Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 176 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    the fifth element lijkt hé, dit wordt een actiefilmpje en na wat maandjes vergeten... mark my words

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Total recall spot: http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=87786

    op 1 april verschijnt de officiële trailer.
    Gave clip.........ben benieuwd naar de trailer

  3. #53

    Standaard


    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #54

    Standaard

    Teaser net twee keer gekeken en ik moet zeggen dat mijn eerste indruk positief is, heb er wel zin in!

    Ben alleen benieuwd wat het zal worden, PG-13 of R?
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  5. #55

    Standaard

    Teaser zag er ok uit, ben alleen die Transformer achtige trailers wel een beetje beu. Maar goed we zullen zien.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Het word geen remake. Het is een andere benadering van het verhaal "We Can Remember It For You Wholesale".
    Dit heb ik dus ook gelezen in verschillende interviews met de makers, maar ik snap eigenlijk niet helemaal waarom ze dat zeggen.

    Het verhaal "we can remember it for you wholesale" is ontzettend kort en pesonages die in Total Recall gespeeld worden door Sharon Stone, Rachel Ticotin en Ronny Cox komen er niet in voor. In de nieuwe film zitten die personages wel en worden ze gespeeld door Biel, Beckinsale en Brian Cranston. Wat dat betreft komt het op mij dus wel degelijk over als een remake, ook al zal er ongetwijfeld veel veranderd worden.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  7. #57

    Standaard

    Laat maar komen! Ik kijk er naar uit!

    Moving Poster:
    http://www.youtube.com/watch?feature...&v=O2N4qTHJUI8


    Poster:
    I Love My Sci-Fi

  8. #58

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    http://trailers.apple.com/trailers/s...s/totalrecall/

    Zie hier de trailer !

    WAUW Ziet er fantastisch uit !!!
    Zeg dat wel, heb er zin in!
    I Love My Sci-Fi

  10. #60

    Standaard

    Echt slecht dit, gaat n flopt worden. Ziet erg goedkoop en nep uit allemaal. En dan heb je ook nog eens zo'n slechte acteur als CF.

  11. #61

    Standaard

    't Ziet er juist beter uit dan ik dacht. Maar met een budget van $ 200 miljoen lijkt me dat de producenten ietwat zenuwachtig naar John Carter kijken: Met zo'n budget is een wel heel stevige boxoffice nodig om er op korte termijn een commercieel succes van te maken.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  12. #62

    Standaard

    Ziet er zeker niet verkeerd uit maar het lijkt wel erg op een cocktail met wat minority report, i-robot en the fifth element er in....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  13. #63

    Standaard

    Het ziet er in ieder geval 10x beter uit dan het origineel..........

  14. #64

    Standaard

    Ja, maar er beter uit zien maakt nog niet een goede film.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ja, maar er beter uit zien maakt nog niet een goede film.....
    Dat zeg ik ook niet

    Ik vind het er werkelijk fantastisch uitzien...........had nooit verwacht dat het er zo goed uit zou zien..........

  16. #66

    Standaard

    Helemaal mee eens hoor, ziet er prachtig uit.......geef de film zeker een kans. Als sf fan ga ik zeker kijken...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  17. #67

    Standaard

    Ziet echt goed uit, ga ik voor naar de bios!
    I Love My Sci-Fi

  18. #68

    Standaard

    Ik moet eerlijk zeggen: het valt niet tegen. Ik ben een groot liefhebber van het origineel, en ik heb het idee dat deze er prima naast kan bestaan.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik moet eerlijk zeggen: het valt niet tegen. Ik ben een groot liefhebber van het origineel, en ik heb het idee dat deze er prima naast kan bestaan.
    Goed gezegd!
    I Love My Sci-Fi

  20. #70

    Standaard

    Mooie beelden, maar inhoudelijk lijken ze niet echt een andere kant op te gaan dan het origineel. Zelfs de dialogen klinken bekend. De laatste zin ("If I'm not me, then who the hell am I?") is wel zo duidelijk geript dat het ws als hommage bedoeld is.

    Maar goed, laat ik niet op de zaak vooruit lopen, de trailer toont natuurlijk vooral beelden uit de eerste helft, en de verschillen met de originele film zullen wel in de tweede helft liggen. Deze remake/reboot/reimagening bevat bv. geen reis naar Mars.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  21. #71

    Standaard

    Ja dat vind ik wel jammer moet ik zeggen, dat ze niet naar Mars gaan.
    I Love My Sci-Fi

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ziet er zeker niet verkeerd uit maar het lijkt wel erg op een cocktail met wat minority report, i-robot en the fifth element er in....
    Tsja, dat heb je nu eenmaal snel met dat soort films. Je zou ook kunnen zeggen dat die films erg lijken op de originele Total Recall.
    Minority Report vind ik dan trouwens wel weer een klasse apart (origineel verhaal).

  23. #73

    Standaard

    Ik moest ook gelijk aan Minority ala Fifth Element denken..het ziet er allemaal heel mooi uit...maar ik hoop dat het ook op kan tegen de kwaliteit van de vorige versie....ik ben sceptisch maar een liefhebber van sci-fi..deze wordt zeker gezien dat wel..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #74

    Standaard

    Net de trailer gezien en ik heb het gevoel dat dit echt wel wat gaat worden!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Ja dat vind ik wel jammer moet ik zeggen, dat ze niet naar Mars gaan.
    Komt ws door de 'Mars-vloek'; alle films van de laatste 10 á 15 jaar die op Mars speelden, hadden een financiëel teleurstellend resultaat: Mission to Mars, The Red Planet, Ghosts of Mars, Mars Needs Moms, en recentelijk nog John Carter (al was Total Recall natuurlijk al lang en breed in productie tijdens die laatste).

    Misschien een reden om de rode planeet weer een tijdje te mijden.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •