Pagina 34 van 78 EersteEerste ... 2430313233343536373844 ... LaatsteLaatste
De resultaten 826 tot 850 van 1946 worden weergegeven.
  1. #826

    Standaard

    Het was deze week inderdaad bedroevend gesteld met het arbitragekorps. Maar als de media een mening heeft over een bepaalde scheidsrechter, mag hij van mij ook een mening hebben over de media. Vind het allemaal niet zo erg. Geeft alleen maar meer discussie over de verschillende situaties wat nooit fout is.
    The horror...the horror...

  2. #827

    Standaard

    http://i53.tinypic.com/9scu3a.gif

    Dat suarez hier geen rood voor kreeg is al erg zat maar dat er vooralsnog geen onderoek naar is gehouden is eigenlijk treurig te noemen.
    Jammer dat hij telkens vervalt in dat misselijke gedrag want hij heeft het niet nodig

    T erge is dat daarna nog doet alsof hij zelf gebleseerd is, en dan continue dat naar de scheids klagen op een wel heel extreme manier.
    Dat ie daar nog geen geel voor heeft gehad is onbegrijpelijk.
    Laatst aangepast door chev : 09-11-2010 om 16:33

  3. #828
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    http://i53.tinypic.com/9scu3a.gif

    Dat suarez hier geen rood voor kreeg is al erg zat maar dat er vooralsnog geen onderoek naar is gehouden is eigenlijk treurig te noemen.
    Jammer dat hij telkens vervalt in dat misselijke gedrag want hij heeft het niet nodig

    T erge is dat daarna nog doet alsof hij zelf gebleseerd is, en dan continue dat naar de scheids klagen op een wel heel extreme manier.
    Dat ie daar nog geen geel voor heeft gehad is onbegrijpelijk.
    Tja hij is heel fout gefrustreerd bezig momenteel..
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #829

    Standaard

    Dit slaat idd helemaal nergens op. Wordt tijd dat ie weer eens gaat scoren.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #830

    Standaard

    Ik wil niks goedpraten, het ziet er niet uit, maar ik ken het vervolg niet. Het lijkt alsof de speler van ADO opstaat alsof er niks is gebeurd, dus misschien heeft Suarez hem niet geraakt. Spelers maken uit frustratie weleens een dergelijk 'sliding in het niets'. Als hij de speler heeft geraakt op deze manier, verdient hij natuurlijk een lange schorsing.

  6. #831

    Standaard

    Toptransfer Afellay naar Barcelona is in de maak

    Barcelona heeft zich officieel bij PSV gemeld voor Ibrahim Afellay. De Catalanen willen de 24-jarige aanvoerder nog deze winterstop van de Eindhovenaren overnemen.

    Barcelona is bereid met PSV de onderhandelingen over een tussentijdse transfer te openen. Naar verluidt moet de Catalaanse grootmacht tussen twee en vier miljoen euro betalen voor de Oranje-international, voor wie een meerjarig contract klaarligt.

    Afellay staat logischerwijs open voor een transfer naar Barcelona. De middenvelder wordt gezien als een welkome aanvulling op de relatief smalle kern van vaste waarden in de ploeg van trainer
    Pep Guardiola.

    Het contract van
    Afellay bij PSV loopt medio 2011 af. De middenvelder kon een nieuw, verbeterd contract tekenen bij de Eindhovense club, maar gaf enkele weken geleden al aan een toptransfer naar het buitenland te prefereren. Een vertrek van Afellay in de winterstop is voor PSV aantrekkelijk, aangezien de club dan nog een transfersom voor hem kan vragen.

    Sinds
    Afellay besloot zijn aflopende contract bij PSV niet te verlengen, had hij niet te klagen over belangstelling. In de voorbije weken werd hij al in verband gebracht met onder meer Atlético Madrid, Internazionale, Liverpool en Valencia.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 11-11-2010 om 15:28

  7. #832

    Standaard

    Ik gun Affelay het beste, maar ik denk dat een overstap naar Barca hem geen goed zal doen. Ik zie hem eerder bij Tottenham of Manchester gaan voetballen, daar kan hij denk ik wél het verschil gaan maken.

  8. #833

    Standaard

    Er zijn vijf verdedigers die eerder dan hem spelen bij Barcelona.
    Hij zal alleen maar bekerwedstrijden spelen of in de laatste minuten komen te spelen.

    Oja, MIDO!!!!!!!!!!!


    Four **** Trader & SafeTrader


  9. #834

    Standaard

    Verdedigers?

  10. #835

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Verdedigers?
    Inderdaad, hij moet eerder gaan concurreren met Xavi of Iniesta, een onmogelijke opgave.
    Waarom gaat hij overigens niet (meer) naar Inter? Dat leek me namelijk een uitstekende samenwerking.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 11-11-2010 om 22:28

  11. #836

    Standaard

    Inter heeft toch nooit concreet interesse getoond behalve dat Sneijder Afellay heeft aanbevolen daar?

    Maar ik ben het ermee eens dat ie bij Barca niks te zoeken heeft. Ga lekker naar een club als Valencia, Tottenham, Milan ofzo. Niet meteen naar de echte top, dat redt ie denk niet.

  12. #837

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Inter heeft toch nooit concreet interesse getoond behalve dat Sneijder Afellay heeft aanbevolen daar?

    Maar ik ben het ermee eens dat ie bij Barca niks te zoeken heeft. Ga lekker naar een club als Valencia, Tottenham, Milan ofzo. Niet meteen naar de echte top, dat redt ie denk niet.
    Milan is top... dus die hoort niet in het rijtje thuis

  13. #838

    Standaard

    pff, Twente uit...slechtst mogelijke loting...ongelooflijk dat die 2 amateurs tegen elkaar loten
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #839

    Standaard

    Ja het was duidelijk dat ik middenvelders bedoelde.
    Hij moet niet alleen met Xavi en Iniesta concurreren maar ook met Busquets en Keita.
    Hij moet toch ook leren van de fouten die zijn collega's hebben gedaan, Huntelaar die een te hoge stap nam, van der Vaart, Sneijder, etc.
    Laatst aangepast door mortaza : 12-11-2010 om 14:50


    Four **** Trader & SafeTrader


  15. #840

    Standaard

    Tsja volgens vi.nl gaat ie toch echt voor 5 jaar tekenen bij Barca naar alle waarschijnlijkheid! Had ik echt niet verwacht.

  16. #841

    Standaard



    Thanks Thilo
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  17. #842

    Standaard

    Dat was zeker een bedankje waard!

  18. #843

    Standaard

    Blijkbaar wil niemand 3 weken koploper blijven.
    Niveau eredivisie is niet best, maar ach het blijft zo wel spannend en vermakelijk.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #844
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Blijkbaar wil niemand 3 weken koploper blijven.
    Niveau eredivisie is niet best, maar ach het blijft zo wel spannend en vermakelijk.
    Precies, het maakt het wel spannend zo.
    Althans dat moet nog blijken vanmiddag...

    Ajax is niet zo goed in het optimaal profiteren van andermans fouten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #845

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Blijkbaar wil niemand 3 weken koploper blijven.
    Niveau eredivisie is niet best, maar ach het blijft zo wel spannend en vermakelijk.
    Het niveau Barça, Real, Chelsea, ManU of Bayern (in goede doen) is onhaalbaar, dat is bekend, maar verder geloof ik dat het niveau nog wel meevalt. Twente wint in Bremen, Ajax had vlot moeten winnen van Auxerre en PSV draait toch al jaren redelijk mee in internationaal verband. In de Champion's League is de eerste ronde overleven al een prestatie, maar ik acht het heus niet onmogelijk dat een Nederlandse ploeg nog eens de Euro League wint. Misschien zijn de Russische en Oekraïense ploegen daarvoor nog wel de voornaamste hindernissen, daar zit tegenwoordig veel geld. Het klopt verder dat de drie 'toppers' kwetsbaar zijn, ook in de Nederlandse competitie.

  21. #846

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ajax is niet zo goed in het optimaal profiteren van andermans fouten.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #847

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ajax is niet goed
    Fixed!

    Einde Jol hoop ik?

  23. #848

    Standaard

    Gelukkig profiteert Ajax weer optimaal van de misstap van Twente
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  24. #849

    Standaard

    Heb niets kunnen zien, Ooijer rood. Hoe en wat?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #850

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Heb niets kunnen zien, Ooijer rood. Hoe en wat?
    Doet er niet toe, het is sowieso een pluspunt.

Pagina 34 van 78 EersteEerste ... 2430313233343536373844 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •