De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Probleem met subwoofer harman/kardon

    Het probleem is als volgt:

    Er komt geen geluid meer uit mijn subwoofer.

    Als ik hem aanzet blijft die eerst op standby staan, na ongeveer een minuut gaat die aan. maar er komt geen geluid uit.

    Ook als ik in de testmode de subwoofer probeer activeert die de sub wel maar komt geen geluid uit. Het lijkt wel of die totaal uitgeschakelt is.

    kan iemand mij misschien helpen hiermee.

    Ik hoor het graag van jullie

    gr ruwi

  2. #2

    Standaard Subwoofer probleem

    Beste Ruwi, misschien kun je het typenummer van jouw Harman Kardon Subwoofer hier vermelden, dan kunnen de experts onder ons eens rond gaan kijken op internet of jouw direct ermee helpen. Succes.

  3. #3

    Standaard

    het gaat om het HKts 7 systeem.

    En de sub is de Sub-TS 7

    Ik hoor het graag

    gr ruwi

  4. #4

    Standaard

    Hier meer gebruikers:

    http://www.kieskeurig.nl/satellietsy...reviews/247726

    Zoals je daar kan lezen gaat er wel eens één defect. Weet niet of er een zekering inzit die je zelf kan vervangen ofzo, dat zou je kunnen vragen op Kieskeurig
    Have fun and enjoy your collection

  5. #5

    Standaard

    Jouw probleem lijkt veel op de mijne. Ik ben achter gekomen dat de connector/plug het probleem is. Als ik het beweeg dan maakt het wel contact en gaat het lampje van geel naar blauw en het basgeluid komt prachtig uit. Ik heb een oproep gedaan hoe de subwoofer kan worden gedemonteerd zodat ik dit probleem kan verhelpen doch ik heb geen reactie hierop gekregen (althans ik kan het niet terug vinden). Betreft de subwoofer TS7/230.

  6. #6

    Standaard

    Hallo allen,

    Nou ik lees dat ik niet de enige ben met dit probleem. Ook mijn sub gaf de geest. Ben inmiddels al op diverse forums geweest, maar helaas geen oplossing.
    Kijk allen ook op deze site voor advies;
    www.avforums.com/forums/subwoofers-tactile-transducers/813579-hkts-11-subwoofer-problem.html

    Gezien deze uitkomsten, vrees ik het ergste, een ander systeem aanschaffen, JAMMER want het geluid WAS heel erg goed.
    Laatst aangepast door gjgold : 30-04-2011 om 12:00 Reden: spel/schrijffout

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •