De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Depeche Mode blu-ray

    Er zou een Depeche Mode blu-ray gereleased worden eind oktober / begin november 2010.

    Geruchten ... maar bronnen zouden vrij "geloofwaardig" zijn.

    Ik vermoed dat het om opnames van de recentste tournee gaat.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Er zou een Depeche Mode blu-ray gereleased worden eind oktober / begin november 2010.

    Geruchten ... maar bronnen zouden vrij "geloofwaardig" zijn.

    Ik vermoed dat het om opnames van de recentste tournee gaat.

    Ik hoop een oudere tour, ik vond ze vroeger toch beter!

    Maar ik ben hoe dan ook geïnteresseerd
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  3. #3

    Standaard

    mijn vriendin zal dit beamen

  4. #4

    Standaard

    Tegen een volledige video-anthologie van DM zeg ik anders ook niet nee.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Director of Depeche Mode’s forthcoming concert film revealed *UPDATED*


    Depeche Mode’s recent tour was committed to the digital equivalent of celluloid back in November of last year, when the band visited Barcelona’s Palau Sant Jordi for two shows. The filming was directed by Russell Thomas, who has helmed shoots for a wide range of big names in music - from U2, Coldplay, Muse to Kylie Minogue, Beyonce and the likes. Russell is well known for making whatever is in front of his lenses look gorgeous, so we’re in for a visual treat. Check out his showreel (no Depeche included) after the jump.



    Kylie Minogue blu-ray is nochtans geen topper qua beeld, U2 (360°) dan weer wel. Fingers crossed.

  6. #6

    Standaard

    Na hun monotoon, zielloos en saai concert vorig jaar op TW Classic, ben ik volledig afgehaakt.

    DM is een mooi voorbeeld van vergane glorie - ze hadden beter gestopt
    op een hoogtepunt...

  7. #7

    Standaard .

    Volgens mij lag dit vooral aan TW Classic en niet zozeer aan DM. Concert in Sportpaleis was top. DM is respons gewend, en op TW Classic was het volk gewoon niet mee (men begreep de muziek niet,...). Het strookte niet met het "doelpubliek" van Depeche Mode.

    TW Classic was dit jaar trouwens opnieuw een dikke flop.

    Het publiek dat er rondloopt heeft "de muziek" niet als "prioriteit" en dan raken de artiesten gewoon "pissed of".

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    TW Classic was dit jaar trouwens opnieuw een dikke flop.
    Even off-topic over TW Classic 2010:
    Black Eyed Peas is voor 13-jarige meisjes, Scissor Sisters voor de homogemeenschap en Mika voor de 13 jarige meisjes én de homogemeenschap.
    Niks meer met classic te maken en ook daarom zeer verstandelijk links laten liggen dit jaar!

    Terug on-topic: Los van het feit dat ik DM vond tegenvallen, vind ik het wel goed dat men blu-ray niet links laat liggen.
    Wat mij betreft is een live-concert op blu-ray nog steeds dé ideale manier om het beste uit je home-cinema-systeem te halen.
    Helaas is de keuze aan live-opnames op blu-ray nog steeds beperkt...

  9. #9

    Standaard

    Inderdaad TW Classic is gewoon een "festival te veel".

    Dan ook nog op een maandag als iedereen gaan werken is dit jaar.

    Ofwel doe je het goed, ofwel doe je niets.

    Depeche Mode stond er duidelijk niet op z'n plaats. Het is een uitzinnig publiek gewend dat de teksten meebrult, en dan hebben ze daar ineens een publiek van 14-jarigen voor hen, dat in zichzelf denkt "Who the fuck zijn die ouwe rukkers nou weer"?

    Acts zijn erg uiteenlopend, en kan me voorstellen als de eerste 10 rijen nog met 14-jarige meisjes gevuld zijn (n.a.v. voorgaande concerten) dat ze raar opkijken. Zowel de jonge meisjes als Depeche Mode.

    Het festival klopt gewoonweg niet. Het is niet voor niets dat er maar amper de helft van de bezoekers was t.o.v. jaar voordien.

    Afzonderlijk best wel interessante namen ... maar voor 90% aanwezig maakt het niet uit wie er optreed. Of het nou Eddy Wally, Frans Bauer, Metallica of Daft Punk is.

    De overigen komen voor 1 act ... Bij de andere acts blijven ze onverschillig (van na hun tijd, van voor hun tijd, niet hun genre,...).

    Terwijl andere festivals vaak muziekliefhebbers met "bredere smaak" lokken heb je hier vooral mensen die enkel maar in 1 genre of 1 artiest geïnteresseerd zijn. (met oogkleppen op dus, o.a. het top-50 en q-music publiek dat enkel maar "voorgebakken popmuziek" wil beluisten).

    En dan krijg je het soort situaties, dat zowel bezoekers als artiesten gefrustreerd geraken.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 10-08-2010 om 12:58

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Inderdaad TW Classic is gewoon een "festival te veel".

    Dan ook nog op een maandag als iedereen gaan werken is dit jaar.

    Ofwel doe je het goed, ofwel doe je niets.
    Ik vond TW-Classic VROEGER wel degelijk een festival dat zijn plaats verdiende tussen de andere festivals.
    Ik hield ook van het concept: een festival met bands die hun strepen in de muziekwereld ruimschoots hebben verdiend.

    Oude rakkers dus, maar laat dat nu net de groepen zijn waar ik het meeste van hou: The Police, Phil Collins, Sting, Simply Red...
    Allen hebben ze op TW-Classic schitterende concerten gegeven, maar van het oude concept blijft helaas niks meer over (zie hierboven).

    Reden is simpel: de organisatie ('den Herman') werkt ongetwijfeld vanaf nu veel met dubbel-contracten; groepen komen voor een prijsje voor een concertje op de Werchter-weide en een concert op het zusterfestival "Arras Main Square Festival" (in Frankrijk).
    Dit jaar kon niet alles op de gewone Werchter gezet worden, vandaar dat de "restjes" dan maar op TW-Classic werden gezet.

    Naar mijn mening heeft men zelfs geen moeite gedaan om mooie classic-namen te vinden... en het was nochtans niet moeilijk, want Stevie Wonder (om maar een voorbeeld te noemen) speelde de dag voordien op North Sea Jazz Festival in Rotterdam

  11. #11

    Standaard .

    Stevie Wonder was zowat op ieder Europees festival. Net zoals vorig jaar Bruce Springsteen.

    TW Classic is eerder TW Hits for Kids dan Classic.

    Maar bij de Schuer draait het enkel om de centjes.

  12. #12

    Standaard

    Depeche Mode - Tour of the Universe, live in Barcelona komt op 5 november op 2 blurays uit (bron: amazon.de).

  13. #13

    Standaard

    Ik heb de bluray vandaag binnengekregen. Beeldkwaliteit stelt erg teleur vind ik, lijkt eerder op geüpscaled SD-beeld, met hier en daar dooie pixels in beeld van de digitale camera. Daarbovenop nog wat grain die nergens voor nodig is, ook vanwege (te) lange afstandsshots en daardoor te weinig licht (DM zelf en niet Anton Corbijn heeft deze tourfilm geregisseerd, dus het is geen Corbijn-grain) Het beeldformaat van 2.35:1 had voor mij ook niet gehoeven, het is toch een direct to video release?

    Wat vonden jullie ervan?
    Laatst aangepast door Oakey : 09-11-2010 om 21:28

  14. #14

    Standaard

    dvd nog niet bekeken, maar als ik je zo hoor, ben ik blij dat ik de meerkost voor de bluray niet betaald heb !

  15. #15

    Standaard

    Dan wacht ik nog even met de aankoop. Alweer een gemiste kans blijkt.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •