Pagina 37 van 78 EersteEerste ... 2733343536373839404147 ... LaatsteLaatste
De resultaten 901 tot 925 van 1946 worden weergegeven.
  1. #901

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Suarez 2 wedstrijden geschorst, dus morgen tegen Real Madrid speelt ie niet?
    Suggestieve vraag zeker Je hebt vast zelf al het antwoord gehoord
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #902
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Speelt wel, geldt alleen voor de competitie. Wat mij betreft hadden ze hem nu al naar Uruguay gestuurd om tot zinnen te komen. Ik denk dat het niet veel uitmaakt of hij wel of niet meedoet.
    Je weet het niet, misschien dat dit weekend al enige impact heeft gehad. Ha, maar misschien idd. Ijdele hoop.

    Voor de rest ben ik niet zo'n voorstander om te wijzen naar gedrag van spelers van andere clubs. We zijn toch allemaal voetbal liefhebbers hier. Ook al is het even niet jouw club... Alle clubs hebben elkaar nodig. Snap dat bashen nooit zo goed.

    Aldus een Ajacied, maar vooral liefhebber van het spelletje.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #903

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Je weet het niet, misschien dat dit weekend al enige impact heeft gehad. Ha, maar misschien idd. Ijdele hoop.
    Als Real speelt zoals ze de laatste weken speelt maken we weinig kans, met of zonder Suarez. Maar goed, je weet maar nooit. Zolang ze maar niet gaan toekijken zoals in Madrid, maar gewoon gaan voetballen en een goede wedstrijd spelen ben ik tevreden.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Suggestieve vraag zeker Je hebt vast zelf al het antwoord gehoord
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Speelt wel, geldt alleen voor de competitie.
    Ik wist inderdaad niet of het alleen voor de competitie was of in het algemeen.

  5. #905
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #906

    Standaard

    Wat denken we dat Ajax vanavond tegen Real Madrid kan uitrichten?

  7. #907

    Standaard

    Suarez kan goed zo getergd zijn dat hij er drie in knalt.. onvoorspelbaar die gast.

  8. #908

    Standaard

    Zolang Auxerre maar verliest maakt het niet eens ontzettend veel uit wat Ajax gaat doen. Als ze maar een goede wedstrijd op de mat kunnen leggen en het Real in ieders geval zo lastig mogelijk maken. Elk punt wat ze dan weten te winnen is mooi meegenomen.
    The horror...the horror...

  9. #909

    Standaard

    Wat is Suarez schrikbarend uit vorm zeg, echt nog geen enkele bal goed geraakt in het 1e half uur.

  10. #910

    Standaard

    En 0-1.. wat is Ajax een partijtje slecht zeg.

  11. #911

    Standaard

    Real speelt met 2 vingers in de neus. De manier waarop Benzema juicht zegt al genoeg
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  12. #912

    Standaard

    Emmanuelson ook lekker bezig

  13. #913

  14. #914

    Standaard

    Waarom reageert iedereen zo verrast?

  15. #915

    Standaard

    Die rode kaarten zijn echt te triest voor woorden, de UEFA zou hier een statement moeten maken en beide heren voor minimaal 2 wedstrijden moeten schorsen vanwege onsportief gedrag/spelvervalsing, bah!

  16. #916

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Die rode kaarten zijn echt te triest voor woorden, de UEFA zou hier een statement moeten maken en beide heren voor minimaal 2 wedstrijden moeten schorsen vanwege onsportief gedrag/spelvervalsing, bah!
    Hoe? Dat is toch nooit hard te maken, ook al ligt het er dik bovenop en maakt het de nederlaag nog pijnlijker. Begrijp daarom ook niet dat een deel van het thuis publiek juicht bij de rode kaarten.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  17. #917

    Standaard

    Ik weet niet waar ik me meer voor schaam: het spel van Ajax of de rode kaarten van Real Madrid.

    Nou dan toch maar het spel van Ajax, om te janken. Het is dat Real Madrid het nog rustig aandeed, anders waren dubbele cijfers zeker niet ondenkbaar. 1 schot op doel zegt genoeg. Dat je op elke positie minder bent is duidelijk, maar ga dan tenminste duels aan en geef Madrid niet alle ruimte.

    Als Madrid supporter ben ik overigens wel tevreden. Geen blessures en kinderlijk eenvoudig de volgende ronde bereikt. Het spel is ook wel goed verzorgd, alleen geven de rode kaarten me toch een bittere nasmaak. Kan me wel herinneren dat spelers met opzet (alhoewel niet te bewijzen) een gele kaart pakten omdat ze er in de voorgaande wedstrijd al 1 hadden. Maar dit is echt iets nieuws, en zo overduidelijk. Vraag me af of Mourinho dit goedkeurt...

    Edit:
    Volgens de Spaanse kranten zouden Ramos en Alonso door Mourinho en Dudek geinstrueerd zijn om rood te pakken... Mourinho ontkent vooralsnog...
    Laatst aangepast door Mr. Incredible : 23-11-2010 om 22:50
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  18. #918

    Standaard

    Wat een voetballes zeg en gemak door Real.
    Jol kan beter stoppen , het wordt nix meer met Ajax.
    Ik snap die rode kaarten wel, of het sportief is tja.

  19. #919

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Edit:
    Volgens de Spaanse kranten zouden Ramos en Alonso door Mourinho en Dudek geinstrueerd zijn om rood te pakken... Mourinho ontkent vooralsnog...
    In de nabeschouwing had de nos hier ook beelden van, dat Mourinho wat influistert en gebaart naar die eerste die rood kreeg, en later dat Dudek het tegen de keeper verteld.

    Ik vind het.. slim. Onsportief, misschien. Slim zeker.

    Meest frustrerende aan het spel van Ajax was constant het verspelen van de bal door misplaatste- en/of ziekenhuisballen. De opbouw was aardig.. dan kwamen ze op 30 meter van de goal en gaven ze de bal zomaar weg.

    Oh well.. Morgen Twente!

  20. #920

    Standaard

    Duidelijke en dik verdiende overwinning van Real Madrid. Ik heb genoten van Diarra (deed bijna alles goed), Ronaldo (2 goals en altijd op zoek naar de voetballende oplossing) en Di Maria (Gelijk beslissend met een assist een paar minuten na zijn invalbeurt). Ik vond Ajax bij vlagen aardigk spelen maar na 3, 4 passes ging het dan weer verkeerd.

    Die 2 rode kaarten waren ook bizar, bij de eerste protesteerde Xabi Alonso nog een beetje maar bij de tweede schudde Sergio Ramos zelfs de hand van de scheidsrechter! Wel geniaal om te zien hoe het allemaal bedacht was door Mourinho en daarna uitgevoerd door Cassillas, Dudek, Sergio Ramos en Xabi Alonso.

    Ik denk dat Barcelona en Real Madrid dit CL-seizoen gaan domineren, misschien kan Chelsea er nog bij komen als ze in vorm zijn, de rest is echt een paar niveau's lager.

    Wel stuitend dat Van Gelder zei dat Arsenal al voor 90% door is omdat ze de eerste wedstrijd tegen Braga met 6-0 hadden gewonnen. Als Arsenal hun laatste wedstrijd niet wint (verwacht ik overigens wel) en Braga wel dan gaat Sporting Braga gewoon met Shaktjar Donetsk door! Ik had zowiezo het idee dat Van Gelder er de pest in had dat hij de hoofdwedstrijd niet mocht analyseren met Jans en Waterreus maar alleen het toetje (samenvattingen) mocht doen, hij stond ook met zijn handen in zijn zakken in beeld.
    Laatst aangepast door wimv : 23-11-2010 om 23:49

  21. #921

    Standaard

    Net terug, 0-4 is toch altijd wel pijnlijk, maar als je kijkt naar het kwaliteitsverschil van de selecties is dit misschien wel een normale uitslag. Het is niet anders. Inzet was er wel, maar een beslissende actie of pass totaal niet en dat was wel erg teleurstellend gezien de toch wel aanvallende opstelling.
    Zag dat Milan gewonnen had en dat is dan nog een kleine pleister op de wonde, grote kans dat we in de EL kunnen verder ballen, het platform waar we op dit moment thuishoren.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #922

    Standaard

    KNVB wil Suarez lang schorsen

    Uitgegeven:24 november 2010 08:55Laatst gewijzigd:24 november 2010 09:01
    ZEIST - De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft Ajacied Luis Suarez een schikkingsvoorstel gedaan van zeven wedstrijden schorsing. Dat maakte de voetbalbond woensdag bekend. De aanklager legt de aanvaller van Ajax een gewelddadige handeling ten laste.

    © ANP

    Suarez zette zaterdag tijdens de competitiewedstrijd tegen PSV zijn tanden in de nek van tegenstander Otman Bakkal. Bij de strafmaat heeft de aanklager rekening gehouden met de strafkaart van de Uruguayaan.
    De Ajacied heeft nog een voorwaardelijk schorsing open staan, naar aanleiding van zijn rode kaart in de wedstrijd om de Johan Cruijff-schaal eerder dit jaar.

    Suarez heeft tot woensdagmiddag 15.00 uur de tijd om op het voorstel te reageren.

    --------

    Ik had wel een flinke schorsing verwacht, maar 7 wedstrijden?!

  23. #923

    Standaard

    Dit was wel heel gemakkelijk voor Madrid zeg. Wat speelde die simpel en effectief. Vooral Ozil is een genot om naar te kijken. Altijd goed wegdraaien, nooit balverlies en dat hakje bij de 0-1 op Benzema was echt briljant. Die gozer dolt Emanuelson ook nog even op de vierkante meter waar nog een penalty uitkomt. Heb trouwens geen moeite met die rode kaarten. Is de sluwheid van Mourinho en als je hiermee ongestraft schorsingen kunt omzeilen voor de belangrijke wedstrijden is het alleen maar slim. Als Ajax er echt een wedstrijd van had kunnen maken was dit natuurlijk nooit gebeurd, maar nu had Real er natuurlijk de mogelijkheid toe.

    Ajax zelf was gewoon teveel uit vorm om maar iets tegen Real uit te kunnen richten. Verder is het gewoon een gebrek aan kwaliteit wat opzich geen ramp is. Wel jammer dat ze de nederlaag al heel snel accepteerde, eigenlijk na de 0-1 al. Wat me ook nog opviel was het aantal supporters dat na de 0-3 al het stadion verliet. Misschien teleurstelling of het verkeer voorblijven, maar ik zou zoiets dus nooit doen. Zeker niet als Real een keer in de Arena speelt wat een keer in de 15 jaar voorkomt, zoniet meer. Zal spijtig genoeg ook nog wel even duren voordat er weer zulke goede spelers in de Arena rondlopen.

    Terechte schorsing voor Suarez trouwens. Samsoni kreeg eerst ook 5 wedstrijden en bij Suarez komt die voorwaardelijke schorsing er nog eens bovenop. Kan hij mooi een vakantie nemen en even terug gaan naar zijn familie.
    Laatst aangepast door SKnapen : 24-11-2010 om 09:09
    The horror...the horror...

  24. #924

    Standaard

    Zal me niks verbazen als de wedstrijd van gisteren de laatste was van Suarez bij Ajax.

  25. #925

    Standaard

    UEFA onderzoekt bewuste rode kaarten Real Madrid

    24/11/2010 12:52
    Mogelijk krijgen de gele kaarten van Xabi Alonso en Sergio Ramos dinsdag tijdens het uitduel met Ajax (4-0 winst) nog een staartje. De UEFA gaat een onderzoek instellen naar beide prenten.

    Real Madrid beëindigde de wedstrijd met negen spelers, doordat Xabi Alonso en Sergio Ramos een doelbewuste tweede gele kaart leken te pakken om de volgende ronde met een schone lei te kunnen beginnen.

    Mourinho leek daarbij de initiator, want tv-beelden brachten duidelijk aan het licht dat de Portugees zijn spelers persoonlijk instrueerde. Eerst bij Xabi Alonso en later stuurde hij reservedoelman Dudek naar het doel van Casillas, die op zijn beurt Sergio Ramos moest informeren.

    -------------

    Ik had ook niet verwacht dat ze hiermee weg kwamen.

Pagina 37 van 78 EersteEerste ... 2733343536373839404147 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •