De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Prince of Persia is vanaf 1 september te koop op DVD en Blu-ray Disc

    Prince of Persia is vanaf 1 september te koop op DVD en Blu-ray Disc



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Deze komt er wel in. Heb em nog niet gezien, maar hou over het algemeen wel van dit soort films. Ben benieuwd.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    Ik ga hem ook zeker halen

    Maar wat het persbericht niet zegt is dat de MediaMarkt met een exclusive steelbook hiervan komt, dus die word het voor mij.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  4. #4

    Standaard

    Ik ben erg benieuwd naar deze film! Nog niet in de bioscoop kunnen bekijken, dus nog even een maandje wachten en dan komt hij er waarschijnlijk wel in.

  5. #5

    Standaard Prince of Persia

    Deze film komt er zeker in, hou immers van dit genre: avonturenfilms, daar blijf je iedere keer weer van genieten.

  6. #6

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    aangezien ik het plot heb gelezen op mm. het lijkt me een film met een slap verhaal, wat het vooral van de vechtmoves en de special effects moet hebben.

    quote: " Maar Dastan weet niet dat de prinses de hoeder is van een magische ‘dolk der tijd’, waarmee de tijd enkele ogenblikken kan worden teruggehaald. Een machtig wapen, dat niet in verkeerde handen mag vallen. Maar een verrader binnen het Perzische koningshuis heeft het echter op de magische dolk voorzien..."

    de tijd een paar ogenblikken kunnen terughalen kan best leuk zijn, alleen dat het niet in verkeerde handen mag vallen en dat er een verrader binnen het perzische koningshuis is, is dan weer zo makkelijk en cliche.
    tevens heb ik nog nooit een goede film gezien die op een game gebaseerd is.

    nb: ik heb de film niet gezien, dus misschien slaat m'n verantwoording wel nergens op. maar toch, zo'n gevoel krijg ik erbij.
    Laatst aangepast door Deerect2007 : 02-08-2010 om 15:17

  9. #9

    Standaard

    Het is dan ook gewoon een zeer matige film, toch heeft hij me wel redelijk vermaakt. Misschien voor een laag prijsje dat ik em ooit eens meepik.

  10. #10

    Standaard

    Heb hem nog niet gezien, wellicht binnenkort eens oppikken. Leuk actie spektakel is altijd goed en de spellen zijn erg leuk.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •