De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Discussie: Nosferatu 1979

  1. #1

    Standaard Nosferatu 1979

    Het is weer zo laat. Door die eraan voorafgaande *@!~$%@#!!!, reclame en andere troep ... ging me de opname mis vanavond van "Nosferatu 1979"

    Nuja, denk je dan, waar maak je je zo druk over ? 't Is natuurlijk jammer, maar dan bestel ik hem toch wel even..., toch ?

    Tsja, maarrrr... je woont in Nederland hé ?! De middenstand, postorderbedrijven en alle andere zaken maken je dat wel eventjes duidelijk en/of helpen je wel even uit de droom...

    Hoezo het bovenstaande ?
    Simpel, vergéét het maar dat je hem (Engels gesproken en Nederlands ondertiteld) hier kunt kopen !!! Nada, nul en helemaal niets !

    En de opwinding hierover heeft eigenlijk ook te maken met het feit... dat dit nu al de zo ontzettend veelste keer is dat ik dat nu alweer tegenkom ?!

    Wat is dit eigenlijk voor een land ? En dan alles en iedereen maar klagen dat ze het zo slecht hebben... Kunnen ze wat verkopen ? Dan geven ze niet thuis (moeten ze zeker... té hard werken ?). En nu houd ik mijn woede nog in !!!
    Griffioen

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Griffioen Bekijk bericht
    Het is weer zo laat. Door die eraan voorafgaande *@!~$%@#!!!, reclame en andere troep ... ging me de opname mis vanavond van "Nosferatu 1979"

    Nuja, denk je dan, waar maak je je zo druk over ? 't Is natuurlijk jammer, maar dan bestel ik hem toch wel even..., toch ?

    Tsja, maarrrr... je woont in Nederland hé ?! De middenstand, postorderbedrijven en alle andere zaken maken je dat wel eventjes duidelijk en/of helpen je wel even uit de droom...

    Hoezo het bovenstaande ?
    Simpel, vergéét het maar dat je hem (Engels gesproken en Nederlands ondertiteld) hier kunt kopen !!! Nada, nul en helemaal niets !

    En de opwinding hierover heeft eigenlijk ook te maken met het feit... dat dit nu al de zo ontzettend veelste keer is dat ik dat nu alweer tegenkom ?!

    Wat is dit eigenlijk voor een land ? En dan alles en iedereen maar klagen dat ze het zo slecht hebben... Kunnen ze wat verkopen ? Dan geven ze niet thuis (moeten ze zeker... té hard werken ?). En nu houd ik mijn woede nog in !!!
    Griffioen
    Heb de film in Duitsland gekocht. Duits gesproken(is de originele taal),wel niet ondertiteld.

  3. #3

    Standaard

    Hallo Roger B,
    Jawel, ik weet dat dat kan. Maar ik heb het over de versie (en dat is dus moeilijk klaarblijkelijk ???), de versie zoals ie nu (op dit moment is ie nog aan de gang...) zoals ie nu: d.d. 1 juli 2010 uitgezonden werd: "Engels gesproken en Nederlands ondertiteld" !

    En dat is dus klaarblijkelijk via de officiële wegen niet mogelijk ???!
    Griffioen

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Voor de goede orde: ik beschik over een oudere Duitse versie. Opgenomen met een Akai VS 9300 Mono video-recorder ergens in het begin van de tachtiger jaren.
    Maar deze is kwalitatief (beeld en geluid) wel wat achteruitgegaan... en: het is Duits.
    Dus méde... daarom wilde ik die vervangen.

    Dat dit mij mis ging met de opname..., nu ja... Maarrr... dan denk je dus (de versie: Engelstalig en Ned. ondertiteling !) hem wel gewoon even officieel te kunnen kopen... ? (Stichting Brein zou tróts op mij zijn geweest !!!).

    Maar helaas, je bent dan toch gedwongen, gedwóngen... je te verlagen tot criminele activiteiten zoals illegale download !!! (onontkoombaar ! [àls ie daar, zoals ik hem hebben wil... tenminste vindbaar is ?]).

    Ehhh..., vraagje: Houdt Stichting Brein ook wel eens rekening met deze situaties ???! (en daar zijn er Helaas... namelijk nogal wat van !!!)

    Griffioen

  6. #6

    Standaard

    Man, stel je niet zo aan en download hem gewoon . Brein valt echt niet meteen je huis binnen, zeker niet als 'ie, zoals jij zegt, niet eens op DVD is uitgebracht.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  7. #7

    Standaard

    Hallo BrianB,
    natuurlijk wéét ik... dat er voldoende mogelijkheden zijn om het toch... te krijgen. En als ik hem ergens toch niet zou kunnen verkrijgen ? Zou mijn leven ook gewoon doorgaan !
    Het gaat me echter om het principe ! (op deze site wil men toch ook immers alles keurig en netjes volgens de regels doen cq houden ?)
    En als dit nu dus ook slechts maar de 1e keer was dat ik dit tegenkwam ?!
    Griffioen

  8. #8

    Standaard

    De Werner Herzog Collection (uitgebracht door A-Film) bevat een NL ondertitelde DVD van 'Nosferatu: Phantom der Nacht', maar deze DVD is blijkbaar niet los te koop.

  9. #9

    Standaard

    mishchien voortaan je videorecorder oid ruimer instellen......van de tijden genoemd in de programmagids ga ik al jaren niet meer uit...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •