De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Femme Nikita, La [Blu-ray Disc]

    Femme Nikita, La

    Wisselvallige HD-release van een vrij vroege film van Luc Besson.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Victor the Cleaner

    Voor mij reden genoeg om deze Blu-Ray aan te schaffen...
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  3. #3

    Standaard

    Koop dan een importversie van deze schijf... Wij krijgen hier gewoon weer een halfbakken release.
    De UK versie heeft slechts 2 kanaals LPCM geluid overigens. De US release heeft een TrueHD track. Beiden hebben overigens geen NL subs.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  4. #4

    Standaard

    Gezen de review dit niet duidelijk aangeeft, de volgende vraag:

    is de audiotrack Frans als in het kopje of Engels als op de verpakking?
    (mijn DVD met NL subs heeft namelijk beide)

    Er word geen vermelding van dit in de recensie gemaakt... (de omschrijving kan van elke willekeurige track zijn).

    Graag uitsluitsel.

  5. #5

    Standaard

    Er staat dit in de review:
    Geluidssporen: Dolby Digital 5.1 - Frans
    Dus het lijkt me een Franse DD 5.1 track.... Ga trouwens voor de US release, mocht ik deze ooit gaan aanschaffen. Deze NL is echt weer es bagger van DFW....

  6. #6

    Standaard

    Het is een Franstalige geluidstrack, zoals bovenin bij de specificaties is vermeld.
    Dus zoals TylerDurden aangeeft.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #7

    Standaard

    Klopt dat het bovenin staat aan geduid, en nu ook bij de audio.

    Toch nergens de vermelding dat op de inlay Engels staat vermeld en dat deze wel op de DVD's aanwezig is en nu ontbreekt...

  8. #8

    Standaard

    Op zich is het natuurlijk geen vergelijkende review met de DVD, maar het verschil in aanduiding op de hoes (inlay heeft deze volgens mij niet maar een harde cover met de hoes erop gedrukt) had wellicht vermeld kunnen worden om verwarring tegen te gaan.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Toch nergens de vermelding dat op de inlay Engels staat vermeld en dat deze
    wel op de DVD's aanwezig is en nu ontbreekt...
    Dat is wel een zinvolle opmerkingen, dat heb ik zojuist alsnog toegevoegd.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Er staat dit in de review:


    Dus het lijkt me een Franse DD 5.1 track.... Ga trouwens voor de US release, mocht ik deze ooit gaan aanschaffen. Deze NL is echt weer es bagger van DFW....
    De US- blu-ray lijkt me ook de beste uitgave van deze film.
    omwille van het True HD 5.1 geluidspoor (zowel frans- als engelstalig) en de betere beeldkwaliteit tov. de UK-release en de DFW-release.

    Enkel op de UK-release zouden echter extra's staan. (dezelfde echter als op een eerdere Nikita-dvd) Deze UK-editie heeft overigens slechts Frans 2.0 LPCM - geluid.

    bespreking van de US-blu-ray =>
    http://www.blu-ray.com/movies/La-Fem...y/1798/#Review

    bespreking van de UK-release (met vergelijking van de beeldkwaliteit tov. de US-release) =>
    http://homecinema.thedigitalfix.co.u.../2009/09#71433

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •