Pagina 3 van 10 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 242 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Geweldige serie! En ook mooi dat Reedus wat prominenter aanwezig is in serie 2.


  2. #52

    Standaard

    De mid-seizoens finale is gisteren uitgezonden dus nu even een pauze. Wat mij betreft een aardig einde tot dusver van seizoen twee, dat voorlopig bijzonder matig is in mijn ogen. Weinig interessante drama's, veel slechte acteurs, weinig zombies (weinig geld), weinig spanning. Eigenlijk was ook alleen het einde van deze aflevering echt goed, de opbouw was ik ook niet kapot van. Blijf wel doorkijken, maar meer uit nieuwsgierigheid of het weer net zo tof als de pilot zou worden....
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  3. #53

    Standaard

    Ik heb de laatste (die van gisteren dus) nog niet gezien, maar ook ik vond de laatste delen maar slap. En maar doorzeuren over de ongewenste zwangerschap ...

  4. #54

    Standaard

    Nog erger, het zoeken naar Sofia, wiens naam niemand zich eerst kon herinneren maar alle kijkers nu kennen omdat er afleveringen lang constant So-fi-a werd gebruld.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  5. #55

    Standaard

    Ben het niet met Nielsje eens dat er veel slechte acteurs in zitten. Als we het nu over GTST hadden, swah, maar dit is echt klassen beter geacteerd.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  6. #56

    Standaard

    Laatste deel gisteravond gezien en ik vond die meer dan prima. Het einde was wel te voorspellen maar desondanks kwam het wel binnen met de nodige impact. Wat dat aan gaat blijf ik wel kijken en mag er van mij nog wel een seizoen aan vast geplakt worden...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #57

    Standaard

    Het is niet de laatste aflevering van het seizoen, maar de laatste voor een korte stop. In februari gaat seizoen twee gewoon weer verder.

  8. #58

    Standaard

    Het einde van de midseason finale was vorige afl al te verwachten, maar toch. Ik vond deze aflevering toch de meest beklemmende sinds ze bij Hershel op de farm zijn.
    Omdat je weet van de Barn en wat Hershel vind.
    Ook het recalcitrante gedrag van Shane erbij.

    Overigens vind ik die redneck een goeie rol neerzetten. Toch een klein hartje.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  9. #59

    Standaard

    Omdat de 2 laatste delen (dus de 1-na-laatste en de 2-na-laatste) mij nogal waren tegengevallen kon ik mij niet echt interesseren voor het laatste deel. Maar gisteravond toch maar gaan kijken, en het was inderdaad weer een heel goed deel met een mooi einde (goed in beeld gebracht).
    Op naar de 2e helft van het seizoen!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Overigens vind ik die redneck een goeie rol neerzetten. Toch een klein hartje.
    Hij zette ook al een goeie rol neer als een Boondock Saint met een klein hartje.

  10. #60

    Standaard

    Ojaaaa, daar herkende ik hem van. Boondock Saints is idd ook een zeer goede rol van hem.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  11. #61

    Standaard

    En we zijn weer op pad met de 2e helft van het 2e seizoen.

  12. #62

    Standaard

    En wat voor een aflevering was het. Wow wat goed
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  13. #63

    Standaard

    Het was inderdaad erg goed.

    Heeft onze sheriff nu een gedaanteverwisseling ondergaan tijdens de winterpauze? Hij is ineens een coole gast van weinig woorden maar veel daden geworden.

  14. #64

    Standaard

    Goede aflevering. Betrap me er op dat ik de serie duidelijk vind groeien. Zat meteen weer in de flow. Aflevering was veel te kort voor mijn gevoel dit keer. Goede zaak!.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan Bekijk bericht
    Het was inderdaad erg goed.

    Heeft onze sheriff nu een gedaanteverwisseling ondergaan tijdens de winterpauze? Hij is ineens een coole gast van weinig woorden maar veel daden geworden.
    Ik denk dat de gedaanteverwisseling er al een lange tijd aan zat te komen, dat merk je al het hele seizoen. Aflevering 7 was het topje van de ijsberg.


  16. #66

    Standaard

    Wow, aflevering 10 was wat mij betreft de allerbeste aflevering tot dusver....geweldig gewoon!!
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  17. #67

    Standaard

    .. en nu moeten we eerst weer wachten tot de herfst voor seizoen 3.
    Er is veel gebeurd in de laatste delen, en belangrijke hoofdpersonen zijn eruit.

    Laat de herfst maar komen!

  18. #68

    Standaard

    Heerlijke serie. Geen constante hack-and-slash blood and gore-serie. Wel is seizoen 2 vooral besteed aan characterbuilding. Veel mensen die de kracht hiervan onderschatten, helaas levert het wat saaiere afleveringen op. Jammer, maar de serie kan er daardoor wel sterker uit gaan komen.

    Wat ik sterk vind aan deze serie is dat je je heel sterk gaat vergelijken met een bepaalde persoon. Wat doe je in zo'n "wereld"? Bij Lost had ik dit ook heel sterk. Zelf zou ik mezelf met Glenn vergelijken, een stille kracht.

    Nog een paar afleveringen te gaan in seizoen 3 en dan weer wachten.
    Laatst aangepast door Heroic Collectibles : 24-03-2012 om 21:20

  19. #69

    Standaard

    je bedoelt tot seizoen 3 .
    En seizoen 2 is reeds afgelopen !

  20. #70

    Standaard

    Heb eOne gesproken over de blu-ray release, ze weten nog helemaal niks waneer ze kunnen releasen maar wehkamp prikt al een datum vast voor preorder voor 30 mei.

  21. #71

    Standaard

    kreeg deze topic niet gevonden totdat Jordy erop wees dat deze al bestaat.
    Maar
    Er zijn zo verschillende meningen over seizoen 2, maar wat vonden jullie van seizoen 2. Vond het seizoen zelf behoorlijk saai en langdradig namelijk. De eerste 2 afleveringen van s1 was alleen maar roepen in de bossen naar het verdwenen meisje. 6 afleveringen lang aan het zoeken naar een meisje. Dan heb je midden van de afleveringen alleen maar over de zwangerschap. En laatste afleveringen alleen maar discuseren of ze de gevangen jongen moesten doden of niet. weinig boeiend, er gebeurde soms niets echt bijzonders, eigenlijk gewoon niets zelfs.

  22. #72

    Standaard

    ? Ontgaat mij zelf want seizoen 2 had zeer vette afleveringen en een meer dan prima einde...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  23. #73

    Standaard

    Ik heb de blu-ray toch maar geannuleerd. In de US klagen ze ook al dat meer een soap is geworden.
    http://answers.yahoo.com/question/in...2024111AAlvlZd

    http://forum.fok.nl/topic/1745195/8/...MEER+WEERGEVEN

  24. #74

    Standaard

    Lekker belangrijk wat ze er in Amerika van zeggen. Seizoen twee was vele malen beter dan het eerste, die was pas traag. Uitgezonderd één of twee afleveringen zoals wanneer Rick Atlanta binnen rijdt. Ik heb echt op het puntje van mijn stoel gezeten bij seizoen twee.

  25. #75

    Standaard

    Zoals ik al eerder melde zijn de meningen verschillend over. De ene vind seizoen 1 beter en de andere seizoen 2, zoals u.

Pagina 3 van 10 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •