De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Disney movie rewards

    Wist niet goed waar dit te plaatsen... vandaar hier (internet)
    Ik heb vandaag 2 disney blurays ontvangen en daar zaten 2 bonnen in met een code voor disney movie rewards
    Bedoeling is dat je surft naar www.disneymovierewards.co.uk
    en daar je code invoert.. en als je genoeg spaart krijg je leuke rewards

    Wie heeft dit al gedaan?
    Wanneer ik het namelijk doe en ik vul België in, zegt hij dat dat niet mogelijk is...
    Is er een variant voor ons of nl?
    of wat doe je er mee?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  2. #2

    Standaard

    Met disney movie rewards kun je alleen een bestellingen doen met een UK adres. Ze zenden niet naar het buitenland.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Met disney movie rewards kun je alleen een bestellingen doen met een UK adres. Ze zenden niet naar het buitenland.
    maw je bent dus niets met die bons, tenzij er een belgische variant bestaat?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  4. #4

    Standaard

    En die bestaat waarschijnlijk dus niet..

  5. #5

    Standaard

    Voor NL en BE heb je movieminutes.com, maar dat is alleen voor NL/BE uitgaves.

    Ik moet dit toch maar even gaan doen, want ik heb familie in de UK
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Voor NL en BE heb je movieminutes.com, maar dat is alleen voor NL/BE uitgaves.

    Ik moet dit toch maar even gaan doen, want ik heb familie in de UK
    is movieminutes niet enkel voor wb titels dacht ik?
    de disney variant heb je hier dus blijkbaar niet
    als je het nodig vind, wil ik je wel mijn codes toesturen kan je er van genieten...
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  7. #7

    Standaard

    Nee joh, movieminutes is voor Disney, eigenlijk meer Buena Vista, want op de meeste echte Disney titels zitten geen MM's. Zijn dus de Pixar's, Touchstone's en Miramax uitgaves waar ze op zitten.

    That's an offer I can't refuse Al kan het zijn dat zij een betere controle op dubbele titels hebben dan hier in NL, ik las dat je soms ook de EAN moet ingeven en ik schat zo in dat we dezelfde titels in bezit hebben......
    M.a.w. wacht nog maar even met toesturen, ik moet het eerst nog even controleren en zien dat ik met een NL CC kan betalen als dat nodig is voor het verzenden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Nee joh, movieminutes is voor Disney, eigenlijk meer Buena Vista, want op de meeste echte Disney titels zitten geen MM's. Zijn dus de Pixar's, Touchstone's en Miramax uitgaves waar ze op zitten.

    That's an offer I can't refuse Al kan het zijn dat zij een betere controle op dubbele titels hebben dan hier in NL, ik las dat je soms ook de EAN moet ingeven en ik schat zo in dat we dezelfde titels in bezit hebben......
    M.a.w. wacht nog maar even met toesturen, ik moet het eerst nog even controleren en zien dat ik met een NL CC kan betalen als dat nodig is voor het verzenden.
    prima, je roept maar als je ze nodig hebt
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  9. #9

    Standaard

    Voor een ieder die dit kan gebruiken omdat hij/zij de mogelijkheid heeft om het naar een UK adres te laten versturen, twee keer 50 punten gratis:

    DMRJUNESNAP
    POTCTREASURE

    Mocht iemand nog wat van deze rewards hebben en ze aan me kwijt willen dan ontvang ik graag een PM met de code
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #10
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Zal eens kijken Pepijn, als 'k me niet vergis heb wel wat van die UK codes liggen van Disney.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #11
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Hummm dacht dat hier BD's had liggen met Disney Rewards omdat 'k iets gezien
    had zoals het gekende Movieminutes van BD's die hier laatste tijd op de mat zijn
    gevallen besteld via UK shops.

    Maar het blijkt om Moviextras te gaan, iets van Sony. Ga toch nog eens door mijn
    verzameling gaan, hopelijk lukt dit nog dit weekend.

    Als 'k ook maar iets kan vinden dan ontvang je een PM van me.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht

    Als 'k ook maar iets kan vinden dan ontvang je een PM van me.
    Dank je Stef. Disney heeft altijd een papiertje met de code er op in de hoes zitten.
    Over Disney gesproken, POTC 4 binnen?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #13
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    POTC 4 is nog niet binnen, niet erg. Jullie winnen altijd minstens een dag in de
    week want er als 'k me niet vergis wel postbedeling op zaterdag bij jullie. Hier
    in België kennen ze dat niet.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  14. #14
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    @Pep, you've got mail
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #15

    Standaard

    Heeft iemand nog een code die hij niet gebruikt? Ik wil hem zelfs gerust ruilen met een US code!

  16. #16

    Standaard

    Ik heb nog een code liggen. PM bij interesse.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •