Pagina 4 van 10 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 242 worden weergegeven.
  1. #76
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    inderdaad ieder z'n eigen mening. Ik vond seizoen 2 ook wat tegen vallen helaas. Hopelijk wordt seizoen 3 niet zo goed als seizoen 1.

  2. #77

    Standaard

    Niet zo goed?
    this is my boomstick!!!

  3. #78

    Standaard

    Seizoen 2 begon zoals vele hierboven ook al opmerken (uitzonderingen daargelaten) matig, maar vooral het tweede deel van de serie is de weg naar boven weer gevonden. Hopelijk gaat seizoen 3 op deze weg verder.

  4. #79

    Standaard

    De trailer voor Seizoen 3:

    http://youtu.be/ShQz68Zkb3Y

    Redelijk wat spoilertjes! Zo te zien meer geweld en actie dan seizoen 2, werd tijd. Seizoen 2 keutelde veel en veel te lang door op de farm.

    In Oktober gaan ze starten in Amerika.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    De trailer voor Seizoen 3:

    http://youtu.be/ShQz68Zkb3Y

    Redelijk wat spoilertjes! Zo te zien meer geweld en actie dan seizoen 2, werd tijd. Seizoen 2 keutelde veel en veel te lang door op de farm.

    In Oktober gaan ze starten in Amerika.
    Klopt mee eens. daarom had ik ook seizoen 2 geannuleerd.

  6. #81
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Weet iemand of seizoen twee al op Bluray is verschenen?
    I'll be back!!

  7. #82
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nico Mos Bekijk bericht
    Weet iemand of seizoen twee al op Bluray is verschenen?
    Augustus 28 2012 komt ie in NL, USA, UK.

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nico Mos Bekijk bericht
    Weet iemand of seizoen twee al op Bluray is verschenen?
    Verschijnt 29 augustus.
    BD (1243) What i Watch

  9. #84

    Standaard

    In het buitenland: Ja

    In Nederland: 29 Augustus
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  10. #85
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    In het buitenland: Ja

    In Nederland: 29 Augustus
    Thanks!!
    I'll be back!!

  11. #86

    Standaard

    De NL-release is (om welke reden dan ook) een maand achteruit geschoven. Bij bol stond er eerst een release in juli, wat daarna opeens augustus werd.

  12. #87

    Standaard

    Ik moet zeggen dat seizoen 1 me eerst niet zo aansprak...........misschien wel omdat mijn verwachtingen te hoog lagen. Later seizoen 1 weer gekeken en er toen wel van genoten.......nog steeds geen superserie maar wel bovengemiddeld goed.

    Kijk uit naar seizoen 2.

  13. #88
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Ik moet zeggen dat seizoen 1 me eerst niet zo aansprak...........misschien wel omdat mijn verwachtingen te hoog lagen. Later seizoen 1 weer gekeken en er toen wel van genoten.......nog steeds geen superserie maar wel bovengemiddeld goed.

    Kijk uit naar seizoen 2.

    Seizoen 2 is toch wel zeer onderhoudend. En ik kijk nu uit naar seizoen 3
    I'll be back!!

  14. #89

    Standaard

    Seizoen 1 is nog wel om te kijken. Seizoen 2 is erg traag en saai, (daarom dat ik seizoen 2 geannuleerd heb)Seizoen 3 schijnt beter te zijn dan deel 1 en deel 2.
    En voorlopig koop ik niks meer van eOne, sinds dat ze nu echt verkeerd bezig zijn, zie http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=86026&page=3
    Hun laatste uitgaves Input levels zijn duidelijk verwisseld (0-255 <-> 16-235) waardoor het zwart dicht loopt.
    Kleuren en details zijn totaal wegvallen.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 01-08-2012 om 15:11

  15. #90

    Standaard

    Heb nu 4 afleveringen van het 2e seizoen gezien.

    Het bevalt me erg goed

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Heb nu 4 afleveringen van het 2e seizoen gezien.

    Het bevalt me erg goed
    Smaken verschillen.

  17. #92

    Standaard

    Ik vond het einde van seizoen 2 aflevering 7 briljant. De morele vraag of het gerechtvaardigd is om de zombies uit hun lijden te verlossen krijgt plots een andere dimensie wanneer het een dierbare betreft.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #93

    Standaard

    Traag? saai? huh?? Dat is toch persoonlijk hoor want ik vind het allerminst traag en saai. Het hoort juist zo duidelijk in een laag tempo af te spelen. Als je eenmaal in die flow zit is het geniaal en geeft het de serie voor mij een extra waarde. Dichtlopend zwart? Is mij niet opgevallen. Veel te eng...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Seizoen 1 is nog wel om te kijken. Seizoen 2 is erg traag en saai, (daarom dat ik seizoen 2 geannuleerd heb)Seizoen 3 schijnt beter te zijn dan deel 1 en deel 2.
    En voorlopig koop ik niks meer van eOne, sinds dat ze nu echt verkeerd bezig zijn, zie http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=86026&page=3
    Hun laatste uitgaves Input levels zijn duidelijk verwisseld (0-255 <-> 16-235) waardoor het zwart dicht loopt.
    Kleuren en details zijn totaal wegvallen.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Smaken verschillen.
    Absoluut. Geen probleem

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Traag? saai? huh?? Dat is toch persoonlijk hoor want ik vind het allerminst traag en saai. Het hoort juist zo duidelijk in een laag tempo af te spelen. Als je eenmaal in die flow zit is het geniaal en geeft het de serie voor mij een extra waarde. Dichtlopend zwart? Is mij niet opgevallen. Veel te eng...
    Dichtlopend zwart was met 2 andere titels, zijn Man On The Ledge, en nog 1 zie die link wat erbij staat. Niet walking dead s2.
    Maar ik vond het wel een trage seizoen2. Sommige afleveringen waar geen enkele zombie was te zien. Sommige afleveringen gebeurde echt niks boeiend.3 afleveringen alleen maar zoeken in de bossen naar dat meisje. Veel gelul over die zwangerschap. 2 afleveringen alleen maar gezever wat ze dan wel met die ontvoerde zouden doen
    Laatst aangepast door De_Hollander : 03-09-2012 om 16:30

  21. #96

    Standaard

    Overall vind ik het een serie die boeiend is ondanks sommige trage afleveringen. Bovendien kun je vooraf niet weten wat er gebeurt en kun je enkel naderhand oordelen over een aflevering. Men wil met name realisme nastreven wat men wat mij betreft aardig lukt ook qua budget. Kan het wel waarderen dat men niet kiest voor goedkope entertainment en goedkope slasher effecten. De spanning is om te snijden soms wellicht juist gevoed door het soms trage tempo....Vind de serie zelf dik boven de laatste Romero pulp uitkomen. Met gemak zelfs. Die man heeft het niet meer...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  22. #97

    Standaard

    Het einde van aflevering 7.........dat zag ik echt niet aankomen.

    Geweldig gedaan

  23. #98

    Standaard

    Ook jammer dat het geluid geen DTS MA 7.1 is maar alleen DD 5.1 echt een aanfluiting!

    Serie zelf is erg goed.

    Nog 2 afleveringen te gaan van seizoen 2

  24. #99

    Standaard

    blij dat ik hem heb aangeschaft,
    seizoen 2 is zeker weer de moeite waard.
    geluid en beeldkwaliteit is voor een serie redelijk goed.
    super serie,zit weer helemaal in een flow
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  25. #100
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin Bekijk bericht
    Ook jammer dat het geluid geen DTS MA 7.1 is maar alleen DD 5.1 echt een aanfluiting!

    Serie zelf is erg goed.

    Nog 2 afleveringen te gaan van seizoen 2
    Ik heb deze serie 1 en 2 op de computer gekeken. Goede serie, maar neit waard om alsnog op Bluray aan te schaffen.

    Ook keek ik Game of Thrones op de computer, maar die heb ik wel op Bluray aangeschaft en zit met smart te wachten op seizoen 2 (in maart pas op Bluray)
    I'll be back!!

Pagina 4 van 10 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •