Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910
De resultaten 226 tot 242 van 242 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    De eerste drie afleveringen zijn er op. Whow, en wat voor een afleveringen. Aflevering 3 'Thank you' krijgt m.i. terecht op imdb een cijfer van 9.7. Dit is The walking dead op zijn best.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #227

    Standaard

    Wat een heftig begin van seizoen 7, zeg!

    Ik dacht dat het Eugene zou zijn, omdat die de laatste aflevering van seizoen 6 net iets té expliciet aan Rick de formule gaf om kogels te maken. Ik wist ook wel dat het Glenn was in de strips. Maar Abraham én Glenn? En dan de manier waarop...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Wat een heftig begin van seizoen 7, zeg!

    Ik dacht dat het Eugene zou zijn, omdat die de laatste aflevering van seizoen 6 net iets té expliciet aan Rick de formule gaf om kogels te maken. Ik wist ook wel dat het Glenn was in de strips. Maar Abraham én Glenn? En dan de manier waarop...
    Robert Kirkman had in een interview gesproken over slachtoffers, niet slachtoffer. Op basis van waarnemingen bij opnames andere afleveringen waren Steven Yeun en Michael Cudlitz afwezig. Manier waarop heb ik idd ook nog niet vaak op tv gezien.

  4. #229

    Standaard

    Even dit topic nieuw leven inblazen. Wat vonden we van het seizoenseinde van seizoen 8?
    Ik had toch gehoopt dat Negan gedood zou worden, na al wat hij heeft uitgevreten. Maar ze willen in dit geval dan weer blijkbaar zeer strikt de graphic novels volgen, alhoewel ze daar met de dood van Carl toch sterk van hebben afgeweken .
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #230

    Standaard

    Ik weet ook niet echt wat ik er van moet denken. Dit is de eerste seizoensfinale van TWD die me met een "Uhm, oke?" gevoel laat zitten.
    Wat ik helemaal niet begrijp is wat Jesus daar met Maggie en Daryl deed? Die laatste twee snap ik nog, maar Jesus is toch altijd een te goede goedzak geweest...

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymon Bekijk bericht
    Ik weet ook niet echt wat ik er van moet denken. Dit is de eerste seizoensfinale van TWD die me met een "Uhm, oke?" gevoel laat zitten.
    Wat ik helemaal niet begrijp is wat Jesus daar met Maggie en Daryl deed? Die laatste twee snap ik nog, maar Jesus is toch altijd een te goede goedzak geweest...
    Er is nu tweedracht: Rick en Michonne willen Negan sparen, Daryl en Maggie willen hem de keel oversnijden. Volgens mij heeft Jesus gewoon een serieuze boon voor Maggie.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Er is nu tweedracht: Rick en Michonne willen Negan sparen, Daryl en Maggie willen hem de keel oversnijden. Volgens mij heeft Jesus gewoon een serieuze boon voor Maggie.
    Dat moet dan wel ja, anders zou ik het ook niet weten

  8. #233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymon Bekijk bericht
    Dat moet dan wel ja, anders zou ik het ook niet weten
    Ofwel kijkt hij erg op naar Maggie's leiderscapaciteiten als nieuwe leidster van de Hilltop, dezelfde die Gregory blijkbaar niet had.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #234

    Standaard

    De uitgestelde seizoensfinale van seizoen 10 wordt nu op 4 oktober uitgezonden, daarnaast blijkt het niet de finale te zijn, want er komen 6 afleveringen bij die ergens in 2021 worden uitgezonden. Seizoen 11 en de blu-ray voor seizoen 10 zullen dus nog wel even op zich laten wachten.

    https://collider.com/the-walking-dea...more-episodes/

  10. #235

    Standaard

    Dat van die 6 afleveringen verbaast mij. De finale confrontatie tussen de troepen van Alexandria en de Whisperers lijkt me toch een orgelpunt. Zouden ze daarna al over de Commonwealth beginnen?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dat van die 6 afleveringen verbaast mij. De finale confrontatie tussen de troepen van Alexandria en de Whisperers lijkt me toch een orgelpunt. Zouden ze daarna al over de Commonwealth beginnen?
    Naast de extra 6 afleveringen krijgen we ook de nieuwe serie The Walking Dead: World Beyond. Zie ook:https://www.serietotaal.nl/nieuws/12...6-afleveringen
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Naast de extra 6 afleveringen krijgen we ook de nieuwe serie The Walking Dead: World Beyond. Zie ook:https://www.serietotaal.nl/nieuws/12...6-afleveringen
    Dat was al wel even bekend, had eigenlijk in het voorjaar na de finale moeten beginnen.

  13. #238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    De uitgestelde seizoensfinale van seizoen 10 wordt nu op 4 oktober uitgezonden, daarnaast blijkt het niet de finale te zijn, want er komen 6 afleveringen bij die ergens in 2021 worden uitgezonden. Seizoen 11 en de blu-ray voor seizoen 10 zullen dus nog wel even op zich laten wachten.

    https://collider.com/the-walking-dea...more-episodes/
    Ze hebben letterlijk gezegd dat de finale ook gewoon echt de finale is. Die zes extra afleveringen kunnen dus van alles zijn. Beelden van eerdere afleveringen die niet gebruikt zijn bijvoorbeeld en zo wat meer achtergrond geven.

  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ze hebben letterlijk gezegd dat de finale ook gewoon echt de finale is. Die zes extra afleveringen kunnen dus van alles zijn. Beelden van eerdere afleveringen die niet gebruikt zijn bijvoorbeeld en zo wat meer achtergrond geven.
    Uiteraard, maar een finale is de laatste aflevering en nu er 6 bijkomen, is het natuurlijk niet meer de laatste, semantiek

  15. #240

    Standaard

    De serie gaat stoppen na seizoen 11, 24 afleveringen. Zal over een periode van 2 jaar te zien zijn. Daarna zal een spin-off met Carol en Daryl volgen.

    https://www.ign.com/articles/walking...noff-anthology

  16. #241

    Standaard

    Waarmee we ineens weten dat Carol en Daryl niet het loodje gaan leggen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Waarmee we ineens weten dat Carol en Daryl niet het loodje gaan leggen...
    Wat grappig is, want in de comics bestaat Daryl niet en legt Carol al in de storyline in de gevangenis het loodje .

Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •