De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Schijf HDD recorder uitlezen

    Hallo,

    Mijn Samsung HDD recorder brandt niet meer naar DVD. Nu heb ik er een aantal TV optredens van mijn kinderen op staan die ik natuurlijk graag wil bewaren. Als ik de HDD uit de recorder haal en aansluit op mijn PC wordt 'ie wel herkend als Samsung HDD, maar met een onbekende schijfindeling, waardoor ik de schijf niet kan bekijken, laat staan de bestanden kan uitlezen en kopieëren. Weet iemand een manier of tool om de bestanden toch te redden?

    B.v.d. voor de moeite!

    Vr. gr.
    Sander Hagemans

  2. #2

    Standaard

    Ik heb hetzelfde geprobeerd nadat mijn recorder kapot was gegaan. Ik had hetzelfde probleem. Bij mij stond er niets belangrijks op daarom heb ik niet meer moeite gedaan. Ik denk als je naar een zaak zoals mycom of computerland gaat dat ze hem daar prima uit kunnen lezen.
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  3. #3

    Standaard

    Heb je inmiddels ook een oplossing? ben benieuwd.
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  4. #4

    Standaard

    Helaas... geen oplossing
    (wel verhuisd intussen, vandaar de late reactie

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door shaggie76 Bekijk bericht
    Hallo,

    Mijn Samsung HDD recorder brandt niet meer naar DVD. Nu heb ik er een aantal TV optredens van mijn kinderen op staan die ik natuurlijk graag wil bewaren. Als ik de HDD uit de recorder haal en aansluit op mijn PC wordt 'ie wel herkend als Samsung HDD, maar met een onbekende schijfindeling, waardoor ik de schijf niet kan bekijken, laat staan de bestanden kan uitlezen en kopieëren. Weet iemand een manier of tool om de bestanden toch te redden?

    B.v.d. voor de moeite!

    Vr. gr.
    Sander Hagemans
    Neem aan de je de HDD recorder toch gewoon op een ander opname apparaat kunt aansluiten en die het kunt laten opnemen ? Het is immers geen beveiligde content neem ik aan.

    Succes Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  6. #6

    Standaard

    Goed idee! Weer een goede reden om nu toch echt maar eens die Humax 5050 aan te schaffen
    Bedankt!
    Laatst aangepast door shaggie76 : 19-08-2010 om 21:50

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •