Pagina 5 van 10 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 242 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    omdat de serie geen 7.1 dts ma heeft maar dolby is het dus niet waard om de serie op bluray aan te schaffen
    begrijp sowieso niet wat de meerwaarde is van 7.1 bij een serie.
    beetje onzinnig dit.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  2. #102

    Standaard

    Gisteren seizoen 2 afgerond en daar baal ik van

    Wat een goed seizoen zeg...........zeer goed verhaal, het ziet er fantastisch uit.

    Kijk erg uit naar het 3e seizoen

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    omdat de serie geen 7.1 dts ma heeft maar dolby is het dus niet waard om de serie op bluray aan te schaffen
    begrijp sowieso niet wat de meerwaarde is van 7.1 bij een serie.
    beetje onzinnig dit.
    Simpel, ik koop deze serie tenminste nog. De meeste mensen downloaden hem en betalen er niks voor. Dus ik verwacht en zeker op blu ray dat ik waar krijg voor mijn geld.

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nico Mos Bekijk bericht
    Ik heb deze serie 1 en 2 op de computer gekeken. Goede serie, maar neit waard om alsnog op Bluray aan te schaffen.

    Ook keek ik Game of Thrones op de computer, maar die heb ik wel op Bluray aangeschaft en zit met smart te wachten op seizoen 2 (in maart pas op Bluray)
    +1

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Gisteren seizoen 2 afgerond en daar baal ik van

    Wat een goed seizoen zeg...........zeer goed verhaal, het ziet er fantastisch uit.

    Kijk erg uit naar het 3e seizoen
    seizoen 3 schijnt de beste seizoen te worden. The walking dead verfilmt precies zoals het boek.
    S1 goed, s2 saai, s3 heel goed. Trouwens de blu-ray kwaliteit van S2 is slechter dan s1

  6. #106

    Standaard

    Nou, precies zoals het boek....niet echt.
    En gelukkig maar want dan kun je de comics blijven lezen en een serie kijken die de comics volgen maar niet precies.
    Zie als voorbeeld einde S1. Komt niet eens in de comics voor.

    S3 heel goed? Ik verwacht het wel, maar kan het nog niet zeggen. Maar heb wel hoge verwachtingen nu de bad ass Governor erin komt en Michonne.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  7. #107

    Standaard

    vanavond de laaste 3 delen kijken van seizoen 2.
    ben blij dat ik niet op anderen ben afgegaan.
    goed beeld en geluid maar belangrijker zeer goed seizoen en zeker niet saai of langdraderig.
    word allemaal mooi opgebouwd met zeer goed acteerwerk.
    gewoon super
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  8. #108

    Standaard

    Stevige reeks, mooi acteerwerk! Wederom een pareltje, kijk al uit naar seizoen 3.

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    seizoen 3 schijnt de beste seizoen te worden. The walking dead verfilmt precies zoals het boek.
    S1 goed, s2 saai, s3 heel goed. Trouwens de blu-ray kwaliteit van S2 is slechter dan s1
    Hoe kun je nu al zeggen dat seizoen 3 het best gaat worden?!?! Er is nog niet 1 aflevering uitgezonden... loze statement

    En zo goed volgt de serie het verhaal van de comics niet hoor, er worden heel wat vrijheden genomen.

  10. #110

    Standaard

    deze man moet je ook niet meer serieus nemen,
    seizoen 2 was gewoon super.
    hij heeft altijd wel wat om aan te merken,of het is te saai of er is wel weer wat met het beeld.
    beste man heeft gewoon teveel tijd en moet dit natuurlijk ook invullen.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    deze man moet je ook niet meer serieus nemen,
    seizoen 2 was gewoon super.
    hij heeft altijd wel wat om aan te merken,of het is te saai of er is wel weer wat met het beeld.
    beste man heeft gewoon teveel tijd en moet dit natuurlijk ook invullen.

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Hoe kun je nu al zeggen dat seizoen 3 het best gaat worden?!?! Er is nog niet 1 aflevering uitgezonden... loze statement

    En zo goed volgt de serie het verhaal van de comics niet hoor, er worden heel wat vrijheden genomen.
    Heb de making of gezien..........er worden inderdaad heel wat vrijheden genomen.

    Hollander is helderziend denk ik

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    deze man moet je ook niet meer serieus nemen,
    seizoen 2 was gewoon super.
    hij heeft altijd wel wat om aan te merken,of het is te saai of er is wel weer wat met het beeld.
    beste man heeft gewoon teveel tijd en moet dit natuurlijk ook invullen.
    Smaken verschillen er zijn meer mensen op het forum waarvan zich geuit hebben dat seizoen 2 saaier is.
    Ook op meerdere forums, ik ben heus niet de enigste. Als jij deze serie leuk vind, is dat toch goed. Maar ik bracht alleen mijn mening uit, zoals jij dat ook doet.
    Leuk om een keer te zien, maar niet om te kopen. Maar dat is iedere voor zich.
    En ja wat denk jij 6 afleveringen op 1 blu-ray. en andere blu-ray 7 afleveringen. Daar wordt kwaliteit niet beter op.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 22-09-2012 om 19:31

  14. #114

    Standaard

    klopt de kwaliteit word er ook niet beter van,
    maar met een serie vind ik het persoonlijk ook nooit zo erg.
    meeste series koop ik normaal op dvd.
    heb je zelf seizoen 2 wel gezien dan,saai is het toch niet te noemen.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  15. #115

    Standaard

    Seizoen 2 is ook beduidend minder sterk dan seizoen 1. Saai is misschien een verkeerd woord, maar 'langdradig' is het zeker. Het blijft allemaal teveel doorkabbelen op de boerderij, en bepaalde verhaallijnen en personages komen traag uit de verf en worden uitgemolken.

    Ik vind het een spannende show, maar net zoals Breaking Bad is het soms erg vergezocht en daardoor ongeloofwaardig. Zoals ik al eerder zei, deze series halen het ook niet bij HBO series, muv Mad Men. Neemt niet weg dat ze onderhoudend zijn om naar te kijken.

  16. #116

    Standaard

    juist dat op de boerderij vond ik zelf wel weer mooi,
    voor mij hoeft het niet altijd perse aktie te zijn.
    het personage van shane vond ik al geweldig om naar te kijken.
    breaking bad kijk ik nu ook alweer naar seizoen 5 uit.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  17. #117

    Standaard

    De serie ademt gewoon realisme uit en dat kunnen sommigen niet waarderen die op zoek zijn naar de zoveelste zombie slasher. In het echie als de zombies komen loop je echt niet met een bijl rondt je buurt de kop eraf te hakken? toch?? Misschien de eerste dag, maar zombie's worden zo snel schaars...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  18. #118

    Standaard

    Jon Bernthal (Shane) is een geweldig acteur...........hij speelt zo intens. Kende hem voor deze serie niet maar ik hoop hem nog vaak te zien in series/films.

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    klopt de kwaliteit word er ook niet beter van,
    maar met een serie vind ik het persoonlijk ook nooit zo erg.
    meeste series koop ik normaal op dvd.
    heb je zelf seizoen 2 wel gezien dan,saai is het toch niet te noemen.
    Jazeker heb ik seizoen 2 gezien. Maar ik bedoel het zoals Tyler_Durden het verwoord.

  20. #120

    Standaard

    oke.
    zo zie je maar weer smaken verschillen,
    mischien maar goed ook anders keken we allemaal dezelfde series.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  21. #121

    Standaard

    Ik kijk wel naar deze serie. Maar maar niet dezelfde seizoen voor de 2e keer.

  22. #122

    Standaard

    kijk een serie bijna nooit voor de tweede keer weer.
    je weet toch al hoe het afloopt dus de spanning is dan weg.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  23. #123

    Standaard

    Ik lees hier klachten omtrent de beschikbare audio op de Nederlandse blu-ray-box, persoonlijk vind ik het storender dat er op de disc met extra's (disc 3) ALLEEN Franse subs staan en geen Nederlandse. Volstrekt belachelijk.

  24. #124
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Deze zondag begint Seizoen 3. (eindelijk)

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Deze zondag begint Seizoen 3. (eindelijk)
    Man, ik wou dat het in Nederland ook zo snel op de buis kwam...........kijk erg uit naar het 3e seizoen.

Pagina 5 van 10 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •