De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1
    Yune
    Guest

    Standaard TV-kenners gezocht voor Bol.com

    Beste lezer,

    Ik ben productieleider bij Yune, een productiebedrijf uit Amsterdam
    wat zich momenteel bezig houdt met het produceren van product-review filmpjes voor de website van Bol.com.
    Dit is een geheel nieuw onderdeel van Bol.com waarbij kenners in 2 a 3 minuten de belangrijkste kenmerken van het product toelichten en kort hun eigen mening erover geven.

    Voor de eerst volgende draaidag van deze product reviews (rond 23 augustus) zijn wij op zoek naar een expert op het gebied van televisies.
    We zoeken een man tussen de 25 - 45 jaar oud die het leuk vindt om voor Bol.com zo'n 7 televisies te testen en daar voor de camera iets over te vertellen.

    Ben je zelf een tv-kenner of heb je misschien tips voor me hoe ik bij de juiste persoon terecht kan komen? Dan hoop ik van je te horen

    Alvast bedankt!
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 05-08-2010 om 21:28

  2. #2

    Standaard

    Bol is sexistisch...? een man... puh er staat nog net niet 'een blanke man'
    ik mag Bol gewoon minder O_o waarom nou weer een man?
    ohja vrouw dom, vrouw blij met kookplaat.
    goh Bol.. dat had ik niet verwacht. nouja eingelijk wel maar zet dan neer persoon en zoek gewoon een man uit, dat lijkt nog een beetje eerlijk...
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  3. #3

    Standaard

    ze zullen hun redenen hebben, marketingtechnisch lijkt het mij ook het beste

    veel mensen irriteren zich hieraan, maar denk erover na en je weet dan zelf ook donders goed dat het zo hoort te zijn..

    het gaat om de waarheid, en niet om een wil

  4. #4

    Standaard

    Misschien is het een reclame opname waarbij ze een bepaalde acteur willen oid. Qua marketing alleen een man willen hebben zou niet niet alleen dom, kortzichtig of amateuristisch zijn; het is ook nog eens aantoonbaar onwaar! Kijk maar eens naar het succes van The Gadget Show, waarin Suzi Perry vanaf het begin al (mede) verantwoordelijk is voor het succes van het programma. Ik schat Bol.com wel zo professioneel in dat er wel een onderbouwd idee achter zit...
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 05-08-2010 om 17:30

  5. #5

    Standaard

    @ Topic starter: een volgende keer als je zo'n bericht plaatst, graag eerst even contact opnemen met de redactie s.v.p.

    En drie keer hetzelfde bericht plaatsen op het forum is helemaal uit den boze! Dat riekt naar spammen.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 05-08-2010 om 21:33
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •