Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 133 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ik heb gisteren ook drie van mijn vier DVD's binnen gehad. Ik denk dat de vierde DVD (T1, zelfde dag besteld) niet meer in mijn brievenbus (box) paste.

    T2 zat er dus wel bij. De DVD's waren keurig apart verpakt in 'bubbeltjes' enveloppen en zijn precies een week na bestelling in prima conditie bezorgd.

    Als T1 vandaag ook in de bus ligt, heeft play.com er weer een tevreden klant bij.
    Het doel van het leven ben je zelf.

    Mijn DVD-collectie

  2. #52

    Standaard

    De eerste disc van de UE is sinds kort ook los te koop (bij o.a. V&D) voor 14,99.

  3. #53

    Standaard

    De 1-disc versie van T2 (zonder blik) stond voor €13.95 bij MM Arena
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  4. #54

    Standaard

    Alleen vandaag!! Nu als Hot pick op Play.com

    £12.99

    http://www.playserver3.com/play247.a...R2&title=88691
    | Beamer: JVC DLA-HD1 | Scherm: Lumene Movie Palace Velvet 300C | Popcorn Hour C-200 | Receiver: Denon AVR-3808 | Speakers Front: JBL XTi 80 | Speaker Center: JBL Xti 10c | Speakers Surround 4x : JBL L810 | Subwoofer: JBL E250P |

  5. #55

    Standaard

    Hoeft niet alleen vandaag te zijn, vaak blijft hij na de hotpick dezelfde prijs. Is trouwens zonder blik, maar verder wel een hele goede uitgave. Hij puilt uit van de grote hoeveelheid extra features.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Groot
    De 1-disc versie van T2 (zonder blik) stond voor €13.95 bij MM Arena
    en voor 9,99 euro bij MM Groningen

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charleybaak
    Hoeft niet alleen vandaag te zijn, vaak blijft hij na de hotpick dezelfde prijs.
    Is dit keer dus niet het geval... Hij is gewoon weer 28,80 euro (17,99 pond). Zo heeft een hotpick dus wel zin, als hij voor 1 dag goedkoper wordt.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  8. #58

    Standaard

    Inderdaad, let op......

    Voor 1 Euro 35, met FreeBees pas bij de FreeRecord.....

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A.J. Bodde
    Inderdaad, let op......Voor 1 Euro 35, met FreeBees pas bij de FreeRecord.....
    Zo, dan zal ik eens even een vrachtwagen voor laten rijden. Zet jij de pallets vast klaar? Het zal wel 12 Euro 35 moeten zijn ofzo, neem ik aan.
    Het doel van het leven ben je zelf.

    Mijn DVD-collectie

  10. #60

    Standaard

    kwas gister in de frs,en daar is ie nu 19,99 euro.
    trek daar 10 procent vanaf,en voor 18 euro de beste film aller tijden......

    groeten,niels

  11. #61
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Groot
    De 1-disc versie van T2 (zonder blik) stond voor €13.95 bij MM Arena
    Voor ongeveer hetzelfde bedrag (GBP 8,99) kan je deze bestellen bij Play.

  12. #62
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Groot
    De 1-disc versie van T2 (zonder blik) stond voor €13.95 bij MM Arena
    Bij Rodirect nu voor EUR 9,99.

  13. #63

    Standaard

    25 euro bij Toys 'R' Us en Bart Smit...

    Wou hem bij FRS kopen hadden ze hem niet meer toen maar bij Toys gekocht voor 25 kom ik vandaag weer in die FRS staat die er weer.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  14. #64

    Standaard

    De Ultimate Version (die in de tinnen blik dus) ligt nu weer bij MM Rotterdam Centrum voor € 14,99.
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  15. #65
    atomicb
    Guest

    Standaard

    Diskoland Zaandam €8,- (en dat is excl de 15% korting die ze er nog bij geven)

    UE (Tin Can)

  16. #66

    Standaard

    Bij moviemax €29,99 de UE in tinnebox. (Tis niet de goedkoopste maar goed :P )
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  17. #67

    Standaard

    ik weet niet of iemand de 'gewone' editie van deze film wel wil hebben, hij is in ieder geval wel 11,99 bij van Leest. Zitten nog best leuke extra's bij ook. De hoesjes zijn vrijwel hetzelfde, alleen staat er bij de U.E.: unlimited edition, vrij logisch natuurlijk en de extra EXTRA'S staan er natuurlijk ook extra ( ) bij. Beide dus import uit Engeland (15 jr en ouder staat erop) bij van Leest.

    Geen tinnen blik overigens.

  18. #68

    Standaard

    de prijs wordt idd steeds lager. persoonlijk ga ik alleen voor de film. De extra toevoegingen zijn wel leuk, maar voor mij persoonlijk geen must !

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Denniz1974
    de prijs wordt idd steeds lager. persoonlijk ga ik alleen voor de film. De extra toevoegingen zijn wel leuk, maar voor mij persoonlijk geen must !
    Bij Bol.com: €12,99 excl €1,95 verzendkosten
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Denniz1974
    de prijs wordt idd steeds lager. persoonlijk ga ik alleen voor de film. De extra toevoegingen zijn wel leuk, maar voor mij persoonlijk geen must !
    Bij Bol.com: €12,99 excl €1,95 verzendkosten
    ...zonder blik toch??? (maar wel dezelfde editie toch)

  21. #71

    Standaard

    Nu bij Blokker 19,99 - 25%, kost ie 14,99, voor de UE in zo'n tinbox.

  22. #72

    Standaard

    Weet iemand of ie nog ergens voor een leuke prijs is uit te halen?
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  23. #73
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    FRS nog steeds 19,99

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Weet iemand of ie nog ergens voor een leuke prijs is uit te halen?
    Denk niet dat het de tinbox is maar je kan kijken, zag in blokker krantje voor 9,99 terminator 2 staan.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  25. #75

    Standaard

    Blokker E9,99

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •