Pagina 3 van 78 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 1946 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Als je geen zin meer hebt in Ajax, ga dan maar weg. Financieel zal Fullham of elk andere middenmotor in Engeland wel helemaal top zijn. Sportief lach ik ze uit. Welkom is Jol uiteraard ook niet meer, nu hij boven de markt laat hangen of hij wel/niet blijft. In zo'n geval kan die beter de auto of boot pakken, aangezien de snelheid van het geluid/fluitconcert de vliegtuig toch in haalt.

  2. #52
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ajax wordt wel een beetje een lachwekkende vertoning zo langzamerhand. Het is allemaal nog vroeg dag, maar weer een nieuwe trainer kan je toch niet meer serieus noemen. Danny is natuurlijk de logische opvolger. Maar ik was juist blij met de persoonlijkheid van Jol. Eindelijk een peoplemanager, iemand die de 'hele' selectie tevreden kon houden. Wist wanneer er een aai en wanneer een beuk nodig was. Daar zie ik Blind niet toe in staat. Die is mij wat te schuchter, en niet echt een persoonlijkheid, We waren juist blij met Jol en niet Co omdat we dan wisten dat zeker voor korte duur was. Ik vind het allemaal maar makkelijk. Wil je niet meer dan ga je weg omdat men anders niet gemotiveerd is, ondanks een langer contract. We zijn toch geen kleine kinderen meer.

    Aan de andere kant jammer maar helaas, we wel wat gewend. Proffesioneel kan je het iig niet noemen
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 19-07-2010 om 19:36
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #53

    Standaard

    Nou ik vond jol het hele seizoen een grote huilert en eigenlijk ajax onwaardig, en nou laat hij ajax op een zielige manier stikken als hij daadwerkelijk gaat.

    Op zich ook wel vreemd om met een interim coach het seizoen te beginnen

    En je weet nu eigenlijk ook al zeker dat balletje balletje na het aanstellen van de volgende coach ook wel binnen een jaar of 2 weg zal zijn, dus lange termijn zit er voorlopig niet in.

    Had het niet verwacht dat het zo snel al weer rommel zou zijn bij ajax.

  4. #54

    Standaard

    Wie wel...

  5. #55

    Standaard

    Zou ie dan toch nog blijven..

  6. #56

    Standaard

    Technische hulpmiddelen nog niet op FIFA-agenda

    19/07/2010 19:23
    FIFA-president Sepp Blatter beloofde tijdens het WK het gebruik van technische hulpmiddelen zo snel mogelijk ter tafel te brengen. Het inlossen van die belofte laat op zich wachten.

    Tijdens het WK brandde de discussie los na arbitrale dwalingen in de wedstrijden Engeland-Duitsland en Argentinië-Mexico. Na aanvankelijke terughoudendheid kwam Blatter de criticasters tegemoet. 'In Cardiff, waar de IFAB na het WK samenkomt, zou het belachelijk zijn om dat thema niet te behandelen', zei de FIFA-president.

    Maar belachelijk of niet, minder dan een maand later blijkt die uitspraak onderhevig aan erosie. International Football Association Board (IFAB), dat namens de FIFA waakt over de voetbalregels, buigt zich in Cardiff niet over het gebruik van technische hulpmiddelen.

    Op z'n vroegst in oktober komt het gebruik van technische hulpmiddelen aan bod bij de IFAB. Tijdens de bijeenkomst in Cardiff komt deze week alleen het experiment met de assistenten op de doellijn aan de orde

    ------------------

    doofpot....
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #57

    Standaard

    Die Jol is zich aan het indekken voor het geval Ajax weer geen kampioen wordt. Kan die lekker iedereen als schuldige aanwijzen behalve zichzelf. Komop de enige die onvervangbaar is is Suarez, de rest zoals Pantelic en Rommendahl zijn aardige spelers meer niet.

    http://www.spitsnieuws.nl/archives/s..._bij_ajax.html

    Daniel de Ridder!!?? Ik zou zeggen ga maar gelijk weg.

    Je kunt het bestuur aanrekenen dat zij in het verleden te veel geld hebben weggegooid. Maar op het moment dat Jol kwam wist hij precies de stand van zaken namelijk geen geld. Die argumentatie kan hij niet gebruiken om ervandoor te gaan.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Die Jol is zich aan het indekken voor het geval Ajax weer geen kampioen wordt. Kan die lekker iedereen als schuldige aanwijzen behalve zichzelf. Komop de enige die onvervangbaar is is Suarez, de rest zoals Pantelic en Rommendahl zijn aardige spelers meer niet.

    http://www.spitsnieuws.nl/archives/s..._bij_ajax.html

    Daniel de Ridder!!?? Ik zou zeggen ga maar gelijk weg.

    Je kunt het bestuur aanrekenen dat zij in het verleden te veel geld hebben weggegooid. Maar op het moment dat Jol kwam wist hij precies de stand van zaken namelijk geen geld. Die argumentatie kan hij niet gebruiken om ervandoor te gaan.
    Aan dit soort "supporters" heb je ook geen reet.

    Je weet toch niet wat de afspraken zijn geweest tussen Jol en het bestuur. Wat je wel weet is dat het bestuur gezegd heeft dat het goed zou komen met de contracten van Emanuelson, Pantelic en Rommedahl en alle 3 is dat mislukt. Daarnaast zou er geen opvolger voor Pantelic mogen komen en zou Jol maar 5(!) miljoen mogen besteden als Suarez en vd Wiel verkocht zouden worden.

    Daarnaast was El Hamdaoui van Ajax geweest als men meer geboden had, maar Ajax wilde niet meer dan 4 miljoen betalen. Dat Ajax geen geld heeft is ook een fabeltje, er is echter een miljoenen verlies geweest, wat je juist zou kunnen opvangen met het behalen van de CL en evt. de verkoop van vd Wiel. Maar dan moet er wel geinvesteerd worden en dat durft het bestuur weer niet.

    Jol heeft gewoon gebluft en waarschijnlijk heeft het gewerkt. De schuldige hier is Jol niet, maar het altijd falende bestuur met meneer Slop voorop. Wat hij in godsnaam nog bij Ajax doet is me een raadsel.


  9. #59

    Standaard

    Had het zelf niet beter kunnen verwoorden, Daan.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Had het zelf niet beter kunnen verwoorden, Daan.
    At your service

    Voor de geïnteresseerden, de twitter van de telegraaf sport verslaggever :
    http://twitter.com/MikeVerweij

    Aangezien de telegraaf qua Ajax bronnen altijd wel goed zit, is het wel interessant om te volgen


  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Aan dit soort "supporters" heb je ook geen reet.

    Je weet toch niet wat de afspraken zijn geweest tussen Jol en het bestuur. Wat je wel weet is dat het bestuur gezegd heeft dat het goed zou komen met de contracten van Emanuelson, Pantelic en Rommedahl en alle 3 is dat mislukt. Daarnaast zou er geen opvolger voor Pantelic mogen komen en zou Jol maar 5(!) miljoen mogen besteden als Suarez en vd Wiel verkocht zouden worden.

    Daarnaast was El Hamdaoui van Ajax geweest als men meer geboden had, maar Ajax wilde niet meer dan 4 miljoen betalen. Dat Ajax geen geld heeft is ook een fabeltje, er is echter een miljoenen verlies geweest, wat je juist zou kunnen opvangen met het behalen van de CL en evt. de verkoop van vd Wiel. Maar dan moet er wel geinvesteerd worden en dat durft het bestuur weer niet.

    Jol heeft gewoon gebluft en waarschijnlijk heeft het gewerkt. De schuldige hier is Jol niet, maar het altijd falende bestuur met meneer Slop voorop. Wat hij in godsnaam nog bij Ajax doet is me een raadsel.
    Ik weet dat er geen geld is. Je hoeft toch geen econoom om dat vast te stellen dat er niks is. Hoe kan het bestuur van Ajax nou verzekeren dat een speler blijft? Ja, meer geld aanbieden. Volgens mij is dat nou het kern van het probleem. Rommendahl, Pantelic en Emmanuelson hebben aflopende contracten en zijn transfervrij. En Jol verwacht dat Ajax er alles aan doet om deze spelers te behouden? Pantelic wou een contract voor de lange termijn en wil zeker niet minder geld hebben dan hij nu krijgt (miljoen netto?). Investeren wordt lastig als je geen geld hebt. Ik zou ook zeggen Champions league voetbal spelen ....... moet je daar wel eerst geraken. Ik steun het bestuur van harte. Met je portemonnee de besluiten te maken, niet laten meeslepen door wat de trainer zegt want die is als het een beetje tegenvalt toch weg richting Fullham.

    Zou Jol ook zoveel lawaai maken als Fulham geen belangstellling heeft?
    Laatst aangepast door Dai : 20-07-2010 om 14:28

  12. #62

  13. #63
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Beter een poppenkast.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    wat je juist zou kunnen opvangen met het behalen van de CL
    Tekort zal echt niet weggewerkt worden door het behalen van de CL, Ajax haalt de groepsfase van de CL waarschijnlijk niet. Als ze al van PAOK winnen moeten ze nog een voorronde spelen tegen een sterkere tegenstander. Het zou voor Nederland goed zijn als ajax de poule van de CL haalt, hopelijk stijgen we met 2 deelnemende clubs weer een paar plaatsen.

    Enige manier voor Ajax om het tekort te dichten is om spelers te verkopen. Voordeel is dat Van der Wiel, Stekelenburg en Suarez een goed WK hebben gespeeld, als daar interesse voor komt kun je de hoofdprijs vangen.

    Gelukkig is het wat rustiger bij Feyenoord, mijn club. Tot nu toe 4 nieuwe spelers (Assauer, Lumb, Schaken, Smolov). Daarnaast is Dani Fernandez weer terug bij de selectie en zijn er genoeg talenten die komend seizoen een basisplaats kunnen krijgen (De Vrij, Castaignos, Martins Indi, Cabral). Hopelijk nog een spits erbij door het netwerk van Leo en een plaats in de top 5 is zeker mogelijk. Realistisch gezien zijn Ajax, PSV en Twente (Afwachten wat daar nog weg gaat) verder dan Feyenoord maar op dit moment moet Mario gaan bouwen aan een team dat over 3 jaar kampioen kan worden.

  15. #65

    Standaard

    Ik snap Jol niet. Fulham lijkt me nauwelijks een verbetering t.o.v. Ajax.

  16. #66

    Standaard

    Op één punt een verbetering, €€€

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik snap Jol niet. Fulham lijkt me nauwelijks een verbetering t.o.v. Ajax.
    Dat dacht ik eigenlijk ook, misschien speel je met Fulham zelfs wel degradatievoetbal, om het kampioenschap zal het iig niet zijn.
    Maar eh, Fulham was vorig jaar wel verliezend Europa League finalist.....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik snap Jol niet. Fulham lijkt me nauwelijks een verbetering t.o.v. Ajax.
    Tja, Premier League of Eredivisie......Ik wist het wel

    En Fulham is gewoon een mooie club met een mooi stadion en een fantastische sfeer. Bovendien is Fulham zeker niet de minste club in Engeland. Die gaan gewoon weer meedoen om europees voetbal.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  19. #69

    Standaard

    Inderdaad. Net zoals afgelopen seizoen toen ze nipt Europees voetbal misliepen met hun twaalfde plek.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Inderdaad. Net zoals afgelopen seizoen toen ze nipt Europees voetbal misliepen met hun twaalfde plek.


    Het lijkt me een onwerkbare situatie te worden.. ***zooi

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat dacht ik eigenlijk ook, misschien speel je met Fulham zelfs wel degradatievoetbal, om het kampioenschap zal het iig niet zijn.
    Maar eh, Fulham was vorig jaar wel verliezend Europa League finalist.....
    Dit was volgens mij de eerste keer dat Fulham kans op een prijs had? Zo iets las ik toendertijd..


  21. #71

    Standaard

    Sulejmani: 'Jol wil mijn carrière vernietigen'

    21/07/2010 08:34
    Miralem Sulejmani had met West Ham United een overeenkomst om komend seizoen op huurbasis voor de Londense club uit te komen. Zijn coach bij Ajax, Martin Jol, vertelde de aanvaller echter dat hij niet weg mocht. Dit tot woede van de 21-jarige Serviër.

    'Ik begrijp het niet', vertelt Sulejmani in het AD. 'West Ham United zou voor mij een nieuwe start kunnen zijn. De coach daar, Avram Grant, is een trainer die mij als groot talent ziet. Het is ook een coach die zegt waar het op staat.'

    Het is volgens de aanvaller een bewijs dat Jol het slecht met hem voor heeft. Vorig seizoen liet de oefenmeester Sulejmani en Ismail Aissati voor de ogen van diverse journalisten een training afwerken op de trappen van de Amsterdam Arena.

    'Dat was erg frustrerend', blikt de aanvaller terug op dat onterende voorval. 'Ik ben een professional en wil mijn werk zo goed mogelijk doen. Maar zo omgaan met mij, dat kan ik niet accepteren. Martin Jol wil mijn carrière vernietigen.'

    Sulejmani werd in 2008 door Ajax overgenomen van SC Heerenveen voor het recordbedrag van 16,5 miljoen euro. In zijn eerste seizoen onder Marco van Basten speelde hij nog 27 competitiewedstrijden (acht doelpunten). Jol zag het beduidend minder zitten in de Serviër. Slechts zeventien keer (waarvan maar drie keer als basisspeler) stuurde de coach hem tijdens een competitieduel het veld in.

    ---------------------

    Het gaat weer lekker, bij Ajax.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Inderdaad. Net zoals afgelopen seizoen toen ze nipt Europees voetbal misliepen met hun twaalfde plek.
    Ja, in engeland gaat het wat anders dan in nederland he. In engeland doen er wat meer clubs mee om die tickets, aangezien het niveau wat dichter bij elkaar ligt. Dan wordt het dus moeilijk om elk jaar europees voetbal te halen. Vorig jaar is het inderdaad niet gelukt en worden ze 12e. Het jaar daarvoor lukte het wel en kwamen ze zelfs in de finale van de europa league. Dit jaar doen ze gewoon weer mee om die tickets, want ze hebben gewoon een goede ploeg. Een ploeg die het ,zeker thuis, iedere andere ploeg lastig kan maken.

    Daarnaast stelt de Eredivisie natuurlijk geen ruk voor vergeleken met de Premier League.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Daarnaast stelt de Eredivisie natuurlijk geen ruk voor vergeleken met de Premier League.
    Dat is waar. Maar dat heeft met andere factoren te maken dan het voetballend vermogen van de Engelsen. Sterker nog wij (eredivisie) maken wel een kans om te winnen als het gaat om een wedstrijd beste spelers van de premier leaugue tegen de beste spelers eredivisie. Uiteraard geen buitenlanders zoals Suarez en Torres in de opstelling, puur alleen Nederlanders en Engelsen.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Ja, in engeland gaat het wat anders dan in nederland he. In engeland doen er wat meer clubs mee om die tickets, aangezien het niveau wat dichter bij elkaar ligt. Dan wordt het dus moeilijk om elk jaar europees voetbal te halen. Vorig jaar is het inderdaad niet gelukt en worden ze 12e. Het jaar daarvoor lukte het wel en kwamen ze zelfs in de finale van de europa league. Dit jaar doen ze gewoon weer mee om die tickets, want ze hebben gewoon een goede ploeg. Een ploeg die het ,zeker thuis, iedere andere ploeg lastig kan maken.

    Daarnaast stelt de Eredivisie natuurlijk geen ruk voor vergeleken met de Premier League.
    Die finaleplaats was een absoluut incident en gebeurt nooit meer met zo'n selectie. Ook Europees voetbal zie ik ze niet halen met de gebruikelijke top vier en een zeer sterk Tottenham en City daar vlak achter. Er blijft dan volgens mij één plek over (die via de FA Cup), en die zie ik ze ook niet halen.

    Lijkt me een kansloze missie om Europees voetbal te halen met die club.

    Buiten kijf staat natuurlijk dat de PL een geweldige competitie is en zelfs met een degradatiekandidaat voor meer spektakel en niveau zal zorgen dan de Eredivisie.

  25. #75

    Standaard

    Van der Wiel niet naar Bayern?

Pagina 3 van 78 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •