Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 34 van 34 worden weergegeven.

Discussie: Philips BDP 7500

  1. #26

    Standaard

    [QUOTE=peptalk;1893407]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door olbap Bekijk bericht
    Zeker een super speler, maar die unknown disc is alleen bij BD25 discs en ook met een andere Philips speler kom ik dat probleem tegen(BDP2500). Verhaal v/dBDP9500 en garantie wil je helemaal niet weten, daar ben ik nog steeds mee bezig en de speler wordt iig niet meer gerepareerd. De reparatie partner van Philips, E-care, die liegen alles aan elkaar en Philips blinkt ook niet uit in heldere communicatie. Ach, duurt pas een maand of 6...
    Nou bij maakte het niet uit of ik er een BD25 of BD50 in deed alles unknow disc.
    Die van mij is 2X gerepareerd door servilux be en steeds binnen een week
    terug.
    Communicatie met Philips ging eigelijk ook prima.

  2. #27

    Standaard

    Als slaapkamer-speler doet de 7500 het tot nu toe prima. Ik begin te denken dat de afspeelproblemen die ik had veroorzaakt werden door een specifieke incompatibiliteit tussen m'n speler en m'n (huiskamer)tv. Iets anders kan ik niet bedenken want met de tv op m'n slaapkamer heb ik er nooit meer last van gehad.

  3. #28

    Standaard

    je kan ook kijken naar Panasonic DMP-BDT500 speler ,geweldig beeld en geluid + je kan de ondertiteling verschuiven

  4. #29

    Standaard

    En ja hoor na 2x te zijn gerepareerd weer de zelfde elende UNKNOW DISC.
    Foutje aan mij kant gaat niet om de BDP9500 Maar de BDP9600.
    Zijn er problemen bekend met deze speler want ik kom op internet niets tegen.
    Weer met Philips gebeld om even goed te keer te gaan,krijg ik een heel vriendelijk en behulpzaam persoon aan de lijn.
    Gaat weer terug maar deze keer hebben ze er zelf bijgezet dat het probleen opgelost moet worden want dat dit niet kan en dat er eventueel naar een andere oplossing moet worden gezocht.
    Is dus wel goed geregeld maar ik kon niet mijn woede kwijt (en ik zat er echt klaar voor) omdat deze mevrouw echt haar best doet .
    heb de bank maar een rotschop gegeven (arme bank)
    BDP7500 loopt na 3 jaar nog steeds als een zonnetje

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mr.mouse Bekijk bericht
    je kan ook kijken naar Panasonic DMP-BDT500 speler ,geweldig beeld en geluid + je kan de ondertiteling verschuiven
    Dat is raar.
    Volgen Panasonic heeft deze speler geen subtitle shift.

  6. #31

    Standaard philips bdp 9500

    Hoi,
    Na heel lang met een sony speler te hebben gedaan (hij ging maar niet kapot) heb ik ruim een jaar geleden ook een bdp9500 aangeschaft.
    Mooie speler, mooi beeld,mooi geluid.
    Maar na 5 of 6 films gaf hij ineens de melding "geen videoweergave", een muziek cd speelt hij wel af.
    Van alles geprobeert,update philips site,andere hdmi poort, andere hdmi kabel,andere tv maar hij geeft nog steeds dit aan.
    Heeft iemand voor mij een advies hoe dit op te lossen is anders ben ik denk genoodzaakt de speler (€280.-) van het balkon te gooien en weer een sony te kopen.

    mvg Rob

  7. #32

    Standaard

    Als je 'm nog geen jaar hebt, waarom ga je dan niet terug naar de winkel?
    Lijkt me dat er dan nog garantie op zit, toch?
    Mijn vorige LG 670 begaf het ook al na drie weken. Die bleek niet meer te repareren te zijn.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #33

    Standaard

    Uiteindelijk is de garantie nu een paar maanden verlopen en moet hij het toch weer een keer gaan doen, de speler doet het verder alleen zegt mn tv 'geen videoweergave"

  9. #34

    Standaard

    Heb je de speler ook al een tijdje losgekopeld gehad? Ik boedoel de niet aan de stroom en hdmi voor zeker een half uur? Hierna alles opnieuw aansluiten en testen. Heeft mij al eens een paar keer geholpen bij andere apparatuur.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •