De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: leek

  1. #1

    Unhappy leek

    hallo,

    ik heb een JVC RX-5062s versterker en een JBl csc200 subwoofer met speakers het aansluiten volgens het boekje is een ramp de kleine speakers werken maar in de display van de versterker staat no subwoofer hier komt dan ook geen geluid uit wie kan mij adviseren ( a.u.b. in leken taal)

    astrid

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door astrid Bekijk bericht
    hallo,

    ik heb een JVC RX-5062s versterker en een JBl csc200 subwoofer met speakers het aansluiten volgens het boekje is een ramp de kleine speakers werken maar in de display van de versterker staat no subwoofer hier komt dan ook geen geluid uit wie kan mij adviseren ( a.u.b. in leken taal)

    astrid
    Op pagina 21 van de handleiding staat hoe je de Quick speaker setup kunt doen:Als je het aantal speakers op 5.1 zet zou hij het moeten doen.

  3. #3

    Standaard

    Welkom op het forum Astrid.

    Volgens de gebruiksaanwijzing van de RX-5062s (Hoofdstuk: 'Problemen oplossen') is in het menu van de receiver niet aangegeven dat er een aktieve subwoofer op aangesloten is.

    Op blz 20 van de gebruiksaanwijzing kun je vinden hoe je de instelling kan veranderen. Op deze pagina staat hoe de "Basisprocedure" werkt en op blz 21 staat onder "Instellen van de luidsprekers" dat je onderdeel "Subwoofer" moet veranderen in "Yes" als je een subwoofer hebt aangesloten.

    Kijk ook meteen of 'cntr speaker' en 'surr speakers' op "Small" staan en 'subwoofer out' op 'LFE+Main'. De lage frekwenties die de sateliet luidsprekers niet kunnen weergeven, gaan dan (ook) naar de subwoofer.

    P.S.: Zou je hoofdletters en leestekens willen gebruiken? Het leest voor iemand anders dan nl. wat makkelijker.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 01-08-2010 om 13:01
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •