Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 2345678910 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 242 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Man, ik wou dat het in Nederland ook zo snel op de buis kwam...........kijk erg uit naar het 3e seizoen.
    Tv shows die uitgezonden zijn kun je gelijk terug zien via o.a. Hulu of Hulu+.
    Geen idee of ik dit posten mag of gezien gaat worden als spam aangezien ik nieuw ben hier.
    Anders even een berichtje dan wijzig ik mijn post.

    Wat ik altijd doe is die aflevering downloaden en bij goede series koop ik m dan ook.

    Als ik hier in Nederland moet wachten tot die aflevering uitgezonden word zijn we alweer een jaar verder.

  2. #127

    Standaard

    FoxLife pikt er nogal snel op in. Ik denk dat die eind deze maand al starten met HoW2
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #128
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tartaros Bekijk bericht
    Geen idee of ik dit posten mag of gezien gaat worden als spam aangezien ik nieuw ben hier.
    Anders even een berichtje dan wijzig ik mijn post.
    Hoi Tartaros,

    Ongeacht het forum beleid zijn er leden die daar veel moeite mee kunnen hebben. Er zijn er veel die downloaden, maar ook veel die zich daar aan ergeren. Sowieso is het verstandiger daar niet over te posten, zodat je forum ervaring uiteindelijk ook veel prettiger verloopt. Want het heeft genoeg te bieden.

    Zie het meer als een tip.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #129

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Hoi Tartaros,

    Ongeacht het forum beleid zijn er leden die daar veel moeite mee kunnen hebben. Er zijn er veel die downloaden, maar ook veel die zich daar aan ergeren. Sowieso is het verstandiger daar niet over te posten, zodat je forum ervaring uiteindelijk ook veel prettiger verloopt. Want het heeft genoeg te bieden.

    Zie het meer als een tip.
    Dat is te begrijpen.
    Zal de tip van harte overnemen.

  5. #130
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #131

    Standaard

    Dankzij al dat vele downloaden van series laatste jaren loont het zich niet meer voor Nederlandse zenders om dure series aan te kopen. Als ik zie op werk gaan de usb-sticks en gebrande dvd's over de werkvloer als zoet broodjes.

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Dankzij al dat vele downloaden van series laatste jaren loont het zich niet meer voor Nederlandse zenders om dure series aan te kopen. Als ik zie op werk gaan de usb-sticks en gebrande dvd's over de werkvloer als zoet broodjes.
    Dat is al jaren een probleem en word nog veel erger in deze slechte economische tijden.

    Ik ben nog iemand die het origineel koopt maar die mensen worden zeldzaam.

  8. #133
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Dat is al jaren een probleem en word nog veel erger in deze slechte economische tijden.

    Ik ben nog iemand die het origineel koopt maar die mensen worden zeldzaam.

    Ik ook, maar moet eerelijk bekennen dat ik ( van Game of Thrones) eerst een gedownloade versie heb gezien en toe erg onder indruk ben geraakt.
    (inmiddels deel 1 op Bluray aangeschaft en wacht met smart op de uitkomst van seizoen 2)
    I'll be back!!

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nico Mos Bekijk bericht
    Ik ook, maar moet eerelijk bekennen dat ik ( van Game of Thrones) eerst een gedownloade versie heb gezien en toe erg onder indruk ben geraakt.
    (inmiddels deel 1 op Bluray aangeschaft en wacht met smart op de uitkomst van seizoen 2)
    Oh, ik download ook wel.....

    Maar ik koop wel het origineel als het de moeite waard is.

    Downloaden is zo verleidelijk........zeker wanneer je een film/serie liefhebber bent.

  10. #135
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Eerste aflevering begint goed.

  11. #136

    Standaard

    Wow, sterk begin! Kijk nu al uit naar deel 2....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  12. #137

    Standaard

    Gisteren de eerste twee afleveringen gezien, maar vond het erg vervelend. Saai.
    Alles was voorspelbaar en enorm cliche, de meeste karakters vond ik irritant en ik vond het allemaal nogal ongeloofwaardig en vergezocht (ervan uitgaande dat het echt is natuurlijk )

    Ik heb nog zoveel series om mee te beginnen liggen, dat ik deze aan me voorbij laat gaan...
    **** me gently with a chainsaw.

  13. #138

    Standaard

    Nu vraag ik me alleen af hoe jij deel 2 van de derde serie al gezien kan hebben....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #139
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou dat is simpel. Hij vlieg één keer in de week naar Amerika.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Nou dat is simpel. Hij vlieg één keer in de week naar Amerika.
    Tijdreiziger dan zeker? Tweede aflevering van seizoen3 is nog niet uitgezonden.

  16. #141

    Standaard

    khonner zegt nergens dat het de eerste 2 afleveringen van het 3e seizoen zijn.
    Volgens mij bedoelt hij de eerste 2 afleveringen van seizoen 1.

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    khonner zegt nergens dat het de eerste 2 afleveringen van het 3e seizoen zijn.
    Volgens mij bedoelt hij de eerste 2 afleveringen van seizoen 1.
    Heb je helemaal gelijk in. My bad.

  18. #143

    Standaard

    Toch knap hoor dat je dan al weet dat de rest niets is. Hulde...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  19. #144

    Standaard

    Zucht. Ik bedoelde inderdaad het eerste seizoen. Ik weet niet of de rest niets is. Ik weet wel dat ik persoonlijk de eerste twee afleveringen niets vond. Ik heb nog zo'n 10 series die ik wil gaan kijken en nog zo'n 10 series die ik al aan het kijken ben op het moment. Ik geef elke serie 2 afleveringen om mij te kunnen boeien. Dat kon deze serie niet. Uiteraard kan ik tegen mijn zin in blijven kijken in de hoop dat het ooit eens spannend gaat worden, maar dat zou ik persoonlijk zonde van mijn tijd vinden. Uiteraard zeg ik niet dat mensen die dit wel leuk vinden dat niet mogen ofzo. Ikzelf begreep alleen de hype niet, na het zien van de eerste twee episodes en vind het dus een beetje overrated allemaal.

    Ik moet er wel bij zeggen dat ik special effects/make up wel goed vond. Het verhaal en de karakters alleen niet.
    **** me gently with a chainsaw.

  20. #145

    Standaard

    Khonner, je mag natuurlijk gaan kijken wat je wil maar je doet de serie toch echt te kort.

    Seizoen 1 is goed maar seizoen 2 is 10x beter.

    Nogmaals, je mag natuurlijk zelf beslissen wat je gaat kijken maar geef de serie nog een kans

  21. #146
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja, smaken verschillen nu eenmaal. Ik heb wat Khonner aangeeft ook een beetje. Terwijl een van mijn werknemers helemaal idolaat is van de serie. Voor ieder wat wils.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Tja, smaken verschillen nu eenmaal. Ik heb wat Khonner aangeeft ook een beetje. Terwijl een van mijn werknemers helemaal idolaat is van de serie. Voor ieder wat wils.
    Tuurlijk mee eens

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Man, ik wou dat het in Nederland ook zo snel op de buis kwam...........kijk erg uit naar het 3e seizoen.
    Kan je toch downloaden.
    De eerste afl van seizoen 3 is lekker ranzig. En de spannenste afl ooit.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 16-10-2012 om 18:49

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Eerste aflevering begint goed.
    Dat kun je wel zeggen ja..........wat een aflevering zeg

    Ook weer lekker goor

  25. #150

    Standaard

    Vanaf 30 oktober terug bij Fox Life met het derde seizoen
    http://www.foxlifetv.nl/thewalkingdead
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 2345678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •