De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Beautiful Planet blu-rays

    Heeft er iemand ervaring met deze reeks?

    Ik zou graag de uitgave over België (enkel Noorden België, of ook Wallonië-Ardennen?) / Nederland kopen, en als deze meevalt eventueel ook andere landen uit de reeks.

    Heeft iemand deze al in huis?

    Hoe is de beeldkwaliteit, is de reportage de moeite?

  2. #2

    Standaard

    Ik heb een aantal weken geleden Beautiful Planet Spain aangeschaft, ik was van tevoren al een beetje huiverig. Ik verwachtte er in ieder geval niet veel van.

    Alleen de titel is al een beetje misleidend. Het gaat namelijk niet over Spanje, maar alleen over Barcelona. Ik denk dat de rest van de titels ook een bepaalde streek/ stad behandelen. Voor mij was dit geen probleem, want ik wist dit van tevoren.

    Deze blu-ray heeft geen pop-up menu, maar alleen een top menu zeg maar. De blu-ray heeft verschillende extra`s:

    - Info, dit laat een overzichtje zien van het weer. De gemiddelde temperaturen, het aantal mm regen en het aantal uren zon per dag.
    - Gallery, een aantal fotos van de betreffende stad/streek.
    - Map, een kaartje van de stad waarop aangegegeven staat waar welke bezienswaardigheid is en waar de streek ligt in de wereld.

    De blu-ray zelf dan. Het beeld is niet slecht, maar ook zeker geen topper zoals Planet Earth dat wel is. Het beeld is 1080/50i. De docu`s duren ongeveer 30 minuten, er staan er 2 op: Barcelona en Gaudi. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze nog niet heb uitgekeken, dat komt vooral door het verhaal dat verteld wordt. De informatie die verteld wordt is wel aardig om te weten, maar het wordt op een enorm saaie en monotone manier verteld.

    Ik heb best lang getwijfeld of ik deze blu wilde hebben en heb het uiteindelijk toch gedaan, maar ik kan deze serie niet aanraden. Op youtube heeft de uitgever de eerste anderhalve minuut gezet, als ze dat nou eerder gedaan hadden, had ik hem niet gekocht.

    http://www.youtube.com/watch?v=bIHlHqJ_7eA

  3. #3

    Standaard .

    Bedankt, dan laat ik deze aan mij voorbij gaan.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •