De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Filmkamer in aanbouw.

    Hee
    het is eindelijk zo ver, het magische moment is aangebroken:O er komt een bioscoopkamer in huis.
    We wonen nu sinds een halfjaar in een nieuwbouwhuis en in de kelder is een kamer van 6m x 4m en 2.60m hoog

    Bij de bouw hadden we er al over nagedacht om er een film/amusements ruimte van te maken dus overal zijn alle punten al in de muur ingebouwd voor bijvoorbeeld speakers in alle hoeken(frontspeaker vergeten dus)en het stopcontact+buisjes voor bekabeling van de beamer in het plafond. Dat van de beamer zit op een afstand van zo'n 4.20m.
    Ik ben al bezig met verven, de lange muren worden grijsblauwig-achtig en de korte muren weet ik nog niet. zoals je ziet op de foto's

    Er staat ook een flipperkast maar die komt in een hoek te staan zodat er geen last van is.

    het budget is zo'm 2500/3000 euro. Is daar wat leuks voor te halen denk?
    Voor de beamer zat ik te denken aan een:
    Optoma HD20, Optoma HD80 of Mitsubishi HC3800.
    Voor audio heb ik nog niet echt gekeken. misschien hebben jullie suggesties binnen mijn budget? In de huiskamer staat een Harman Kardon 7.1-channel AVR 350 met 5 Dali Lektor speakers en sub. Daar ben ik heel te vreden mee maar is er iets mee te vergelijken wat iets minder prijzig is?

    Nou... Ik hoor het wel

    Groeten,
    Wouter

  2. #2

    Standaard

    ik zie geen fotos
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    ik zie geen fotos
    euuww... freemd,
    eens even kijken of ik ze erbij kan fixen

  4. #4

    Standaard

    die harmon kardon 7.1 kan dan toch naar beneden en zet je daar een aardige budget keus voor terug?
    Of ben je niet de rechtmatige eigennaar?

    ben benieuwd naar je foto's
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  5. #5

    Standaard

    haha jawel. maar die staat in de huiskamer en ik ben bang dat vaders het niet gaat waarderen als deze daar ineens weg is. Dus voor de filmkamer moet wat anders gekocht worden. maar zijn er suggesties voor speakers+versterker voor 1500/2000 euro?

    hierbij trouwens de foto's, de donkere wanden ga ik vanavond afrollen:
    Bijlage 1397
    Bijlage 1398
    Bijlage 1399

    Zeau, dat staat erop had nog niet echt door hoe ik foto's erbij moest plakken

    de kamer ga ik komende dagen helemaal afverven dus de foto's daarvan komen eraan

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WouterVW Bekijk bericht
    haha jawel. maar die staat in de huiskamer en ik ben bang dat vaders het niet gaat waarderen als deze daar ineens weg is. Dus voor de filmkamer moet wat anders gekocht worden. maar zijn er suggesties voor speakers+versterker voor 1500/2000 euro?

    hierbij trouwens de foto's, de donkere wanden ga ik vanavond afrollen:
    Bijlage 1397
    Bijlage 1398
    Bijlage 1399

    Zeau, dat staat erop had nog niet echt door hoe ik foto's erbij moest plakken

    de kamer ga ik komende dagen helemaal afverven dus de foto's daarvan komen eraan
    Fotos lukken nog steeds niet.
    Als je boxen/versterker zoekt voor die prijs, kan ik je de mijne aanbevelen
    pioneer vsx-919 en triangle galaxy 2 speakers
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •