Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 38 van 38 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    mag wel weer ontopic vind ik, mods zijn anders wel zo gretig om in te grijpen, hier dus niet
    Is ook niet erg ontopic, maar vanaf hier ook geen probleem om weer ontopic te gaan...... ben benieuwd waar TS nu over aan het nadenken is, een goede en weinig gebruikte Pana BD60 is, als de prijs er ook naar is, een leuke koop.

    Dan rest ons de vraag over welke receiver de TS aan het nadenken is..... ik ben ook erg benieuwd, de Pana is te duur voor zijn geld en alleen omdat er Pana op staat is geen reden om hem aan te schaffen, de Onkyo 608 levert meer waar voor zijn geld en is stukken moderner....

    Heb jij misschien ook nog inhoudelijk een goede tip voor de TS
    Have fun and enjoy your collection

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Is ook niet erg ontopic, maar vanaf hier ook geen probleem om weer ontopic te gaan...... ben benieuwd waar TS nu over aan het nadenken is, een goede en weinig gebruikte Pana BD60 is, als de prijs er ook naar is, een leuke koop.

    Dan rest ons de vraag over welke receiver de TS aan het nadenken is..... ik ben ook erg benieuwd, de Pana is te duur voor zijn geld en alleen omdat er Pana op staat is geen reden om hem aan te schaffen, de Onkyo 608 levert meer waar voor zijn geld en is stukken moderner....

    Heb jij misschien ook nog inhoudelijk een goede tip voor de TS
    mijn tip was de overkoop van mijn pana bd65 maar bij deze valt hij dus af
    verder kan ik hem enkel maar de pana aanbevelen
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  3. #28

    Standaard

    Bedankt voor al jullie reacties. Ik heb besloten te gaan voor de DMP-BD60, TX-SR608 en TX-P50V20E te gaan. Plasma wel aan de dure kant maar moet er dan ook de komende jaren tegen aan kijken. TV laat nog even op zich wachten, de rest ga ik morgen ophalen.

  4. #29
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Dat is een heel leuke set, gefeliciteerd. Heb er zelf twee uit jou rijtje van drie en
    ze bevallen me beide zeer goed
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #30

    Standaard

    mooi succes
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  6. #31

    Standaard

    Goede keuzes, wens je er heel veel plezier mee
    Have fun and enjoy your collection

  7. #32

    Standaard

    Veel luister- en kijkplezier.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  8. #33

    Standaard

    Zaterdagmiddag komt de plasma, ben benieuwd.

  9. #34

    Standaard

    Viel mij gisteravond op dat er bij lichte vlakken een groene waas over het scherm hangt. Heb dit met de instellingen proberen te verhelpen maar het is niet naar tevredenheid gelukt. Weet iemand van jullie hoe ik dit kan oplossen. Anders terug naar de winkel.

    Alvast bedankt.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hagels Bekijk bericht
    Viel mij gisteravond op dat er bij lichte vlakken een groene waas over het scherm hangt. Heb dit met de instellingen proberen te verhelpen maar het is niet naar tevredenheid gelukt. Weet iemand van jullie hoe ik dit kan oplossen. Anders terug naar de winkel.

    Alvast bedankt.
    Moeilijk te beoordelen van een schrijven, maar als je niet tevreden bent, zo spoedig mogelijk reclameren en aandringen op vervanging, je hebt een al wat duurdere gekocht en wilt wat goeds.

    BTW.... het ligt toch niet aan het schijfje of de zender waar je op dat moment naar kijkt en dat je bij een andere bron geen last hebt
    Have fun and enjoy your collection

  11. #36

    Standaard

    Nee, dit probleem doet zich voor bij films die ik vergeleken heb van de mediaspeler, DVD & blu-ray. Ook bij Tele2 zie je het maar dan valt het minder op.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hagels Bekijk bericht
    Nee, dit probleem doet zich voor bij films die ik vergeleken heb van de mediaspeler, DVD & blu-ray. Ook bij Tele2 zie je het maar dan valt het minder op.
    Niet afwachten, als jij vind dat het niet klopt en je hebt het niet zodanig gezien in de winkel, dan moet je je beklag doen enerop aandringen dat eea hersteld gaat worden.
    Have fun and enjoy your collection

  13. #38

    Standaard

    Krijg zaterdag over een week een nieuw scherm, hopelijk is het probleem dan verholpen.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •