De resultaten 1 tot 25 van 25 worden weergegeven.

Discussie: Kick-Ass

  1. #1

    Standaard Kick-Ass

    Momenteel 17.99 + nog 10% BCC korting bij FRS. (je krijgt er nog een t-shirt bij ook). Volgens mij is het een foutje, want als je op de film zelf klikt, verschijnt ie voor 24.99 op het scherm.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Hoeks Bekijk bericht
    Momenteel 17.99 + nog 10% BCC korting bij FRS. (je krijgt er nog een t-shirt bij ook). Volgens mij is het een foutje, want als je op de film zelf klikt, verschijnt ie voor 24.99 op het scherm.
    Als je op 'leg in winkelmand' klikt, dan staat er 17.99, dus dat lijkt me de correcte prijs.
    Concertagenda op Podiuminfo

  3. #3

    Standaard

    (Alleen) morgen 15 euro bij de Fame (tussen 2 en 5)
    Laatst aangepast door Hugo R : 10-09-2010 om 17:49

  4. #4

    Standaard

    Als je tussen 15:00 en 16:00 uur komt verkleed als superheld krijg is de blu-ray (of DVD) zelfs gratis.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Als je tussen 15:00 en 16:00 uur komt verkleed als superheld krijg is de blu-ray (of DVD) zelfs gratis.
    Volgens mij krijg je alleen de dvd gratis.

  6. #6

    Standaard

    Klopt. Ik dacht ook de blu-ray, maar dat blijkt niet zo te zijn. Zie:

    http://www.fame.nl/artikel/2600/Kick...l-gratis-.html

  7. #7

    Standaard

    MM Alexandrium 17,99

  8. #8

    Standaard

    MM Enschede €14,99
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  9. #9

    Standaard

    Saturn Tilburg €10,- volgens de folder

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    Saturn Zuidplein 15,-

  12. #12

    Standaard

    Gister hier gevraagd of iemand enig idee heeft wat de prijs gaat zijn van de Kick Ass blu ray bij de MM Arnhem?

    Wordt mijn post zonder weerwoord weggehaald. Nou, nogmaals de vraag: wat gaat die kosten bij de MM Arnhem? Mocht een mod-held het niet eens zijn met mijn toch zeer legitieme vraag, stuur me dan eens svp een pm zonder eerst mijn post weg te halen, goed beleid hoor om zo met je bezoekers om te gaan.
    Hellboy : I'm fireproof, you're not.
    Goldtrader op DVDforum.nl

  13. #13

    Standaard

    Weet iemand of de prijs die in de folder van Saturn Tilburg staat ook klopt? Zou er morgen willen naartoe rijden maar wil niet voor niets tot daar gaan.

  14. #14

    Standaard

    MM Rotterdam Centrum € 15,=
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  15. #15

    Standaard

    MM Cruquius 15,99
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AgentSmith Bekijk bericht
    Gister hier gevraagd of iemand enig idee heeft wat de prijs gaat zijn van de Kick Ass blu ray bij de MM Arnhem?

    Wordt mijn post zonder weerwoord weggehaald. Nou, nogmaals de vraag: wat gaat die kosten bij de MM Arnhem? Mocht een mod-held het niet eens zijn met mijn toch zeer legitieme vraag, stuur me dan eens svp een pm zonder eerst mijn post weg te halen, goed beleid hoor om zo met je bezoekers om te gaan.
    MM Arnhem --> €14 volgens de folder
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #17
    Senior Member
    Registratie datum
    Apr 2003
    Woonplaats
    A galaxy far, far away...

    Standaard

    Volgens de folder deze week 12,99 bij de Media Markt in Arnhem.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BeQuietAndDrive Bekijk bericht
    Volgens de folder deze week 12,99 bij de Media Markt in Arnhem.
    Landelijke actie!
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  19. #19

    Standaard

    4.49 pond bij cdwow.com

  20. #20
    Senior Member
    Registratie datum
    Apr 2003
    Woonplaats
    A galaxy far, far away...

    Standaard

    MM Arnhem 5 euro

  21. #21

    Standaard

    Zit in de BD double deal van Warner Bros, 2 voor 15, oa. bij FRS, Bol.com en gezien bij MM Eindhoven.

    Niet verkeerd.

  22. #22

    Standaard

    In alle MM is hij nu €5 volgens de Entertainment folder, dus dat zou ook zo moeten zijn in Eindhoven.

  23. #23
    Senior Member
    Registratie datum
    Apr 2003
    Woonplaats
    A galaxy far, far away...

    Standaard

    Volgens de folder is het 3 voor 15 euro maar als je hem los koopt is hij ook gewoon 5 euro, die prijssticker zit er ook op.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BeQuietAndDrive Bekijk bericht
    Volgens de folder is het 3 voor 15 euro maar als je hem los koopt is hij ook gewoon 5 euro, die prijssticker zit er ook op.
    Is niet overal zo. Bij de MM in Zoetermeer zit er een sticker op (op alle 3 voor 15 titels) van € 6,99 en moet je bij de balie een factuur laten maken.

  25. #25

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •