Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 242 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Walking Dead [AMC]

    AMC komt met een nieuwe serie, over jawel, ZOMBIES! Niemand minder dan Frank Darabont is eraan verbonden ( Zowel als regisseur, schrijver en producer! )

    Imdb link:
    http://www.imdb.com/title/tt1520211/

    Official site:
    http://www.amctv.com/originals/The-W...about-the-show

    Premiere:
    October 2010

    Show informatie:
    AMC Upcoming Original Series: The Walking Dead
    AMC has greenlit The Walking Dead as a six-episode series based on the comic book written by Robert Kirkman and published by Image Comics. The Walking Dead tells the story of life following a zombie apocalypse. It follows a group of survivors, led by police officer Rick Grimes, traveling in search of a safe and secure home. Andrew Lincoln (Love Actually, Teachers, Strike Back) will portray the lead role of Rick Grimes while actor Jon Bernthal (The Pacific, The Ghost Writer) will portray the character Shane, who worked with Rick in the police department before the zombie disaster. Other cast includes Laurie Holden (The Shield), who plays Andrea, one of two sisters who join the survivors of the zombie plague, Steven Yeun as Glenn, an expert scavenger and Sarah Wayne Callies (Prison Break), who plays Rick's wife Lori.

    The Walking Dead begins production in June in Atlanta with six, one-hour episodes for season one. The series is set to premiere in October 2010 during AMC Fearfest, the network's annual blockbuster marathon of thriller and horror films. AMC announced development of The Walking Dead in August 2009 and announced the pilot in January of this year.
    Bootleg trailer comicon 2010:
    http://www.youtube.com/watch?v=qBiI6...layer_embedded

    I'm officially HYPED!


  2. #2

    Standaard

    Dit hou ik al in de gaten sinds de allereerste geruchten. AMC staat voor kwaliteit, en dan ook nog zombies? I'm sold. Het schijnt er allemaal fucking goed uit te zien, maar ik heb de bootleg trailer nog niet gekeken.

  3. #3

    Standaard

    Ik las er bij toeval vanmiddag over op IMDb. Lijkt me wel een vette Zombie serie. Ook de stills die ik heb gezien zien er bijzonder goed uit.




    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Laatst ter 'voorbereiding' alvast even de comics allemaal gelezen, binnen 2 dagen. Verslavend, spannend, meeslepend en met verrassend veel diepte.

    Ook het vermelden waard is dat de show al voor een tweede seizoen is opgepikt, zonder dat het eerste überhaupt al op tv is geweest. Dat straalt flink wat vertrouwen uit in de serie door AMC. Maar ja, alle vrijgegeven beelden zien er top uit, Frank Darabont staat ook voor kwaliteit en de kans is groot dat de serie gewoon ENORM goed wordt. Was het alvast maar 31 oktober.

  6. #6

    Standaard

    Hoe groot is de kans dat deze serie op dvd met ned. ondertitels uitkomt?sorry maar george a.romero kan hier nog een puntje aan zuigen hoe die zombies eruit zien.
    Zit met smart te wachten op deze serie.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Laatst ter 'voorbereiding' alvast even de comics allemaal gelezen, binnen 2 dagen. Verslavend, spannend, meeslepend en met verrassend veel diepte.

    Ook het vermelden waard is dat de show al voor een tweede seizoen is opgepikt, zonder dat het eerste überhaupt al op tv is geweest. Dat straalt flink wat vertrouwen uit in de serie door AMC. Maar ja, alle vrijgegeven beelden zien er top uit, Frank Darabont staat ook voor kwaliteit en de kans is groot dat de serie gewoon ENORM goed wordt. Was het alvast maar 31 oktober.
    Het 2e seizoen is een gerucht en dus niet waar. Wat overigens niet wil zeggen dat het niet komt, maar voorlopig nog niet officieel:

    http://www.screenjunkies.com/tvnews/...not-sure-thing

  8. #8

    Standaard

    ^ Klopt inderdaad, maar toen ik het postte was het bericht nog niet ontkracht.

    Eerste episode is ondertussen al gelekt. Ik hoorde enkele dagen geleden al dat hij wellicht eerder zou verschijnen en zag wat screens voorbij komen die niet uit de trailer kwamen. Toch zal ik me beheersen en wachten op een betere versie, want de leak is momenteel alleen nog maar streaming en de kwaliteit is niet bijster fantastisch.

    -----

    Ondertussen de eerste ep gezien en ik vond het erg tof. Hoge productiewaarde, goede casting voor zover ik dat nu al kan weten. Drama, actie, horror.. het zit er allemaal in. Uiteraard zijn er voor de eerste aflevering wat dingen bij verzonnen in vergelijking met de comic, maar het was allemaal behoorlijk cool. De aflevering was trouwens langer als een uur, hopelijk geld dat voor de rest van het seizoen ook.. aangezien het eerste seizoen maar 6 episodes heeft.
    Laatst aangepast door Don van Straalen : 20-10-2010 om 16:41

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    ^ Klopt inderdaad, maar toen ik het postte was het bericht nog niet ontkracht.

    Eerste episode is ondertussen al gelekt. Ik hoorde enkele dagen geleden al dat hij wellicht eerder zou verschijnen en zag wat screens voorbij komen die niet uit de trailer kwamen. Toch zal ik me beheersen en wachten op een betere versie, want de leak is momenteel alleen nog maar streaming en de kwaliteit is niet bijster fantastisch.

    -----

    Ondertussen de eerste ep gezien en ik vond het erg tof. Hoge productiewaarde, goede casting voor zover ik dat nu al kan weten. Drama, actie, horror.. het zit er allemaal in. Uiteraard zijn er voor de eerste aflevering wat dingen bij verzonnen in vergelijking met de comic, maar het was allemaal behoorlijk cool. De aflevering was trouwens langer als een uur, hopelijk geld dat voor de rest van het seizoen ook.. aangezien het eerste seizoen maar 6 episodes heeft.
    Gisteravond deel 1 gezien en zeer aangenaam verrast van het hoge niveau. Zombies zien er zeer goed uit, verhaal is prima, acteren goed. Als ze aflevering 1 een uur langer hadden gemaakt en als speelfilm uitgebracht zou ik het nog een 9 hebben gegeven. Dikke aanrader...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  10. #10

    Standaard

    Ik heb hem (in betere kwaliteit) herkeken, en het is inderdaad echt fantastisch. Sommige dingen werkten echter wat beter in de comic, maar de toevoegen voor de tv show waren prima.

    Mocht dit trouwens opgepikt worden voor een tweede en eventueel meerdere seizoenen krijgen we echt te gekke dingen te zien, als ze in ieder geval grotendeels trouw blijven aan de comic.

    Overigens was alleen de eerste episode van deze lengte, de volgende schijnen allemaal 40/45 minuten te duren.

  11. #11

    Standaard

    De reacties in de VS zelf zijn ook zeer positief. Ben erruugg benieuwd......

  12. #12

    Standaard

    Heb deze serie gisteren gekeken, fantastisch zeg! Hier mogen ze nog wel even mee door gaan. Kan niet wachten tot komende maandag voor het volgende deel! Ben niet zo'n strip lezer dus had het niet gedacht van tevoren..
    Laatst aangepast door staba : 03-11-2010 om 19:16
    Hou al je gekeken series/afleveringen bij op Episode Alert!

  13. #13

    Standaard

    Gisteren de fantastische pilot gezien. Gewoon helemaal te gek !

    Als de rest van de afleveringen van dit niveau zijn dan moet dit gewoon heel populair worden.

  14. #14

    Standaard

    AMC heeft volgens mij nu wel de show voor een 2e seizoen opgepikt. 2e episode was iets minder, want dit draaide om karakter-ontwikkeling en kennismaking met andere personages (welke, ook in de comic, behoorlijke stereotypen zijn). Wel lekker smerig.

  15. #15

    Standaard

    ? Totaal niet mee eens. 2 vond ik net zo goed als 1.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  16. #16

    Standaard

    Als zombie liefhebber geniet ik met volle teugen van deze serie. Ik ben ook razend benieuwd wat we terug gaan zien van die racistische redneck met maar een hand .
    De derde aflevering was iets minder spannend dan de eerdere twee, maar als de serie een goede balans weet te vinden tussen spanning en karakterontwikkeling ben ik helemaal verkocht.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  17. #17

    Standaard

    Ik vond deel 3 ook iets minder dan de eerste 2, al blijft het gaaf. moest wel lachen om de keuze van die redneck. Heeft ie eindelijk een ijzerzaag, zaagt ie zijn hand eraf ipv gewoon de handboeien door....tja, keuzes, keuzes...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ik vond deel 3 ook iets minder dan de eerste 2, al blijft het gaaf. moest wel lachen om de keuze van die redneck. Heeft ie eindelijk een ijzerzaag, zaagt ie zijn hand eraf ipv gewoon de handboeien door....tja, keuzes, keuzes...
    Was dat niet omdat het een 'hacksaw' was, een zaag waarmee je volgens mij niet door ijzer heen kan zagen.

    Verder moet ik zeggen dat de serie het niet echt doet voor mij. Beter als het merendeel dat op tv te zien is, maar het valt nogal tegen. Wellicht liggen mijn verwachtingen veels te hoog.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Was dat niet omdat het een 'hacksaw' was, een zaag waarmee je volgens mij niet door ijzer heen kan zagen.
    Ah, dat zal het zijn geweest. Ben niet zo'n Gamma type....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  20. #20

    Standaard

    Het begon zo goed maar de 2e en 3e afleveringen waren gewoon erg teleurstellend...........erg jammer. Hopelijk herpakt de serie zich nog.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Het begon zo goed maar de 2e en 3e afleveringen waren gewoon erg teleurstellend...........erg jammer. Hopelijk herpakt de serie zich nog.
    Wie weet ga je het plezier van kijken weer hervinden? want vind het tegenwoordig wel erg snel dat mensen gelijk iets teleurstellend vinden of waardeloos als het even wat minder was.....het valt mij gewoon op...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  22. #22

    Standaard

    Waar kan je deze serie eigenlijk zien? Enige optie die ik momenteel weet is downloaden maar met al die anti download fundamentalisten op dit forum snap ik het niet goed
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  23. #23

    Standaard

    Ik vreesde voor weer een aflevering vol karakteropbouw maar dankzij de finale knalde deze er toch weer lekker uit.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  24. #24

    Standaard

    E04 was aardig, maar wederom niet zo goed als in pilot. Vanwege het allereerste moment weet je al dat er van hen dood gaat , dus dat was geen verrassing. Het deel met de esse's en gangsters die uiteindelijk een huis voor ouderen blijken te verdedigen was aardig, maar de dialogen waren echt belachelijk slecht. Echter kregen we aan het einde EINDELIJK iets waar de hele show om zou moeten draaien: een zombie-aanval en komt de onofficiële moraal van de comic naar voren: Geen enkel personage is veilig.

    Hopelijk aankomende episode een mooie opzet voor een spectaculaire finale, want die komt daarna natuurlijk alweer.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Ik vreesde voor weer een aflevering vol karakteropbouw maar dankzij de finale knalde deze er toch weer lekker uit.
    Moet eigenlijk ook wel, karakter-opbouw. Als je niks geeft om de personages is er ook weinig aan. Een probleem van de show is dan ook dat er simpelweg té veel personages geïntroduceerd worden en dat het eerste seizoen maar 6 episodes duurt.. veels te kort voor zoveel personages.

    Vooralsnog vind ik de serie erg tegenvallend. Het is zeker niet slecht, maar de comic is zo veel beter. Hopelijk wordt er nog even flink geknald met de laatste twee series en krijgen we meer zombies te zien.
    Laatst aangepast door Don van Straalen : 23-11-2010 om 18:45

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Moet eigenlijk ook wel, karakter-opbouw. Als je niks geeft om de personages is er ook weinig aan. Een probleem van de show is dan ook dat er simpelweg té veel personages geïntroduceerd worden en dat het eerste seizoen maar 6 episodes duurt.. veels te kort voor zoveel personages.
    Ik heb niets tegen karakteropbouw, ik heb ook geen trek in bordkartonnen personages. Maar ik kijk de serie wel voor de zombies en die schitteren sinds de pilot nogal in afwezigheid (overdreven uitgedrukt).
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •