De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Probleem Pixar's UP (BD)

    Hallo,

    Ik keek onlangs naar mijn BD van UP. Nu begon ie op de 20e minuut een stukje te haperen. Hij stond even stil en geluid viel weg. 2 seconden later ging ie weer verder. dit kwam later in de film nog wat vaker voor.

    Mijn blu ray speler heeft van LG uit de meest recente update/firmware.

    Kent iemand dit probleem? Ik heb de zoekfunctie gebruikt en kon niets vinden dus ik hoop dat het niet eerder gesteld is. anders excuses hiervoor.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  2. #2

    Standaard

    heb zelf de BD van UP maar niets gemerkt.
    Misschien heb je een slecht gebrande BD?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    heb zelf de BD van UP maar niets gemerkt.
    Misschien heb je een slecht gebrande BD?
    Kan dat ook al?
    Het vervelende is is dat ik hem al 3 maanden heb en nu pas heb gekeken dus ruilen zal het niet meer worden.
    Ik zal hem eens kijken op een andere speler.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  4. #4

    Standaard

    BD's worden geperst, niet gebrand. Branden geldt alleen voor BD-R schijven

    Het beste wat je kunt doen is de schijf even proberen in een andere BR speler. Dan weet je snel of het aan de schijf ligt, of aan je speler.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  5. #5

    Standaard

    Ga ik van het weekend zeker even doen.
    Zou zonde zijn als ie niet goed is.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  6. #6

    Standaard

    Tja, ik blijf toch mijn twijfels hebben bij de LG spelers. UP speelt bij mij zonder problemen, evenals elke andere willekeurige bluray. LG's hoor ik toch vaker van dat er een bepaalde film niet wil draaien...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #7

    Standaard

    Ik heb het tot nog toe alleen met deze gehad. Andere gelukkig niet, maar waren ook geen "toppers".
    Ga ook eens kijken naar bijvoorbeeld Batman - TDK. En Up in mijn ps3.
    Moet technisch gezien toch iets aan gedaan kunnen worden door een update? (ik heb trouwens BD Live uitstaan, an het daarmee te maken hebben?).
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  8. #8

    Standaard

    Zo, nu op de PS3 gezien en niets aan de hand. Gelukkig is de BD dus goed. Raar, want ik heb meerdere BD's op de LG bekeken en die hadden totaal geen problemen.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  9. #9

    Standaard

    Dus wederom een firmware issue. Ik blijf het slecht vinden dat je met een merk als LG toch enkele grote titels niet kunt afspelen. En het zijn geloof ik ook vaker titels van Disney geweest. Ik meen dat DVDProfilerFilmgek problemen had met de combi LG-BD370 en Narnia. Ik vind het persoonlijk erg slechte ondersteuning en zou niet moeten kunnen. Dat er bepaalde functies zoals BD Live niet werken is nog tot daar aan toe, maar dat de film zelf niet goed afspeelt is gewoon onacceptabel. Wordt weer contacten met LG...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #10

    Standaard

    Ik ga ze zeker ook een mail sturen. Dit is inderdaad dus firmware.
    Mijn PS3 had weer een nieuwe update zag ik. Die krijgt met grote regelmaat een nieuwe. Toch verder kijken wat ik nog meer kan met de ps3 want als ik daarmee meer voor elkaar krijg, dan gaat de LG uiteindelijk weer in de doos.....
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •