Pagina 2 van 78 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 1946 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Gio? Hij heeft me op t WK enorm positief verbaasd moet ik zeggen.

    Maar gaat Stekel weg bij ajax?
    Ik hoorde geruchten dat ie verkocht wordt aan ManU en nog een jaar blijft zodat ie daarna Sar op kan volgen.
    Weet iemand hier meer over?
    Zoiets heb ik inderdaad ook gehoord/gelezen. Zou voor beide partijen niet eens een verkeerde oplossing zijn, mits er een leuke transfersom tegenover staat natuurlijk.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Zoiets heb ik inderdaad ook gehoord/gelezen. Zou voor beide partijen niet eens een verkeerde oplossing zijn, mits er een leuke transfersom tegenover staat natuurlijk.
    16 mil, maar is een gerucht verspreid door Wilfred Genee, dus hoeveel waarde je daaraan kan hechten?


  3. #28

    Standaard

    Zou mij niks verbazen als hij alsnog naar Bayern gaat.. hij verdient hoedanook een top transfer, dan kan hij nog +10 jaar mee gaan doen op het hoogste niveau en alles uit zijn carrière halen.

    Rommedahl gaat nu iig ook bijna zeker naar Griekenland, dus die ook weg.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Zou mij niks verbazen als hij alsnog naar Bayern gaat.. hij verdient hoedanook een top transfer, dan kan hij nog +10 jaar mee gaan doen op het hoogste niveau en alles uit zijn carrière halen.

    Rommedahl gaat nu iig ook bijna zeker naar Griekenland, dus die ook weg.
    Verdiend inderdaad een mooie transfer. Is volgens mij ondertussen toch ook alweer 27.

  5. #30

    Standaard

    Ik baal er toch enorm van dat we weer gelinkt worden aan diverse spelers uit onze eigen (sub)top die waarschijnlijk relatief duur zijn en getuigen van weinig zakelijk vernuft en scoutcreativiteit

    Die Ronnie Stam hoef ik niet, vind ik maar een blaag en niet echt een geweldige toevoeging, en die twee gasten van AZ vind ik vooral wisselvallig en waarschijnlijk zijn ze ook duur. Als je dan ziet wat ze waarschijnlijk gaan vervangen (Greg en Luis) hou ik m'n hart vast.

    Ik baal er ook enorm van dat supersub Rommedahl niet is vastgelegd voor het WK.

  6. #31

    Standaard

    AZ kan in de huidige positie echter niet veel vragen voor die 2, dus ben benieuwd! Had graag die Rosales zien komen, maar volgens AA Gent is die onhaalbaar.


  7. #32

    Standaard

    Vreemd, maar ik kan me na de WK finale niet meteen opladen voor een nieuw voetbalseizoen...
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Vreemd, maar ik kan me na de WK finale niet meteen opladen voor een nieuw voetbalseizoen...
    Pff ook last van. Utrecht speelt nu tegen een stel Albanezen, da's ook niet echt een topper qua affiche.
    En die keeper blunderde behoorlijk.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  9. #34

    Standaard

    Makkelijke zege voor Utrecht, het voetbal is weer begonnen

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Makkelijke zege voor Utrecht, het voetbal is weer begonnen
    Heeft ook véél te lang geduurd...

  11. #36

    Standaard

    Hoppa, eerste Europese punten voor Nederland weer binnen, goed gedaan Utrecht (harkte NAC verleden jaar op deze manier ook niet veel punten binnen?), hopen dat de andere clubs ook weer hun beste kant kunnen laten zien in Europa.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Ik baal er toch enorm van dat we weer gelinkt worden aan diverse spelers uit onze eigen (sub)top die waarschijnlijk relatief duur zijn en getuigen van weinig zakelijk vernuft en scoutcreativiteit

    Die Ronnie Stam hoef ik niet, vind ik maar een blaag en niet echt een geweldige toevoeging, en die twee gasten van AZ vind ik vooral wisselvallig en waarschijnlijk zijn ze ook duur. Als je dan ziet wat ze waarschijnlijk gaan vervangen (Greg en Luis) hou ik m'n hart vast.

    Ik baal er ook enorm van dat supersub Rommedahl niet is vastgelegd voor het WK.

    Zeker foute beslissing, wie gaan ze nu rechtsbuiten zetten?
    Waarom dan niet Jermain Lens gekocht.
    Misschien spelen ze straks met een 4-4-2 systeem.
    En als Greg straks weg is, wie gebruiken ze dan?


    Four **** Trader & SafeTrader


  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Waarom dan niet Jermain Lens gekocht.
    Exact! Dat opperde ik al voordat ie naar PSV ging. Gemiste kans...

    En als Greg straks weg is, wie gebruiken ze dan?
    Ronnie Stam wordt aan Ajax gelinkt. Ook Anita zou eventueel naar rechts kunnen las ik vandaag, en volgens mij heeft Blind bij Groningen het op RB prima gedaan.

  14. #39

    Standaard

    Zelfs zonder Suarez en van der Wiel, kan Ajax kampioen worden, omdat de concurrenten, ook niet bepaald een selectie hebben waarmee je kampioen kan worden.
    Alle sleutelspelers van de topclubs gaan weg.
    Zijn er al een paar die willen voorspellen wie kampioen wordt?
    Laatst aangepast door mortaza : 17-07-2010 om 01:59


    Four **** Trader & SafeTrader


  15. #40

    Standaard

    Jol volgens geruchten alweer weg na 1 jaar Ajax, lekker wanbeleid weer door het *** bestuur.


  16. #41

  17. #42

    Standaard

    Jol wist toch toen ie kwam dat er weinig ruimte voor investeringen was? Dan nu om die reden (voornamelijk) weg gaan... vreemd.

  18. #43

    Standaard

    marcus berg voor een jaartje naar psv.
    Vind m niet zo geweldig maar in combinatie met toivonen loopt het vaak wel lekker bij ze.

  19. #44

    Standaard

    Allemaal strontbronnen uit Engeland jongens, boulevardkrantjes. Het zou me verbazen als het echt zo is. En ik zou ook echt pislink zijn als het echt zo is.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    marcus berg voor een jaartje naar psv.
    Vind m niet zo geweldig maar in combinatie met toivonen loopt het vaak wel lekker bij ze.
    Goeie spits. Had 'm graag bij Ajax gezien.

  20. #45
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Moet het ook nog maar zien van Jol, geloof er niks van.
    Ajax doet qua transfers natuurlijk nog niks voor er iemand echt weg gaat.
    Ze pissen straks vast weer naast de pot, op 31 augustus.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #46

    Standaard

    Het is voor mij na de wedstrijd van vanavond wel duidelijk dat Jol morgen bekend gaat maken dat ie naar Fulham verkast. De manier van coachen.. wisselen, het straalt er vanaf dat ie het voor gezien gaat houden.

    Mark my words.

  22. #47

    Standaard

    Zou erg jammer zijn als Jol vertrekt..

  23. #48
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Sterker nog, ik zou het ronduit belachelijk vinden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #49

    Standaard

    Tja, nog even een aantal uurtjes wachten totdat de beurs open gaat, eerder mag niet natuurlijk....

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Sterker nog, ik zou het ronduit belachelijk vinden.
    Hmm, ik het vanuit Jol zijn positie nog wel begrijpen. Die kan daar 5x zoveel verdienen. En dan kan je als Ajax wel zeggen, nee meneer Jol, we houden je aan je contract, dan zit je met een ongemotiveerde trainer, wat heb je daar aan?

    Mocht hij weggaan dan moeten ze gewoon Danny Blind doorschuiven, die kent de ploeg door en door en hoef je geen extra geld uit te geven voor een nieuwe trainer.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 2 van 78 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •