Pagina 5 van 78 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 1946 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Ik ben geen Feynoorder maar heeft van Bronckhorst zoveel bij Feynoord gepresteerd? Hij krijgt de ene naar het andere ereprijzen namens Feynoord. Het is hem gegund hoor maar ik heb niet de indruk dat hij zijn tweede periode bij Feynoord bovenmatig heeft gepresteerd dat hij dit alles verdient.

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Het laatste gerucht gaat dat Hamdaoui water bij de wijn heeft gedaan en dat binnen enkele uren bekend wordt gemaakt. Heb geen bron behalve een verwijzing via Ajax headliner. Mpenza zou niet komen, dus proberen ze Mido of de Ridder...
    Zal mij benieuwen of dit klopt.
    Geen Mido aub
    Mounir is een prima spits hoor, maar ik denk dat Suarez beter gedijt met een wat meer dienende speler naast hem. Zoals bijv. Siem de Jong, alleen mist hij de kwaliteiten als goalgetter.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Ik ben geen Feynoorder maar heeft van Bronckhorst zoveel bij Feynoord gepresteerd? Hij krijgt de ene naar het andere ereprijzen namens Feynoord. Het is hem gegund hoor maar ik heb niet de indruk dat hij zijn tweede periode bij Feynoord bovenmatig heeft gepresteerd dat hij dit alles verdient.
    Gebeurd niet vaak dat een Feyenoorder de hele jeugd doorloopt, z'n hele carriere erna in de Europese top speelt, afsluit bij z'n oude club en ook nog even 106 interlands speelt inclusief een WK finale als aanvoerder. Met zo'n carriere is het jammer dat de tegenstander Mallorca heette en niet bv. Barcelona, waar ie z'n carriere ook tegen begon en uiteraard de CL won. Daar mag best bij stil gestaan worden, maar ik heb geen idee over wat voor bergen ereprijzen je het hebt.

    Maar ik was erbij vanmiddag en het was een mooi afscheid van een echte Feyenoorder met een geweldige carriere die gelukkig voor de club behouden blijft.

    Hadden wel een overwicht vanmiddag maar pech bij De Vrij en het gebrek aan een spits gaf niet de verdiende overwinning in mijn ogen.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  4. #104
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Geen Mido aub
    Mounir is een prima spits hoor, maar ik denk dat Suarez beter gedijt met een wat meer dienende speler naast hem. Zoals bijv. Siem de Jong, alleen mist hij de kwaliteiten als goalgetter.
    Geruchten gaan steeds sterker dat ook Mido en de Ridder worden gecontracteerd. Hamdaqoui zou 1.4 miljoen gaan verdienen en waarschijnlijk morgen worden gepresenteerd. Echter niets is nog officieel.

    Zou Luis blijven dan? Zal hij vast niet blij mee zijn.
    Hoe dan ook, de situatie bij ajax ziet er welwat rooskleuriger uit dan verleden week.

    edit: Mido ook nagenoeg rond luidt het laatste gerucht.
    Dit was Claudio vanuit Rome, over en uit.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 25-07-2010 om 22:13
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #105

    Standaard

    El Hamdaoui, Mido & De Ridder komen naar Ajax, wordt de aanvalslinie toch wel sterk van!

    El Hamdaoui is Ajacied


    AMSTERDAM - Mounir El Hamdaoui verkast van AZ naar Ajax. De aanvaller heeft vannacht aan overeenstemming bereikt met de Amsterdammers en tekent een meerjarig contract. Eerder kwamen de clubs al tot een akkoord over een transfersom van vijf miljoen euro.
    Ajax speelt woensdag in de derde voorronde van de Champions League tegen het Griekse POAK Saloniki en heeft al een definitieve spelerslijst moeten bij de UEFA moeten inleveren. Op die lijst liet trainer Martin Jol één plek open, die door El Hamdaoui zal worden ingevuld.

    Ook de naam van Emile Mpenza zoemde de afgelopen dag rond. Ajax heeft de spits van FC Sion en zijn werkgever echter niet benaderd.
    26/07/10 08u46


  6. #106

    Standaard

    Dat zijn idd een paar beste versterkingen.....hopen dat Jol Mido weer aan het voetballen kan krijgen...en in het gareel weet te houden...

  7. #107

    Standaard

    Goed gespeeld van Jol. Krijgt ie toch versterkingen, al ben ik eigenlijk alleen blij met El Hamdaoui. Mido en De Ridder moeten het eerst maar even bewijzen.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  8. #108
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Goed gespeeld van Jol. Krijgt ie toch versterkingen, al ben ik eigenlijk alleen blij met El Hamdaoui. Mido en De Ridder moeten het eerst maar even bewijzen.
    Mido is een oude bekende voor Jol, hij weet precies waar hij aan begint. De Ridder is een echte rechtsbuiten en ditto Ajacied. Het moet allemaal maar blijken uiteraard, maar slechter worden we er zeker niet van. Kijken of er dankzij Mido weer dingen door de kleedkamer vliegen. Het is wel een meester kopper bij voorzetten. Ik denk ook dat deze spelers angst in boezemen bij de tegenstanders. Mickey wordt overigens verhuurd. Op naar Woensdag. Gelukkig heb ik hier een sat staan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #109

    Standaard

    Op het oog prima versterkingen. Ben zeer benieuwd of alles goed uit gaat pakken met die gasten. Toch alledrie bijzondere types. Nu nog hopen dat Stekel, Wiel en Suárez blijven, dan heb je een goed elftal op de been.

  10. #110

    Standaard

    Op welke positie willen ze Mido neerzetten? Of gaan ze er nog vanuit dat Suarez weg gaat?
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  11. #111

    Standaard

    Dat zou zomaar nog kunnen natuurlijk, maar ik hoop van niet.
    Mido kan in feite alleen maar in de spits spelen, ik denk normaal gesproken dat hij van de bank gaat komen om iets te forceren.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #112

    Standaard

    Ja, of linksbuiten, maar dat lijkt me verre van ideaal. Dat was het in z'n eerste Ajaxperiode al, en hij lijkt me er niet explosiever op geworden. Mido is een spits, dus ik vermoed ook dat hij als back-up voor Hamdaoui is gehaald, of als tweede spits naast Hamdaoui als Suárez alsnog vertrekt.

  13. #113
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vanacht om half twee schijnt er nog een Ajax nieuwtje te komen, en het gaat niet over de Ridder.
    Wel zegt men dat wel dat het niet zo groot als Mounir is, maar toch wederom benieuwd...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #114

    Standaard

    Ja, Vd Wiel is fit

    Wat een nieuws! Die Mike Verweij begint echt aandachtsgeil te worden.

  15. #115

    Standaard

    Gaat de trotse Mido akkoord met een positie op de tweede rang? Dat kon nog wel eens heibel opleveren (althans in het verleden...)
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Ja, Vd Wiel is fit

    Wat een nieuws! Die Mike Verweij begint echt aandachtsgeil te worden.
    Klopt, zijn followers zijn in 1 week wel verdriedubbeld Maar ik vind het wel handig om bij te houden, aangezien de Telegraaf altijd heel dicht op Ajax zit en die kerel het nog geen één keer fout heeft gehad!

    Hammie kan morgen al spelen, hopelijk begint hij meteen Gaan er nog meer mensen naar de Arena?
    Laatst aangepast door Daan de G. : 27-07-2010 om 07:50


  17. #117
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Ja, Vd Wiel is fit

    Wat een nieuws! Die Mike Verweij begint echt aandachtsgeil te worden.
    Tja half twee, zes uur...
    Zal wel zijn dat Luis papa is geworden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #118
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Hammie kan morgen al spelen, hopelijk begint hij meteen Gaan er nog meer mensen naar de Arena?
    Ga ik niet redden, dan moet ik nu al wegrijden...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #119

    Standaard

    El Hamdaoui speelt hoog spel! De aanvaller is nog niet bij Ajax en lijkt laatste training voor duel met PAOK niet te halen #Ajax
    Zucht...


  20. #120

    Standaard

    http://www.telegraaf.nl/telesport/vo...l?sn=telesport

    Volgens trainer Martin Jol is er een akkoord met El Hamdaoui en de mensen er omheen. Maandagavond rond 22:00 uur was er een deal, maar later op de avond opeens niet. Na de medische keuring had El Hamdaoui Jol het ja-woord gegeven, maar opeens kwam hij met aanvullende eisen. "Het zijn kleine dingen, ik weet eigenlijk niet precies wat," aldus Jol.

    Als El Hamdaoui niet inzetbaar is voor de voorronde CL, zou ik zeggen blijf dan lekker bij AZ. Het is de belangrijkste wedstrijd(en) van het seizoen. Waarvoor denkt die gozer dat Ajax hem heeft gehaald? om tegen excelsior te schitteren? Hopelijk moet hij de kinderopvang regelen of iets dergelijks en niet dat hij een miljoen aan salaris erbij heeft geeist.

  21. #121

    Standaard

    Pfff lachwekkend die Verweij:

    Eerst:

    El Hamadoui gaf Ajax woord voor 4 jaar, maar kwam op laatste moment met aanvullende eisen. Al goedgekeurd. Deal vanochtend afgerond

    en dan als laatste

    El Hamdaoui volgens Jol zeker niet in actie tegen PAOK. Afwikkeling laat op zich wachten

    Een paar dagen terug was het volgens hem afgeketst en ineens was het weer rond, ja hij is scherp.

    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  22. #122

    Standaard

    haha,

    Mounier El Kwamienouwel of Kwamienounie
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #123

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    haha,

    Mounier El Kwamienouwel of Kwamienounie
    Ik denk dat het Mouniour El Hamdoei wordt..


  25. #125

    Standaard Eredivisie 2010 - 2011 Voetbalpoule

    Misschien ook leuk voor mensen die van voetbal houden. De EREDIVISIE 2010 - 2011 Voetbalpoule:

    http://www.movies4u.nl/eredivisie2010-2011

Pagina 5 van 78 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •