De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.

Discussie: The Rolling Stones

  1. #1

    Standaard The Rolling Stones

    The Rolling Stones
    'Rolling Stones stoppen ermee'


    AMSTERDAM - Na vijftig jaar muziek maken vinden de Rolling Stones het mooi geweest. In 2012 gaan de bandleden met pensioen.



    Drummer Charlie Watts viert binnenkort zijn zeventigste verjaardag. Ronnie Wood is 63 en Keith Richards en Mick Jagger zijn beiden 66 jaar. "De heren beseffen dat ze een dagje ouder worden", vertelt een bron aan de Britse krant The Sun. "Ze willen stoppen op hun hoogtepunt."

    De Rolling Stones zijn van plan om met een afscheidstour de hele wereld over te reizen.

    De band heeft meer dan 200 miljoen platen verkocht. Grote hits zijn Satisfaction, Paint it Black en Brown Sugar.

    Bron : Telegraaf.nl

    Vind ik toch best jammer dat ze stoppen, het is toch een unieke en goede band, die heel wat heeft betekend in de muziek.

    Ze laten ons in ieder geval een mooie en grote muzikale erfenis na.

    Laten we (als nederlanders) in ieder geval maar trots zijn op onze Earring, die still going strong blijft gaan.

    Maar toch een uniek moment in de muziekhistorie, als de stones gestopt zijn, zal toch een grote leegte zijn denk ik.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 01-08-2013 om 15:31

  2. #2

    Standaard

    Ik weet dat ik met mijn reactie een knuppel in het hoenderhok ga gooien. Maar toch.

    "JOEPIE! EINDELIJK!"

    Flame mij nu maar, maar ik kon het echt niet laten
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Niet echt nieuws. Volgens mij beweren 'bronnen' al sinds eind jaren '60 dat ze ermee stoppen.

    Ik ben zelfs nog bij hun allerlaatste toernee ooit geweest. Ergens begin jaren '90...
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #4

    Standaard

    Stoppen ze weer eens?

    Eerst zien, dan geloven.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    "Ze willen stoppen op hun hoogtepunt."
    Sorry, ik heb heel even hard gelachen......ik dacht dat hun hoogtepunt al een tijd geleden was .

  6. #6

    Standaard

    30 jaar eerder was ook okay geweest.

  7. #7

    Standaard

    Dat ze ermee stoppen wordt al jaren geroepen.

    Onlangs las ik dat Tina Turner ook weer aan het opnemen is.... dus wat is stoppen. Dit zijn rasartiesten en gaan rockend ten onder.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  8. #8

    Standaard

    Van mij mogen ze in ieder geval doorgaan, vind het een goede band met mooie muziek.


  9. #9

    Standaard

    Ach, wat nieuw werk betreft hadden ze na Exile on Main Street mogen stoppen. Maar als live-act zijn ze wel degelijk nog steeds relevant. Hun concertreeksen behoren steevast tot de best bezochte van het jaar. En dat ze bij hun optredens vooral teren op het oude werk, onderscheid ze niet van andere populaire rock-dinosaurussen (AC/DC, Deep Purple, The Who, enz.). En daar is niets mis mee. Liever voor de zoveelste keer Gimme Shelter dan het gepruts van menig populair hedendaags bandje.

    En als ze dit keer wèl echt officieel blijken te stoppen met uitgebreide concertreeksen, dan zullen ze in de toekomst vast nog wel eens bij elkaar komen voor wat eenmalige optredens. En die zullen dan waarschijnlijk nog meer aandacht trekken dan hun concerten nu. Voor de éénmalige reünie van vakbroeders Led Zeppelin kwamen van over de hele wereld nota bene meer dan een miljoen aanvragen voor kaartjes binnen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  10. #10

    Standaard

    Ik vind ze wel goed eigenlijk.
    Dat ze stoppen ja dat lijkt me wel een goed idee. Ze worden toch wel oud.
    En dan kan je beter stoppen nu iedereen nog leeft en ze er een waardig slot aan kunnen geven.

    Dat er in het artikel staat dat ze stoppen op het hoogtepunt nou nee dacht het niet.
    Dat is toch al een aantal jaren voorbij.

    Als de kaarten niet al te duur zijn dan wil ik er misschien wel heen, maar ik denk dat zeker voor zo een afscheids-tour de tickets wel duur zullen zijn.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  11. #11

    Standaard

    Ik ben bang dat een beetje kaarten dan minimaal 150 gaan kosten, maar ik denk dat ik dan toch ga.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Home Plate Bekijk bericht
    Net als Tina turner roepen ze al jaren dat ze gaan stoppen, dit lijkt me eerder een slimme manier om zo snel mogelijk kaartjes te verkopen voor hun wereld tournee, eenmaal een ras artiest, altijd een ras artiest.
    Daar heb je gelijk in, maar om ze nu te zien eindigen net als Tommy Cooper : doodneervallen op het Podium

    Dat liever niet, al hoop ik wel dat ze nog lang doorgaan.

  13. #13
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Toen ik hun concertfilm Shine a light in de bioscoop zag, dacht ik bij de eerste beelden al ... some things aren't meant to be seen in HD.

    Met andere woorden; goed voor de fans.

  14. #14

    Standaard

    Er is geen enkele aanwijzing en/of aanleiding om te denken dat the Stones ermee stoppen.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Daar heb je gelijk in, maar om ze nu te zien eindigen net als Tommy Cooper : doodneervallen op het Podium

    Dat liever niet, al hoop ik wel dat ze nog lang doorgaan.
    Is dit niet de droom van iedere artiest
    Laatst aangepast door Persepolis : 11-10-2010 om 12:58

  16. #16

    Standaard

    Hier gave pics van hun 50 Jarig Jubileum concert, van afgelopen Juli in Hyde Park Engeland : http://www.iorr.org/talk/read.php?1,1887529,1887545

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •