De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Samsung 50C530 vs LG 50PK350

    Iemand ervaring met het toestel de Samsung 50C530? Hoe is deze?

    Weet iemand of deze 1080p 24 is? Ik kan het maar niet 100% bevestigd krijgen en bij de winkel keken ze of ze water zagen branden.

    Ook zag ik de LG 50PK350. Hoe is deze?
    Laatst aangepast door *TIMMIE* : 23-07-2010 om 19:38
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  2. #2

    Standaard

    Hallo, zag dit oud topic.
    Waarschijnlijk ben je al geinstalleerd ondertussen met een nieuwe plasma?
    Ik heb vandaag beidden maast elkaar zien spelen en kon met de LG 50PK350 het beeld aanpassen met de afstandsbediening in de winkel.
    Maar voor ik het er uitgebried over heb heb jij ondertussen beidden al zien spelen? Een keuze gemaakt?

  3. #3

    Standaard

    Leuk dat je reageert. Heb inmiddels het broertje van de PK350; 50PK950. Overall een erg mooie serie van LG. Uiteindelijk voor de LG gekozen vanwege de betere playback van 1080p24 (naar lezen).

    Plus:
    - Mooi design
    - Strak beeld met mooie zwartniveaus en diepte
    - Veel instelmogelijkheden (THX, ISF modus, etc)
    - Dongle bijgeleverd
    - Veel ingangen

    Min:
    - Duurzaamheid: 3de TV. Alle drie hadden vervelende pixels. Laatste is wel b.ond; 2 stuck pixels, die blijven terugkomen en 1 dead pixel. Er jammer bij een TV van nog geen week oud. (niet enkel de reden van omruiling, maar geen zin het hele verhaal weg te zetten. Ook niet enkel de schuld van het type/merk).
    - Retentie en linebleeding. Deels te verminderen door een goede instelling/afstelling.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •