Pagina 40 van 78 EersteEerste ... 3036373839404142434450 ... LaatsteLaatste
De resultaten 976 tot 1.000 van 1946 worden weergegeven.
  1. #976

    Standaard

    2018 FIFA World Cup™
    Round 1: England 2 votes, Netherlands/Belgium 4 votes, Spain/Portugal 7 votes and Russia 9 votes (as no absolute majority was reached, the candidate with least amount of votes, England, was eliminated)

    Round 2: Netherlands/Belgium 2 votes, Spain/Portugal 7 votes and Russia 13 votes (Russia obtained an absolute majority)
    http://www.fifa.com/worldcup/bidders...voiceofthesite

    Dus; NED/BE krijgt vier stemmen in de eerste ronde, Engeland vliegt eruit. Tweede ronde gaan niet alleen de twee stemmen van Engeland naar Rusland, maar ook spontaan twee stemmen van NED/BE?

  2. #977

    Standaard

    Strange.

  3. #978

    Standaard

    Blatter zal die twee wel hebben gezegd dat ze toch echt op Rusland moesten stemmen.
    The horror...the horror...

  4. #979

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SKnapen Bekijk bericht
    Blatter zal die twee wel hebben gezegd dat ze toch echt op Rusland moesten stemmen.

    Of er zitten er een aantal met alzheimer wat niet ongebruikelijk is voor die leeftijd gemiddeld bij de uefa.
    Men was dus waarchijnlijk gewoon de eerste ronde vergeten om op rusland te stemmen.

  5. #980

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    LOL.
    Qatar heeft (volgens wiki) 833.285 inwoners.

    Hoeveel stadions moet een WK land hebben? En ik meen dat ze minimaal 40.000 zitjes moeten hebben en dat er ook een paar van 60.000 + bij moeten zitten.

    Hoe willen ze die stadions ná het WK ooit vol krijgen cq gebruiken?

    De komende jaren krijgen we 1 fuk EK (Oekraine en Polen; oftewel voetbal in een grauwe sfeer en in grauwe betonbakken), en nu dus 2 fuk WKs (Rusland: zie Oekraine) en Qatar.

    (imo moet een WK/EK gespeeld worden in Spanje, Duitsland, Engeland, Italië, Frankrijk, USA, Brazilië, Mexico...in deze landen is 1 of meer van de volgende 3 dingen aan de orde: het voetbal leeft er enorm/de stadions zijn er overwegend al/het weer is er goed als het WK gespeeld wordt)
    Ik ben het op zich ook wel met je eens. Maar voetbal leeft wel in Rusland. En afgelopen zomer was het daar een stuk warmer dan hier
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  6. #981

    Standaard

    Voor de liefhebber http://www.youtube.com/watch?v=bGHlmKFZkYU
    Utrecht - Napoli 3-3
    Die 3-3 is zo gehaaid versierd, is helemaal niets (hooguit een vrije trap) en met zijn geduik krijgen ze nog een pingel ook...

    Utrecht dus definitief eruit, maar ze hebben zich kranig geweerd!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #982

    Standaard

    Belachelijk maar ook zo voorspelbaar die toewijzingen van het WK. In Engeland speelt al het idee om uit de FIFA te stappen, maar dan moeten zeker een aantal grote landen dat gaan doen. En als puntje bij paaltje komt durft waarschijnlijk niemand.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #983

    Standaard

    Feyenoord heeft het zo makkelijk dat het bijna eng wordt, maar ze doen er zo weinig mee, niet te geloven. Iedere keer hebben ze de bal zo terug na balverlies.

    Jammer dat Bossen weer eens staat te slapen bij de handsbal van de Willem II keeper.

    0-1 rust.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  9. #984

    Standaard

    Waardeloze wedstrijd weer gisteren in de Arena en wat een gejammer weer van Jol, begint me de keel uit te hangen. Hij zet Mounir op 10, wat een totaal fiasco was, maar daar hoor je hem niet over.
    Eigenlijk bizar dat Ajax slechts 5 punten achterstand heeft op de nummers 1 na een dramatische reeks.
    Zegt misschien meer over de steeds matige wordende niveau van de eredivisie? Ik zie eigenlijk geen elftal wat er duidelijk bovenuit steekt.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #985

    Standaard

    Kansloos hoe ze het qua veldspel en kansen weggooien in de 2e helft. Zo onnodig en zuur dit weer.

    Maar even een filmpje opzetten, heb wel weer genoeg 'voetbal' gezien vandaag.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  11. #986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Waardeloze wedstrijd weer gisteren in de Arena en wat een gejammer weer van Jol, begint me de keel uit te hangen. Hij zet Mounir op 10, wat een totaal fiasco was, maar daar hoor je hem niet over.
    Eigenlijk bizar dat Ajax slechts 5 punten achterstand heeft op de nummers 1 na een dramatische reeks.
    Zegt misschien meer over de steeds matige wordende niveau van de eredivisie? Ik zie eigenlijk geen elftal wat er duidelijk bovenuit steekt.
    Ik denk dat Twente de beste ploeg was van de eerste competitiehelft, maar ze hebben ook mindere perioden gekend. Zonder Ruiz blijken ze ook wat creativiteit te missen, en als Theo Jansen mocht weggaan, verliezen ze het belangrijke wapen van zijn vrije trappen. PSV speelt erg wisselvallig. De ploeg heeft zeker kwaliteiten, maar ik nog zien hoe ze het verlies van Afellay opvangen. Reis, Lens, Toivonen en die Hongaar zijn goeie voetballers, maar ze hebben wel ruimte nodig en ik vind de ploeg verdedigend kwetsbaar blijven. Wat er verder bij Ajax mis is, weet ik niet. Met dit materiaal werd vorig toch heel wat beter gepresteerd. Ze lijken er gewoon niet in te geloven, er zit helemaal geen fut in de zaak. Misschien is dit het jaar van Groningen. Zo'n kans krijgen ze misschien nooit meer. Stel je voor zeg. Ik zou het ze graag gunnen.

  12. #987

    Standaard

    Verdedigend bij PSV vind ik Pieters en Bouma zeer aardig spelen. Bouma komt wat snelheid tekort maar compenseert dit met zijn opbouwende kwaliteiten die ik bij de andere verdigers mis. Marcelo, Maza, Manolev, Vukovic en Hutchinson (als rechtsback opgesteld) vind ik zeer matig. Engelaar overigens ook dit seizoen, maar vind het onnodig hem uit te fluiten. Het aanvallend middenveld en de aanval vind ik voor Eredivisieniveau erg goed.

    Dat neemt niet weg dat Twente inderdaad één van de betere ploegen is van deze competitiehelft. Dat ze vanwege de absentie van Ruiz creativiteit inleveren, werd gisteren wel duidelijk doordat er tot twee maal uit een dood spelmoment werd gescoord. Desondanks denk ik dat ze het gemis van Ruiz goed zullen opvangen.

    Ajax heeft denk ik puur een kwaliteitsinjectie nodig. Het basiselftal moet makkelijk met PSV & Twente meekunnen, maar zodra er een blessure of schorsing is wordt duidelijk dat de bank zeer zwak is. Als alternatief wordt er vaak geschoven waardoor veel spelers op verschillende posities komen te spelen. Emanuelson is hier het beste voorbeeld van. Daarnaast denk ik dat Ajax meer afhankelijk is van Suarez dan PSV of Twente van Afellay en Ruiz zijn.

    Verder speelt de druk een grote rol. PSV & Ajax zijn aan hun stand verplicht weinig tot geen punten laten liggen. Twente daarentegen (nog) niet. De verwachting is er misschien wel, maar een aantal verliespunten zal denk ik alleen maar leiden tot ontevredenheid, niet tot onrust binnen de club.

  13. #988

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Met dit materiaal werd vorig toch heel wat beter gepresteerd.
    Dat lag simpelweg aan twee zaken: De verdediging hield vaker de nul en Suarez had een topseizoen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #989

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Dat lag simpelweg aan twee zaken: De verdediging hield vaker de nul en Suarez had een topseizoen.
    Suarez in vorm of niet scheelt een slok op een borrel, dat is waar, maar dat verklaart nog niet waarom de ploeg zo'n lamme indruk maakt, met name de laatste weken. Ik zie niet alle wedstrijden helemaal (het gros zelfs alleen maar in samenvatting), maar het ziet er gewoon niet uit. Jol maakt ook een wat gelaten indruk, alsof hij het verder wel zo'n beetje gelooft.

  15. #990

    Standaard

    Hmm, die houding heeft Jol toch altijd wel over zich gehad.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #991

    Standaard

    Toch ben ik het wel eens met wat scherpschutter zegt, het komt inderdaad wat gelaten over.. zo van: nog een paar maanden dit uitzitten en dan kan/ga ik op zoek naar een andere club.

  17. #992

    Standaard

    Volgens mij wil ie al bijna een half jaar weg.
    Verschil met dit jaar en vorig aar is dat de ballen nu op de lat vallen en vorig jaar in het doel van suarez
    En dat er wel heel vaak een man meer situatie ontstond of een gelukje waardoor het vorig jaar allemaal wat beter oogde.

  18. #993
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het probleem bij Ajax is dat het achter de schermen flink hommeles is. Zo'n beetje overal. Van de Boog lult iedereen klem, maar is bezweken onder Jol. Dan Blind vs Jol. Hamdaqui die het kaas van Suarez's brood eet. Alderwereld die moet wijken en aanhoren dat hij niet scherper is dan een oude bok. En dan het hele Cruijf bommetje. Maar dan nog, als je Ajax nu ziet spelen, dan weet je dat ook in de spelersgroep onderling wat is gebeurt.

    Het is iig de taak van de trainer is om iedereen happy te houden, zorgen dat het ten alle tijde een hecht team is, en vertrouwen krijgt. Echter Jol kan het vooral goed vinden met in zijn ogen,"goede" spelers. (Liefst van maatje Mino Raiola) Hij denegeerd, kleineerd achterblijvers. Die vindt hij niet de moeite waard. Daar wil hij geen tijd in steken... Probleem is dat hij het juist nu moet doen met al die spelers.., en die denken..."Krijg lekker de kolere, het zal mij allemaal een worst wezen. Bijna niemand snapt Jol nog, inclusief ik. Dan kan je wel stellen dat het Jol niet gelukt is een team te smeden. En dat is toch wel een vereiste bij voetbal. Ik bedoel het zijn toch allemaal 'redelijke' voetballers met een paar pieken.

    Resultaat: De sfeer is nul, niemand werkt nog voor elkaar. Van enig systeem, nee laten we het simpel houden, voetbal cq spelvreugde is al maanden geen sprake. Vele zagen en zien nu helemaal een mooie transfer door de handen glippen. Best jammer als je met scorebord journalistiek er theoretisch nog redelijk voor staat. Maar goed des te vreemder is de huidige gang van zaken.

    Ik durf het bijna niet meer te zeggen maar, ik denk niet dat Jol nog houdbaar is. Gooi lekker Scholletje voor de ploeg en geeft de jeugd de kans op z'n Feyenoords, al dan niet genoodzaakt. Alle ouwe knollen weer op stal.

    Momenteel kan ik echt niet maken om te zeggen dat ik een Ajaxfan ben.
    Laat ik het maar houden op Ajacied (Gezien mijn hele betoog) en voor het voetbal, Barca fan.
    Althans, tot na dinsdag dan, want dan wint Ajax met 0-5 :veryfunny:
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #994

    Standaard

    Wel weer wat leuke scheidsrechtersdingen gezien dit weekend.

    Utrecht een onterechte pingel tegen (buiten de 16), AZ krijgt wel een pingel (terecht!) nadat de scheids het slidingspoor in de sneeuw ziet, Nesu slechts geel voor een doldrieste tackle op knie(!)hoogte.

    Gelukkig ook wat mooie goals (Peter Anderson, Marcus Pedersen en Mido (assist buitenkantje links!)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #995

    Standaard

    Gouden bal gaat naar Xavi, Iniesta of Messi. Heb ergens gelezen (Gazetta dello Sport dacht ik) dat Iniesta het wordt.

  21. #996

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Belachelijk maar ook zo voorspelbaar die toewijzingen van het WK. In Engeland speelt al het idee om uit de FIFA te stappen, maar dan moeten zeker een aantal grote landen dat gaan doen. En als puntje bij paaltje komt durft waarschijnlijk niemand.
    Oh wat zou ik dit toejuichen maar zie ik het ook niet echt snel gebeuren.
    De grote landen (noem ze maar op..) stappen uit de mafifa en beginnen een eigen wereldbond, beetje net als bij het darten.
    Dan mag de FIFA hun eigen gedevalueerde WK houden in Rusland en Qatar met landen als Noord-Korea en Nieuw-Zeeland.
    Walgelijke gang van zaken...
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  22. #997

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Nesu slechts geel voor een doldrieste tackle op knie(!)hoogte.
    Volgens mij niet eens geel, sterker nog niet eens een overtreding gegeven.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #998

    Standaard

    Jol per direct weg bij Ajax, aldus onbevestigde bronnen..

  24. #999

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Volgens mij niet eens geel, sterker nog niet eens een overtreding gegeven.
    Inderdaad schandalige overtreding, voor hetzelfde geld breekt die jongen zijn been. Maar volgens mij heeft Lex gelijk en kan het nog een zaak worden voor de tuchtcommissie.

    Jol schijnt kandidaat te zijn bij Newcastle volgens VI.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  25. #1000

    Standaard

    Jol weg, coach Newcastle weg. 1+1=2?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 40 van 78 EersteEerste ... 3036373839404142434450 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •