Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 41 worden weergegeven.

Discussie: pathe abonnement

  1. #1

    Standaard pathe abonnement

    ZO VAAK NAAR DE FILM ALS JE WILT!
    Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland. En dat voor maar € 17,50 per maand!

    VRIJBLIJVEND 4 MAANDEN OP PROEF
    Je kunt nu heel eenvoudig kennis maken met Pathé Unlimited door een proefabonnement af te sluiten voor 4 maanden. Na deze periode eindigt je abonnement automatisch.

    DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
    Schrijf je in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in Pathé Groningen. Dan kun je direct profiteren van dit unieke aanbod. Vergeet alleen niet je legitimatiebewijs mee te nemen.
    Dit is toch helemaal geweldig

    zo kan je goedkoop iedere film zien die in de bios uit komt

    t is alleen k*t dat je de pas alleen nog maar in groningen kan halen
    maar hij is wel overal geldig

    dus k ga lekker op mn eerst volgende vrije dag naar groningen
    keira knightley fan 4-ever

  2. #2

    Standaard

    Inderdaad een mooi initiatief, ik zag het afgelopen jaar ook al in de grote bioscopen in Antwerpen.

    Maar ik ga er geen aanschaffen, ik kom eigenlijk nog maar zelden in de Pathe. Ik ga de laatste tijd meer naar de wat kleinere bioscopen.
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  3. #3

    Standaard

    Crew, hoort dit bij "FILM DISCUSSIES" ?!?

  4. #4

    Standaard

    oef ik maak gebruik van de voordeel pas, en zou dan ongeveer 3 keer voor dit geld naar de bios kunnen gaan, en meer dan 4 keer wordt ook door de dure snacks een dure bezigheid
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Crew, hoort dit bij "FILM DISCUSSIES" ?!?
    Nee.

    Ik verhuis hem even naar "overig".

  6. #6

    Standaard

    Dit is echt HELEMAAL TOP !!!!!!!!!!!!

    Scheelt een bom duiten man.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  7. #7

    Standaard

    Klinkt supermooi, maar ik woon alleen niet echt in de buurt van een Pathe bioscoop.

  8. #8

    Standaard

    WOOHOO de dichtsbijzijnde bioscoop is een Pahte. Hopelijk wordt het een succes en komt de actie ook in Helmond.

  9. #9

    Standaard

    Deze even omhoog schoppen.

    Zijn er mensen die er nu gebruik van maken?

    De voordelen lijken me duidelijk, zo vaak naar de film als je wilt. Zitten er ook nadelen aan?

  10. #10

    Standaard

    Ja, 1 nadeel. Je moet je kaarten een uur voor het begin van een film bestellen. Een kaartje kopen voor een film die later dan 1 uur begint is niet mogelijk. In dat geval moet je weer achteraan sluiten een uur voordat die andere film begint... Maar wel de moeite waard uiteindelijk.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  11. #11

    Standaard

    In september/oktober ook in Pathe De Kuip en ik ga er zeker één halen. Woon 5 minuutjes fietsen ervandaag 8)
    @Mark: moet je dan die kaarten online of telefonische bestellen en dan ophalen? En wat als ik een half uur voor aanvang een kaartje koop, kan dat wel of moet je altijd bestellen? Snap het niet zo eigenlijk hehe

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    In september/oktober ook in Pathe De Kuip en ik ga er zeker één halen. Woon 5 minuutjes fietsen ervandaag 8)
    Echt waar? Waar heb je dat gehoord dat het vanaf sep/okt ook in Rdam is? That would rock!

    Alhoewel...we hebben nu al besloten volgende week een dagje Groningen te doen...
    **** me gently with a chainsaw.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    In september/oktober ook in Pathe De Kuip en ik ga er zeker één halen. Woon 5 minuutjes fietsen ervandaag 8)
    Echt waar? Waar heb je dat gehoord dat het vanaf sep/okt ook in Rdam is? That would rock!

    Alhoewel...we hebben nu al besloten volgende week een dagje Groningen te doen...
    Gewoon mailtje gestuurd naar Pathe en gezegd dat ik het belachelijk vond dat het alleen in Groningen te krijgen is, maar wel overal gebruikt mag worden. Toen antwoorden ze dat het dus dan ook in Pathe De Kuip gaat komen.
    Hoop alleen niet dat als veel mensen het gaan halen, de prijs gelijk omhoog gaat.

  14. #14

    Standaard

    Ik heb deze pas nu bijna drie maanden en kan zeggen dat het een geweldige uitvinding is. Ik snap alleen het verhaal van Mark niet.
    Het is zo dat je bij de kassa gewoon een kaartje haalt. Dit hoeft echt niet een uur van te voren! Wat wel een regel is, dat je het volgende kaartje pas twee uur later dan je eerste kaartje kan halen. Want anders haal je er twee achter elkaar en verkoop je er één door.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Léon Bolweg
    Ik heb deze pas nu bijna drie maanden en kan zeggen dat het een geweldige uitvinding is. Ik snap alleen het verhaal van Mark niet.
    Het is zo dat je bij de kassa gewoon een kaartje haalt. Dit hoeft echt niet een uur van te voren! Wat wel een regel is, dat je het volgende kaartje pas twee uur later dan je eerste kaartje kan halen. Want anders haal je er twee achter elkaar en verkoop je er één door.
    het lijkt mij vrij duidelijk, we ondervonden het afgelopen vrijdag: we wilden 2 films achter elkaar zien, en rond 17:00 u stonden we aan de kassa, en de eerste film begon 19:05, toen werd er doodleuk gezegd dat je pas 1 uur voor aanvang van een film je de pas mocht gebruiken om een kaartje te halen, wtf is dat??
    gevolg: we moesten dus in de rij gaan staan om kaarten te halen voor eerste film, na afloop moesten we de bios uit, weer naar binnen, in de rij gaan staan om kaarten te halen voor de 2e film, ernstig deprimerend
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  16. #16

    Standaard

    Hmm, als dat het enige nadeel is, dan vind ik het wel meevallen. Of het moet zo zijn dat er rijen van een half uur staan. Maar dat zal toch niet?

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Hmm, als dat het enige nadeel is, dan vind ik het wel meevallen. Of het moet zo zijn dat er rijen van een half uur staan. Maar dat zal toch niet?
    jawel
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Hmm, als dat het enige nadeel is, dan vind ik het wel meevallen. Of het moet zo zijn dat er rijen van een half uur staan. Maar dat zal toch niet?
    jawel
    Dan ga ik er nog maar eens over nadenken of ik daarvoor half Nederland moet gaan rondreizen.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Hmm, als dat het enige nadeel is, dan vind ik het wel meevallen. Of het moet zo zijn dat er rijen van een half uur staan. Maar dat zal toch niet?
    jawel
    Dan ga ik er nog maar eens over nadenken of ik daarvoor half Nederland moet gaan rondreizen.
    boeiend :wink:
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  20. #20
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    voor 17,50 onbeperkt. Kan voor mij volgens mij niet eens uit. met OV korting betaal je 6,30 ofzo voor een kaartje, dan moet je minstens 3 keer per maand naar de bios ( wat ik ook wel doe gemiddeld ) maar om nu voor 1,50 euro korting speciaal zon pasje te halen...

  21. #21

    Standaard

    De pas is wel de moeite waard, maar als je in het weekend 's avonds nog enkele films wilt kijken is het gewoon ernstig druk. Nadeel, maar daar is nu eenmaal niets aan te doen.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Léon Bolweg
    Ik heb deze pas nu bijna drie maanden en kan zeggen dat het een geweldige uitvinding is. Ik snap alleen het verhaal van Mark niet.
    Het is zo dat je bij de kassa gewoon een kaartje haalt. Dit hoeft echt niet een uur van te voren! Wat wel een regel is, dat je het volgende kaartje pas twee uur later dan je eerste kaartje kan halen. Want anders haal je er twee achter elkaar en verkoop je er één door.
    het lijkt mij vrij duidelijk, we ondervonden het afgelopen vrijdag: we wilden 2 films achter elkaar zien, en rond 17:00 u stonden we aan de kassa, en de eerste film begon 19:05, toen werd er doodleuk gezegd dat je pas 1 uur voor aanvang van een film je de pas mocht gebruiken om een kaartje te halen, wtf is dat??
    gevolg: we moesten dus in de rij gaan staan om kaarten te halen voor eerste film, na afloop moesten we de bios uit, weer naar binnen, in de rij gaan staan om kaarten te halen voor de 2e film, ernstig deprimerend
    hmmmm dat hadden ze bij mij gewoon gezegd in Groningen ;>

    Overigens vind ik het niet schandalig dat het alleen in groningen is .. Het is nu puur als test daar op de markt gezet. En Pathe groningen wordt altijd gebruikt om te testen ;> zo zijn ze daar ook bezig met nieuwe software nu als enige in nederland. En nou dat het zo;n succes is daar en dat mensen uit heel Nederland daar heen gaan om zo'n pas te halen, daarom komt het nou landelijk.
    Ik vind het trouwens wel leuk nou ;D toch een van de weinige hier in de buurt met zon pas, straks heeft iedereen er 1 ;( ach ja ;D

    En als je 3x in de maand naar de bios gaat zou ik het ook niet doen nee ;D bij mij scheelt het iig bergen met geld ;D en vind het ook niet erg dat ik aan de pathe gebonden zit aangezien ik daar toch altijd al heen ging.

  23. #23

    Standaard

    Laat die pas maar komen in de Pathé de Kuip.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Léon Bolweg
    Ik heb deze pas nu bijna drie maanden en kan zeggen dat het een geweldige uitvinding is. Ik snap alleen het verhaal van Mark niet.
    Het is zo dat je bij de kassa gewoon een kaartje haalt. Dit hoeft echt niet een uur van te voren! Wat wel een regel is, dat je het volgende kaartje pas twee uur later dan je eerste kaartje kan halen. Want anders haal je er twee achter elkaar en verkoop je er één door.
    het lijkt mij vrij duidelijk, we ondervonden het afgelopen vrijdag: we wilden 2 films achter elkaar zien, en rond 17:00 u stonden we aan de kassa, en de eerste film begon 19:05, toen werd er doodleuk gezegd dat je pas 1 uur voor aanvang van een film je de pas mocht gebruiken om een kaartje te halen, wtf is dat??
    gevolg: we moesten dus in de rij gaan staan om kaarten te halen voor eerste film, na afloop moesten we de bios uit, weer naar binnen, in de rij gaan staan om kaarten te halen voor de 2e film, ernstig deprimerend
    a ha, nu snap ik em. Ik dacht dat met bestellen écht bestellen via bijv. internet wordt bedoeld. Maar goed, hier in A'dam zijn er niet echt rijen.

  25. #25

    Standaard

    Vandaag maar even om laten zetten naar een abonnement voor onbepaalde tijd 8)
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •