Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 176 worden weergegeven.
  1. #1

    Thumbs down Total Recall (remake)

    Len Wiseman Ready To Remake Total Recall
    He's getting his ass to Mars

    Yesterday brought word that work on the remake of one of Paul Verhoeven’s beloved ‘80s action classics, RoboCop, had stalled at MGM. But now there’s fresh intel on another of the director’s American films that has been mooted as a remake target for years: Die Hard 4.0’s Len Wiseman is now in negotiations to retool Total Recall.
    The Heat Vision blog reports that Wiseman is talking to Sony Columbia about an updated version of the 1990 pic, which saw Arnold Schwarzenegger as Douglas Quaid (or is it Hauser?), a construction worker who decides to take a virtual vacation to Mars via the technology of the Rekall company, which can implant fake memories in peoples’ noggins. But then he starts recalling that he’s actually a secret agent whose cover has been blown.
    Cue a trip to the real Red Planet to start discovering the truth and a battle to help the locals overthrow a despotic ruler bent on controlling the air production. Delusion and reality blend. Three-boobed hookers abound. Well, one of them.
    Based on Philip K Dick’s story We Can Remember It For You Wholesale, Total Recall has been a likely subject for a remake (and before that, a sequel) and the source material for two short-lived TV shows.
    This time out, Equilibrium writer/director (and Salt scribe) Kurt Wimmer is tackling the script, and it’s not yet known whether he’ll stick to the same plot as the original or take it off in new directions.
    Wiseman, meanwhile, worked on the pilot for another reboot, this time TV’s Hawaii Five-0 and is also in the running to possibly return to shoot another John McClane outing.
    James White
    ----------------------------------------------------------------------
    Oh hell no!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #2

    Standaard

    ZONDER , Total recall is een parel, echt een totaal zinloze remake..maak dan een goeie sequel..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #3

    Standaard

    Tja, die Len Wiseman is op zich een goede actie regisseur, maar laat hem dan lekker een 2nd unit ofzo doen.... Die Hard 4 had naast de actie niet echt veel meer te beiden qua verhaal of karakterontwikkeling, dus ik zie em Total Recall al helemaal verklooien, zelfs met een goed script volgens mij... En met sequels zie ik de RoboCop klonen alweer in het vizier...gewoon laten rusten, Total Recall is een film op zich, geen sequels, prequels, reinventions of whatever je ook noemt...

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Die Hard 4 had naast de actie niet echt veel meer te beiden qua verhaal of karakterontwikkeling,
    Die Hard en karakterontwikkeling?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Die Hard en karakterontwikkeling?
    Nou ja, het minieme wat er in deel 1 t/m 3 in voorkwam dan idd....

  6. #6

    Standaard

    NEE!! Een total recall zonder Arnie is als een Predator zonder Arnie! Het kan gewoon niet !


  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    NEE!! Een total recall zonder Arnie is als een Predator zonder Arnie! Het kan gewoon niet !
    Laten we gewoon eens afwachtenn wat deze regisseur ervan maakt.....kan best een hele goede film worden en misschien wel beter dan het origineel.
    Het origineel is echt hopeloos gedateerd.

  8. #8

    Standaard

    Maar het blijft Arnie


  9. #9

    Standaard

    Soms zou je willen dat een oude film gewoon opnieuw gedaan kon worden met de nieuwe technieken zodat alles er nog beter uit zou zien. Maar dat kan helaas niet. Dan maar een remake?
    ik weet het niet, sommige remakes zijn best goed geworden en vergeet niet dat er inmiddels weer nieuwe generaties zijn die gewend zijn aan de huidige technieken en dus de originele film werkelijk bagger vinden. Ik denk dan gewoon eerst zien en dan geloven.
    Film is net als mode en auto's, af en toe moet er een periode zijn van teruggrijpen naar het verleden om met de nieuwste technieken er toch wat moois van te maken.

  10. #10

    Standaard

    Goh, kansloos project. Zal het nooit halen bij het origineel.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Goh, kansloos project. Zal het nooit halen bij het origineel.
    Het acteerwerk zal in ieder geval een stuk beter zijn nu Arnie niet meer meedoet. Zijn 'acteerwerk' in het origineel is echt bedroevend.

    Maar ja, let's wait and see..........

  12. #12

    Standaard

    Ach, acteerwerk. Daar gaat het niet echt om als Je Arnold hebt. Maar qua creature design en cynische ondertoon is het niet te overtreffen. Maar wel zullen zien. Die hard 4 was best leuk.

  13. #13

    Standaard

    Total Recall is natuurlijk een wrede film. En dat blijft het natuurlijk ook gewoon. Ben wel benieuwd wat ze er van gaan bakken, eigenlijk.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  14. #14

    Standaard

    Het acteerwerk zal in ieder geval een stuk beter zijn nu Arnie niet meer meedoet. Zijn 'acteerwerk' in het origineel is echt bedroevend.

    Maar ja, let's wait and see..........
    Echt vond dat acteren niet echt een noodzaak was bij die film,gewoon sci-fi actie..vond Arnie zeer geschikt..Wie had jij liever in zijn rol gezien?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #15

    Standaard

    Ik merk dat er hier veel Arnie fans zijn.............
    Arnie is meer een verschijning, karakter dan acteur.

    Het verhaal van Total Recall blijft fantastisch. Als Len Wiseman het goed aanpakt kan hij hier iets heel moois van maken. Een soort update van de originele versie. Het origineel is echt gedateerd en komt nu soms op me over als een comedy.

    De hoofdrol zou nu bijvoorbeeld gespeeld kunnen worden door Christian Bale of Clive Owens.

  16. #16

    Standaard

    Zoals meestal met de verfilmingen van de verhalen van Philip K. Dick is Total Recall een tamelijk vrije bewerking van het oorspronkelijke verhaal. Een filmversie die dichter bij het bronmateriaal blijft (of een interessante andere variant op het verhaal biedt) kan best meer zijn dan een simpele herhalingsoefening van Total Recall.

    Len Wiseman is geen uitzonderlijke regisseur, maar met een goed script en dito acteurs is er best wat van te maken.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  17. #17

    Standaard

    Natuurlijk ben ik tegen. Sommige (cult)klassiekers moet je gewoon vanaf blijven.

    Ik zie overigens net dat Total Recall wel zo op tv komt, mocht iemand interesse hebben.

  18. #18

    Standaard

    TOTAL RECALL was one of the first "WTF" movies I ever saw. It also introduced me to the concept of a woman/alien with three boobs.
    Well just to throw it out there, TOTAL RECALL is being remade. This should be no surprise to you. But it looks like Colin Farrell is being considered for the lead. According to Heat Vision, Tom Hardy and Michael Fassbender are on the list as well.
    Len Wiseman (UNDERWORLD, LIVE FREE OR DIE HARD) is the one directing the screenplay from Kurt Wimmer (SALT).
    There's not a lot of details on this one. Paul Verhoeven's 1990 version was a loose adaptation of Philip K. Dick's We Can Remember It for You Wholesale. It's being said that Wiseman's version will be a "contemporized remake" that will follow the short story more closely. They are also hoping to start in March 2011.
    After watching IN BRUGES and jumping back on the Colin Farrell bandwagon, I'll see the guy in anything. Except MIAMI VICE, which still scares me away everytime I see the DVD cover. However, I can't say that I'm thrilled about a reboot of TOTAL RECALL.
    Are you excited about this idea? I AM NOT..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #19

    Standaard

    Hmmm, dan wordt het origineel gewoon een recall in de remake zeker om het script te dichten... :veryfunny:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  20. #20

    Standaard

    Het budget voor de remake is 200 miljoen. Ze gaan het dus wel serieus aanpakken.

    http://www.worstpreviews.com/headlin...=20126&count=0

  21. #21

    Standaard

    Colin Farrell als Hauser / Quaid, ik weet nog niet wat ik hier van moet vinden...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Colin Farrell als Hauser / Quaid, ik weet nog niet wat ik hier van moet vinden...
    Ach ja boeiend. Tis wel iemand die nog een beetje charisma toont. Gelukkig geen Sam Worthington, want die mag de remake van commando doen....

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Het budget voor de remake is 200 miljoen. Ze gaan het dus wel serieus aanpakken.

    http://www.worstpreviews.com/headlin...=20126&count=0
    Het serieus aanpakken betekent voor mij maar 1 ding: afblijven en 200 mln in een ander project steken. Verzin zelf eens iets...

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Het serieus aanpakken betekent voor mij maar 1 ding: afblijven en 200 mln in een ander project steken. Verzin zelf eens iets...
    Alsof de eerste film origineel was. Die is nog altijd gebaseerd op een boek, hoor.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  25. #25

    Standaard

    Colin Farrell als Hauser / Quaid, ik weet nog niet wat ik hier van moet vinden..
    Overtreft Arnie nooit..

    Alsof de eerste film origineel was. Die is nog altijd gebaseerd op een boek, hoor.
    Is het niet, maar een remake is het niet waardig..., film heeft een eigen sfeer gecreert, met Colin erin is/wordt het een totaal aander film..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •