Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 176 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik kijk hier in elk geval wel naar uit
    Met Colin Farrell als acteur kan er weinig misgaan. Deze man speelde in Minority Report ook erg goed.

    De film word overigens geen remake van de originele film maar van het verhaal "We Can Remember It For You Wholesale".

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Overtreft Arnie nooit..


    Is het niet, maar een remake is het niet waardig..., film heeft een eigen sfeer gecreert, met Colin erin is/wordt het een totaal aander film..
    Het is toch ook de bedoeling dat het een totaal ander soort film wordt? Anders is een remake overbodig.
    Paul Verhoeven maakte zijn versie van het verhaal, en nu maakt een andere regisseur zijn versie. Daar is volgens mij niets mis mee.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Het is toch ook de bedoeling dat het een totaal ander soort film wordt? Anders is een remake overbodig.
    Paul Verhoeven maakte zijn versie van het verhaal, en nu maakt een andere regisseur zijn versie. Daar is volgens mij niets mis mee.
    Wat het risico is dat er een stigma aan de naam of aan de beleving blijft hangen, omdat de remake vaak het origineel geen recht aandoet en op z'n zachts gezegd een prutswerk is maar wel tijdens de release in de aandacht staat en na de release ook genoemd gaat worden. Aan een film hangen gewoon veel emoties en beleving aan vast, en dat is ook de bedoeling. En klassiekers hebben dat vaak veel meer dan wat er tegenwoordig aan remakes pre/sequels wordt uitgebracht en doen vaak meer schade dan dat ze ergens eerbetoon aan doen.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 28-12-2010 om 15:49

  4. #29

    Standaard

    Producer Neal Moritz spoke to Collider about the project, and revealed perhaps the most about it we've heard to date. First up, Colin Farrell, once only rumored as the lead, is now confirmed as a go. As for the rest of it? Supposedly the world is much different than the one from the original film, with one major difference sure to upset fans.
    "It’s closer to the book, the big difference is we don’t go to space,” explains Moritz, adding, “Instead of it being a spaceship that takes us to another planet, there’s something that takes us from one side of the planet to another that’s really interesting.”
    TOTAL RECALL without Mars? That's like remaking STAR WARS and having Mos Eisley just be Tuscon, Airzona. But never fear, director Len Wiseman (of LIVE FREE OR DIE HARD and UNDERWORLD fame) is on the case!
    “I think the world that Len Wiseman is creating is incredible. It’s a real world, a real future world, where the cities have just gotten so overcrowded that the cities are just built up, up, up, up. We’re playing it like a real world, but there are all these technological advancements, and it’s just really, it’s cool. It’s an awesome movie. I’m dying — as a fan of movies, more than anything, it’s a movie that I’m just dying to see.”
    Perhaps the best bit of news in this whole exchange is that Moritz says that they've decided NOT to shoot in 3D as it's "too much" which is a sentiment we can probably all agree with for the sake of our eyes and wallets.
    Sooo any chance this will be good?
    Geen Mars in Total Recall? Misschien voor de liefhebber die de boek hebben gelezen een tegenvaller? Voor mij niet, vind de film gewoonweg fantastisch. Geen 3d? Jammer, dat is wel een gemis, had de film een andere dimensie kunnen geven. Wie weet is de film boven verwachtigen en is het niet nodig? Hopelijk maakt Colin het allemaal goed met zijn acteer prestaties, tijd zal het leren.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #30

    Standaard

    Jessica Biel waarschijnlijk in de Total Recall remake



    We wisten al dat de rol van Doug Quaid in Len Wisemans Total Recall remake gespeeld zal gaan worden door Colin Farrell. Ook was al bekend dat Bryan Cranston de villain Vilos Cohaagen (Ronny Cox in het origineel) zal gaan vertolken. Er waren nog twee grote vrouwelijk rollen te vergeven. Allereerst gaat het om Lori, Quaids echtgenote, die in het origineel werd gespeeld door Sharon Stone. De tweede rol is Melina, Quaids vrouwelijke tegenstander op Mars, in het origineel gespeeld door Rachel Ticotin.

    We berichtten kort geleden al dat er een lijstje is met actrices die in de race zijn voor de rollen. Hierop stond ook de naam van Jessica Biel en het lijkt erop dat zij één van de rollen ook daadwerkelijk zal gaan spelen. Het is echter nog niet bekend of het hier gaat om de rol van Lori of Melina.

    De plotbeschrijving van de film:

    De film volgt Douglas Quaid, een man die denkt dat hij een geheim agent is en terecht komt op de planeet Mars. Hier neemt hij het op tegen de heerser die controle heeft over de productie van lucht.

    In de vorige plotbeschrijving van de film werd niets over de planeet Mars gezegd en werd de nadruk gelegd op het conflict tussen Euromerica en New Shanghai. Het lijkt er nu op dat de remake alsnog dichtbij het Philip K. Dick verhaal We Can Remember it For You Wholesale en de Paul Verhoeven/Arnold Schwarzenegger film zal staan.

    Naar verwachting verschijnt de Total Recall remake vanaf 3 augustus 2012 in de bioscoop.

    Bron : Filmtotaal.nl

    Voor de liefhebbers, hier 3 leuke afbeeldingen van Jessica :




  6. #31

    Standaard

    Ik ben van mening verandert: Ik heb hier toch wel goede hoop in, aangezien ze schijnbaar dichter bij het verhaal blijven van Philip K. Dick en in mijn recensie over Total Recall zei:
    De vraagstukken en futuristische ideeën vind ik in Total Recall erg sterk, maar naar mijn mening was alleen Paul Verhoeven niet de juiste man om de film te regisseren. Verhoeven breng toch zijn eigen stijl met hem mee en door het gebruiken van spierbundel Schwarzenegger veranderd de film meer in een cheesy actiefilm als een futuristische thriller zoals andere verhalen van Dick wel zijn uitgewerkt. Dit zorgt er dus wel voor dat Total Recall een cheesy actiefilm is met een beter dan gemiddeld verhaal.
    Nu is het niet dat ik persé fan ben van Len Wiseman, maar we gaan zien of het wat wordt.

  7. #32

    Standaard

    Ik zeg DOEN!! :toppie:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Jessica Biel waarschijnlijk in de Total Recall remake

    Voor de liefhebbers, hier 3 leuke afbeeldingen van Jessica :



    Alleen jammer dat ze dan niet in deze hoedanigheid in de film te zien zal zijn

    Maar goed dat ik Summer Catch (die waar ze het zwembad uitstapt) op dvd heb

  9. #34

    Standaard

    Jessica ziet er in ieder geval beter uit dan Sharon Stone. Jammer dat de remake er komt overigens. Niet echt nodig.

  10. #35

    Standaard

    Het word geen remake. Het is een andere benadering van het verhaal "We Can Remember It For You Wholesale".

  11. #36

    Standaard

    Beckinsale Offered Total Recall's Lori










    Despite the fact that he had a laundry list of actresses interested in the roles of Lori and Melina for the remake of Total Recall, it seems director Len Wiseman has gone another way – towards the woman he’s married to. Yes, Kate Beckinsale has been offered the part of Lori.
    If she takes the role (which wouldn’t surprise us, since the pair clearly likes to work together after meeting on the Underworld franchise), Beckinsale would be the wife of Douglas Quaid (Colin Farrell), a worker in a factory for the nation of Euromerica who, after having a holiday memory implanted, starts to believe he might be a spy for rival country New Shanghai.
    Once he starts to peel away the layers, he discovers he’s part of a much bigger conspiracy, one engineered by Euromerica’s leader, Vilos Cohaagen (Bryan Cranston). Assuming they haven’t tinkered with everything, the Lori character (played in the original by Sharon Stone) also turns out to be more than she seems.
    Wiseman is still choosing from a likely pool of players for Melina, a rebel in the original who ends up aiding Quaid. According to Deadline, Eva Mendes and Rosario Dawson are among the front-runners for the role.
    Shooting on the movie kicks off in May, aiming at a release on August 22 next year.

    Empireonline.com
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #37

    Standaard

    Bill Nighy Up For Total Recall
    Welcome the leader of the resistance...

    Looks like director Len Wiseman has found someone for one of the few remaining essential roles in the Total Recall remake: Bill Nighy is in negotiations to play resistance leader Quatto.
    Colin Farrell is starring in the new take on Phillip K Dick’s We Can Remember It For You Wholesale, which now finds him as Doug Quaid, a factory worker who becomes embroiled in the conflict between the nation states of Euromerica and New Shanghai. See, Quaid starts to have visions of being a secret agent named Hauser, and realises that his life might be a life. He has to go on a mission to discover the truth.
    Kate Beckinsale and Jessica Biel are now locked in place to play Quaid’s wife Lori and a woman who helps him find the resistance, who are trying to stop the evil machinations of Vilos Cohaagen (Bryan Cranston). Ethan Hawke's also aboard, though it's not known what he'll be playing. And he's really only a cameo.
    You might recall that in the original, Mars-flavoured version, Marshall Bell played the dual role of George/Kuato, a mutant leader who turned out to be more than he seemed thanks to the magic of a prosthetic character in his stomach. Given the Earthbound setting, we’re not sure there are going to be any mutants in this one, though it’s not like Nighy doesn’t have prosthetics experience, having playing Davy Jones in two of the Pirates of the Caribbean movies. He’ll also show up as Rufus Scrimgeour in Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2.
    Total Recall will get its ass to cinemas on August 22, 2012.
    Bron: Empireonline
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  13. #38

  14. #39

    Standaard

    Nietszeggende screencap.. maar ik vind het alsnog *** dat er hier een remake van gemaakt wordt.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Nietszeggende screencap.. maar ik vind het alsnog *** dat er hier een remake van gemaakt wordt.
    Ik snap dat niet zo goed........dan ga je toch gewoon niet kijken ? Dan negeer je deze film.......simpel toch ?

  16. #41

    Standaard

    Nee negeren kan ik niet, als 1 van mijn favoriete SF's een remake krijgt, ik ben anderzijds gewoon heel nieuwsgrierig of het toch mijn negatieve verwachtingen kan overtreffen. Ja dubbelzinnig, maar ik heb Total Recall al tig keer in mijn leven gezien en ik vind Colin gewoon niet de juiste persoon gecast voor deze film!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #42

    Standaard

    Auto en politie van de aankomende total recall film:


    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #43

    Standaard

    Er schijnt een trailer in omloop te zijn, maar is al weer verwijderd door de filmdistributeur.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Er schijnt een trailer in omloop te zijn, maar is al weer verwijderd door de filmdistributeur.
    Dat was een trailer die nog niet helemaal af was.......een nieuwe teaser/trailer komt er binnenkort aan denk ik

  20. #45

    Standaard

    oke top, kan niet wachten..bij filmtotaal waren er ing veel beelden te zien van Total Recall, helaas alweer weg.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Ik snap dat niet zo goed........dan ga je toch gewoon niet kijken ? Dan negeer je deze film.......simpel toch ?
    Ik begrijp dat wel.

    Soms is het moeilijk te verkroppen dat er met je favouriete film iets mee gedaan wordt wat misschien niet (al te) goed uit zal pakken. In dit geval een remake maar het kan ook gaan om een game en/of boek/strip verfilming.

    Ik denk bv dat echte Men In Black comic fans niet blij waren met de gelijknamige films, ik zelf hou m'n hart vast voor de komende Evil Dead remake en bid elke nacht voor het slapen gaan dat die film het origineel eer aan zal doen...

    Simpelweg niet kijken is geen optie, je moet gewoon plus je weet dat het er is...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  22. #47

    Standaard

    wat is dat toch met Farrell, eerst Fright Night, nu dit..

    als filmliefhebber mag je klagen om wat remakes teweeg brengen

    ze verneuken nostalgie, klasse, kwaliteit en er is bijna niemand die denkt 'laat ik eens een remake maken, want ik weet dat ik het beter kan, en ik weet dat het waardig zal zijn'

    het is allemaal zo van 'welke oude meuk ga ik nu op het nieuwe publiek lozen en tijdelijk de vruchten van plukken'

  23. #48

    Standaard

    Iedereen kan wel blijven klagen over remakes..........ze blijven toch gemaakt worden

    Deze film word overigens geen remake van de originele film maar een interpretatie van het verhaal "We Can Remember It For You Wholesale".

    Kijk hier erg naar uit !

  24. #49

    Standaard

    Ik ben ook wel benieuwd. Een "reimagening", zoals dit hier heet, kan ook goed uitpakken. Denk maar aan de revamp van Battlestar Galactica, die ook enorm veel fans heeft. Maar misschien kwam dat omdat die de originele serie nooit meegemaakt hadden....

    Dichter bij huis hebben we Dawn of the Dead, ook een original/remake combo met films die prima naast elkaar kunnen bestaan. En in het science fiction genre liet Star Trek zien dat het best mogelijk is om een oud gegeven fris te presenteren zonder het origineel tekort te doen.

    Ik wacht het af. Ik schat de kans dat het een topper wordt in op 1 op 5.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  25. #50

    Standaard

    Total recall spot: http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=87786

    op 1 april verschijnt de officiële trailer.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •