Pagina 42 van 78 EersteEerste ... 3238394041424344454652 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.026 tot 1.050 van 1946 worden weergegeven.
  1. #1026
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Sorry hoor!
    Hoe kan je geel geven, naar de stip wijzen, daarmee een beslissing genomen, en daar later op terugkomen.
    Dat kan toch niet?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #1027

  3. #1028

  4. #1029

    Standaard

    Lekkere pegel zeg, 0-2
    The horror...the horror...

  5. #1030

    Standaard

    Heerlijk... OK, dit Milan is wel dramatisch, niemand zet daar druk wat een club als NEC wel gewoon doet. Maar die algehele matheid die over de ploeg lag is totaal verdwenen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #1031
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Heerlijk... OK, dit Milan is wel dramatisch, niemand zet daar druk wat een club als NEC wel gewoon doet. Maar die algehele matheid die over de ploeg lag is totaal verdwenen.
    Ongelofelijk goed zeg. En dan die Eriksen, sjonge jonge. Uiteraard weten ze in de nederlandse competitie, dat je Ajax nooit zoveel ruimte moet geven. Maar het kon Milan ook niet echt boeien, alhoewel je aan het eind wel wat gefrustreerde blikken zag.
    Maar dan moet je zelf wel goed spelen. En dit was één van de beste wedstrijden van het sezioen.

    Maar meer dan één wedstrijd is het vooralsnog niet.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #1032

    Standaard

    De Boer laat direct zien dat hij voor spelers kiest die er écht voor willen gaan. Dat hij El Hamdaoui op de bank zet is al veelzeggend; dat lanterfanten moet maar eens verleden tijd zijn..

  8. #1033

    Standaard

    Helaas alleen de tweede helft gezien, maar wat ik gezien heb, zag er toch wel goed uit: redelijk goed positiespel, veel druk en de tweede bal veroveren. Maar zoals al gezegd is, ze kregen wel alle ruimte van Milan. Eerst maar even kijken wat ze dit weekend doen dus.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  9. #1034

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ongelofelijk goed zeg. En dan die Eriksen, sjonge jonge. Uiteraard weten ze in de nederlandse competitie, dat je Ajax nooit zoveel ruimte moet geven. Maar het kon Milan ook niet echt boeien, alhoewel je aan het eind wel wat gefrustreerde blikken zag.
    Maar dan moet je zelf wel goed spelen. En dit was één van de beste wedstrijden van het sezioen.

    Maar meer dan één wedstrijd is het vooralsnog niet.
    Nope, maar het geeft wel wat vertrouwen. En Eriksen was idd genieten, en in een rol zoals ie hoort te spelen en niet aan de zijkant.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #1035

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Nope, maar het geeft wel wat vertrouwen. En Eriksen was idd genieten, en in een rol zoals ie hoort te spelen en niet aan de zijkant.
    Erisksen kreeg wel tonnen vrijheid daar tussen de linies, kijkend naar de ruimte die hij kreeg vond ik het niet heel bijzonder wat hij er mee deed. Hij kon 9 van de 10 keer aannemen, omdraaien en een meter of 5 lopen met de bal.

    Alsnog een leuke wedstrijd, AC Milan leek er niet 100% voor te gaan en Ajax kon een overwinning hard gebruiken.

  11. #1036

    Standaard

    De klucht aan de kop gaat door met een 0-0 van PSV in Doetinchem

    Een week of wat geleden schreef ik hier dat Ajax een futloze indruk maakte en dat Jol er blijkbaar niet veel heil meer in zag. Jol bleek een groot lezer van deze pagina's, want een paar dagen later stapte hij op

    Ik zou dezelfde dingen eigenlijk over PSV kunnen zeggen: de ploeg loopt er wat futloos bij, men doet maar wat. De Graafschap kan via inzet het klasseverschil zomaar overbruggen, de PSV'ers liepen erbij en keken ernaar. Rutten maakt ook de indruk dat ie het niet meer weet. Hij leek me aanvankelijk een goeie trainer/coach, maar bij Schalke mislukte hij ook en maakte hij op het laatst eveneens een ontredderde indruk. Misschien is de top toch wat te hoog gegrepen voor hem.

    Benieuwd of Rutten even snel op mijn praatjes reageert als Jol

  12. #1037

    Standaard

    Aardige 1e helft van Ajax in Arnhem, hadden alleen wel wat meer afstand mogen nemen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #1038

    Standaard

    Ajax speelt prima. Goed combinatievoetbal en defensie geeft weinig tot niks weg. Vitesse kreeg z'n eerste doelpoging pas na 44 (!!) minuten.

    Ze doen zichzelf wel tekort door er pas eentje gemaakt te hebben.

  14. #1039

    Standaard

    Dat wordt weer 10minuten met de billen knijpen...

  15. #1040

    Standaard

    Totaal onnodig nog onder druk, maar het loopt goed af.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #1041

    Standaard

    2e helft was belabberd inderdaad, maar goed 3 punten zijn binnen en het gat met boven is weer wat kleiner..

  17. #1042

    Standaard

    Twente krijgt een pak slaag zeg...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #1043

    Standaard

    Wat een wedstrijd van Assaidi! Wordt nog spannend aan kop waar Groningen heel slinks bij is geslopen.
    The horror...the horror...

  19. #1044

    Standaard

    Kampioenschap ligt wagenwijd open. AZ of Roda zouden ook nog zomaar kunnen bijsluipen. Een van de vreemdste competities die ik ooit heb beleefd. Ik denk dat Ajax het nu wel bij Frank De Boer zal houden, maar het lijkt me voor beiden toch wel een gok. Een trainer leer je pas echt kennen als het tegenzit, en zal voor De Boer en Ajax nog wel een tegenzitten, denk ik. Zo vlotjes als het nu loopt, zal het niet blijven lopen.

  20. #1045

    Standaard

    Het was weer eens hemeltergend slecht vanmiddag met slechts 2 echte kansen aan Feyenoord zijde. Dieptepunten waren Biseswar en El Ahmadi, wat een verschrikking.

    Enige positieve zijn 3 punten en Castaignos, die toch alweer z'n 6e maakt.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  21. #1046

    Standaard

    Vanmiddag naar Groningen-Az geweest. Op het laatste kwartier van de eerste helft na een erg vermakelijke wedstrijd. Groningen was op zich niet de betere ploeg maar creëerde wel de betere kansen. Net helaas de samenvatting niet kunnen zien, wil de twee rode kaarten nog wel even terug zien eigenlijk, zal zo nog even online zoeken. Wel weer erg goede zaken gedaan in elk geval, nog maar twee puntjes achter PSV en een achter Twente.

  22. #1047

  23. #1048

    Standaard

    Kinderachtig gedoe zeg.. beetje triest.

  24. #1049

    Standaard

    lol.


    Net naar Barca zitten kijken, was weer genieten, die gasten zijn gewoon niet af te stoppen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #1050

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Kampioenschap ligt wagenwijd open. AZ of Roda zouden ook nog zomaar kunnen bijsluipen. Een van de vreemdste competities die ik ooit heb beleefd. Ik denk dat Ajax het nu wel bij Frank De Boer zal houden, maar het lijkt me voor beiden toch wel een gok. Een trainer leer je pas echt kennen als het tegenzit, en zal voor De Boer en Ajax nog wel een tegenzitten, denk ik. Zo vlotjes als het nu loopt, zal het niet blijven lopen.
    Zulke teams haken toch af na een tijdje, het zal gewoon gaan tussen Ajax, PSV en Twente.


    Four **** Trader & SafeTrader


Pagina 42 van 78 EersteEerste ... 3238394041424344454652 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •