Pagina 33 van 78 EersteEerste ... 2329303132333435363743 ... LaatsteLaatste
De resultaten 801 tot 825 van 1946 worden weergegeven.
  1. #801

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Milan nog 2-2 geworden en daar mag je je handjes mee dicht knijpen.
    Want? Je denkt dat we nog echt kans maken om 2e te worden? Laten we ons eerst maar concentreren op de 3e plek, dat wordt al een hels karwei.

    Over de wedstrijd zelf: onnodige nederlaag. De hele tweede helft ben je beter dan die zeer matige Fransen, alleen vergeet je te scoren. Als je eindelijk de niet meer dan logische gelijkmaker hebt, geef je het weer eens erg naief uit handen. Jammer want dit was echt niet nodig.

    Real Madrid inderdaad nog in de laatste minuut zeer terecht gelijk gemaakt, want het kreeg toch veruit de meeste kansen. Hopelijk rusten ze wat spelers tegen Ajax nu ze geplaatst zijn, want de zondag daarop staat El Classico in Barcelona op het programma.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  2. #802

    Standaard

    Kl0te nederlaag.

    Laatst was ik positief over Urby, vandaag raakt hij weer geen knikker. De Zeeuw ook drama.

    Lullige 2e goal, dacht overigens dat de bal uit was en de vrije bal werd ook wel gemakkelijk gegeven.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #803
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik zat nog te denken de eerste helft...
    Dit is toch entertainment, waarom word ik dan niet entertained..

    Maar ja, leg me d'r bij neer.

    Dat is Ajax.

    De enige ploeg die ene week kan excelleren, en effe later enorm diep kan zinken. Heb nog nooit zo'n overduidelijke versie van Murphy's Law gezien. Tweede helft was wel meer entertainment, alleen bij echte entertainment mist de held meestal niet!

    Tsja, je zou toch zeggen dat de scheids een soortgelijke situatie in elk geval nu zou willen vermijden. Los van het feit dat hij buitenspel was, en wederom de bal met de hand wordt beroerd. Maar precies, ze moeten gewoon voor die bal gaan staan. Vraag me tevens af wat de verdedigers allemaal stonden te doen. Bij Toby en Anita zat nog wat verstopte motivatie, maar die andere... Sjonge jonge.
    Had toch ook liever Anita achter Micky gezien, die overigens best behoorlijk inviel...

    Voor de rest het gewoonlijke..., wanneer Gregory nou eens een voorzet leert geven, De Zeeuw eens tussen de palen gaat richten, De Jong een keer een kerel wordt. Waarom er niet gewoon veel eerder gewisseld wordt. Luis weer doelpunten maakt zodat hij ook weer tijd vrij heeft voor z'n medespelers.

    Tsja, Suarez is momenteel alleen nog maar koning balverlies, daar moddert vast wat bij die jongen. Zei het, slapeloze nachten, vaderschap of wel een klein stukje onvrede. Ik bedoel als je naaste collega de mooiste goals maakt en een maatje van Jol is. Hij zou zomaar iets minder aandacht kunnen krijgen.

    Maar nee, hij blijft een topper..., vloekend, scheldend, sleurend. Maar net zo makkelijk ontzettend blij, zelfs dolgelukkig als z'n naaste collega weer een schitterend doelpunt maakt...., met buitekantje rechts. Dat zie je niet vaak bij uitzonderlijk talent.

    Maar ach ik denkt waarschijnlijk teveel in Playstation/xbox taal..
    En ik ben het weer effe kwijt.

    Overigens wat een schitterende goal van Walcot, en dan die pippo van 37.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #804

    Standaard

    Het zit Suarez de laatste tijd wel heel erg tegen, hoeveelste keer raakte hij nu de lat alweer? Maar die goal zal heus wel weer komen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #805
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Oh ja, die was ik nog vergeten...
    Hij is wel nog Koning lat schieten.
    Letterlijk en met goeie cijfers.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #806

    Standaard

    Wat een vreselijke avond. Sowieso al het schandalige verlies van Ajax, en dan zie je ook dat walgelijk ranzige Milan nog stunten tegen Madrid.

    De reactie van Mourinho op de provocaties van de Milansupporters was fantastisch:






  7. #807

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Want? Je denkt dat we nog echt kans maken om 2e te worden?
    Nee? Dat heb je me niet horen zeggen toch?

    Volgende wedstrijd is Auxerre - Milan, waarbij Milan (lijkt mij) liever geen punten verspeeld en de klus gewoon klaart tegen Auxerre en de tweede ronde bereikt (ervan uitgaande dat Ajax verliest van Real).

    Ik zie Auxerre dan dus geen punten meer pakken en aangezien de kans klein is dat Ajax nog punten pakt wordt je met de hakken over de sloot derde.

  8. #808

    Standaard

    Fledderus niet bestraft voor 'slaan'

    ALMELO - Heracles Almelo kan de komende wedstrijden gewoon over Mark-Jan Fledderus beschikken.

    De aanklager van de KNVB besloot hem niet te vervolgen voor de vermeende klap die hij zaterdag in het thuisduel met Ajax (1-4) aan tegenstander Eyong Enoh uitdeelde.
    Omdat arbiter Ruud Bossen het voorval ontging, bestudeerde de aanklager de tv-beelden. Op basis daarvan vond hij het het vergrijp van Fledderus niet ernstig genoeg om hem te vervolgen.

    ---------
    'niet ernstig genoeg'. Sinds wanneer is een klap voor je kanus niet ernstig genoeg?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #809

    Standaard

    nou dat is mooi... kan iedereen zo'n tik uitdelen in een wedstrijd...

    ongelooflijk dit!
    The Garage

  10. #810

    Standaard

    Ach wat, Tyson werd toch ook pas gestraft toen hij begon te bijten?


  11. #811

    Standaard

    Het is dat ik vannacht goed geslapen heb, anders zou ik direct bij het kijken van Ajax weer in slaap vallen. Pff.

  12. #812

    Standaard

    Ongelovelijk weer.. 0-1 achter bij rust. Knappe goal van Ado maar wat is Ajax slecht zeg. Pijnlijk om aan te moeten zien.

  13. #813
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Alles wat ik mijn vorige post zei, plus wat meer.
    Het heeft gewoon helemaal niks met voetbal te maken wat Ajax laat zien.
    Maar hé, dat is Ajax...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #814

    Standaard

    Hopelijk komt er nu een einde aan de al maanden durende sabotage van Jol.

  15. #815
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja, moet toegeven dat ik hem totaal niet meer begrijp.
    Geen Toby, geen Enoh, mickey op rechts...
    Maar de inzet is echt van het niveau, lik me versie.
    Ben al blij dat ik vandaag geen zin had om naar de Arena te gaan.
    Noem het een voorgevoel.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #816

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ben al blij dat ik vandaag geen zin had om naar de Arena te gaan.
    Noem het een voorgevoel.
    Wedstrijden na Europees voetbal kunnen op het moment net zo goed zonder te spelen reglementair verloren worden.

  17. #817

    Standaard

    Net terug... Dra-ma-tisch... dat uitwedstrijden zo werden gespeeld was al redelijk vaak voorgekomen, maar thuis... Lang geleden dat ik ze thuis zo slecht heb zien spelen, al was Utrecht thuis ook niet best. Totaal geen creativiteit op het middenveld en totaal geen automatismen. En als de twee 'super'spitsen hun dag niet hebben kan je nog een etmaal doorspelen zonder te scoren.
    Snel vergeten maar weer.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #818

    Standaard

    Wat een rotdag, zelf met 0-5 weggeveegd en Ajax ook nog eens onderuit ..

  19. #819

    Standaard

    Veel gehoorde klacht na vorige wedstrijden waarin Feyenoord beter was qua veldspel: tja, aardig maar je kreeg geen kansen. Dat was vanmiddag wel anders zeg, dat je zoveel kansen weet te verprutsen waardoor je weer de winst niet pakt, ongelofelijk.

    Bovendien had El Ahmadi wel een strafschop verdiend en twijfel ik nog over wel of geen buitenspel voor Castaignos.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  20. #820

    Standaard

    Zonder een in vorm stekende Suarez blijkt het voor Ajax wel heel lastig om te winnen. Maar als je ziet dat Twente het ook ontzettend lastig heeft met Excelsior blijkt wel dat de Nederlandse competitie ontzettend aan het nivelleren is, in rap tempo.
    The horror...the horror...

  21. #821

    Standaard

    Zou Wegereef zelf eens gaan beseffen dat ie heel snel zou moeten stoppen met fluiten?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #822

    Standaard

    Soms ben ik blij dat ik Ajax niet meer goed kan volgen... wat een drama moet het vandaag geweest zijn.

    Gelukkig heeft Real Madrid de derby tegen Atletico weer eens gewonnen dus is het niet helemaal een verloren weekend. Real speelde voor het eerst in tijdens weer eens vrij matig maar twee snelle goals waren voldoende.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  23. #823

    Standaard

    Cruijff: "Ajax-bestuur moet opstappen"

    Johan Cruijff heeft in zijn wekelijkse column in De Telegraaf wederom forse kritiek geuit op het Ajax-bestuur.

    "Zowel het kampioenschap als de tweede ronde van de Champions League wordt heel moeilijk en dat kan de club financieel niet hebben. Als het bestuur het daarom echt goed met Ajax meent, dan stapt het nu op", aldus het clubicoon. "Hetzelfde geldt voor de directie. Ik zie het na één of twee zeperds weer gebeuren dat opnieuw de trainer geofferd wordt, de rest blijft zitten en er wordt weer niets opgelost."

    Cruijff hekelt de financiële wanprestaties van zijn club. "Sinds de beursgang is er meer dan honderd miljoen verdwenen. Dat is een prestatie op zich. Toch blijven bestuur en directie volhouden dat het de goede kant op gaat. Dat bijna alle aanbevelingen in het Rapport Coronel zijn gehaald en het ergste achter de rug is."

    El Salvador haalt zijn gelijk over de column van een aantal weken terug. "Bij mij was de grens bereikt na de wanprestaties tegen Willem II en Real Madrid. Toen werd ik neergezet als negatief, terwijl mijn analyse niets met een eerste, derde of vijfde plaats te maken had. Helaas is het van kwaad tot erger geworden. Als je alleen al zag hoe de opstelling tegen Auxerre vanuit angst werd ingevuld. Hoe kun je zo aan een wedstrijd beginnen?"

  24. #824

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht

    Bovendien had El Ahmadi wel een strafschop verdiend en twijfel ik nog over wel of geen buitenspel voor Castaignos.
    Het was heel nipt, maar de 16-meter-lijn als hulpmiddel gebruikend, dacht ik dat het buitenspel was. Ik dacht trouwens ook dat die goal van ADO nipt buitenspel was (doet verder natuurlijk niks af aan de puike prestatie van die ploeg)

    Hartverwarmend om te zien hoe een volle Kuip mee blijft leven met deze geplaagde ploeg. Dat is wel een applausje waard. Je moet gerichte kritiek kunnen leveren, maar achter je ploeg blijven staan in slechte tijden.

  25. #825

    Standaard

    Kuipers bijt van zich af:

    http://www.nusport.nl/eredivisie/237...-arbiters.html

    Dit mannetje moet maar eens een paar weken op vrijdagavond in de Jupiler Leaque gaan fluiten. De eerste penalty was belachelijk (Speler van Nac probeert de bal in de kluts weg te koppen, valt over een speler heen en raakt dan per ongeluk de bal met de elleboog), de tweede helemaal een lachertje. Op tv-beelden is duidelijk te zien dat Koenders zijn arm stil houdt, dus niet met de arm naar de bal toe gaat.

    Kan Kuipers ook uitleggen hoe je een schot van tegen de 100 k/m per uur op zes, zeven meter bewust met de arm kan blokken?

    Dan heb ik het nog niet eens over de andere blunders van de heren arbiters afgelopen weekend (Overtreding met twee benen vooruit op Cabral van Vormer, rode kaart Swinkels en penalty VVV, rode kaart Wuytens en penalty PSV, onterecht afgekeurde goal van Castaignos).

Pagina 33 van 78 EersteEerste ... 2329303132333435363743 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •