De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Geen geluid van tv naar versterker

    Ik heb mijn Samsung LE26c450 televisie aangesloten op mijn NAD C315BEE versterker om zo het geluid van mijn televisie te versterken. Hiervoor heb ik een HQ tulp kabeltje gebruikt die ik van mijn audio-out (wit/rood tulp) aansluit op de tuner-in (wit-rood tulp) op de versterker.
    Geen geluid. Ook al aux + video geprobeerd.

    Het lijkt me dat ik alles goed heb gedaan, maar ik krijg 0 geluid door de boxen?

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart1234 Bekijk bericht
    Ik heb mijn Samsung LE26c450 televisie aangesloten op mijn NAD C315BEE versterker om zo het geluid van mijn televisie te versterken. Hiervoor heb ik een HQ tulp kabeltje gebruikt die ik van mijn audio-out (wit/rood tulp) aansluit op de tuner-in (wit-rood tulp) op de versterker.
    Geen geluid. Ook al aux + video geprobeerd.

    Het lijkt me dat ik alles goed heb gedaan, maar ik krijg 0 geluid door de boxen?
    Heb er even de technische gegevens bijgehaald:

    http://www.samsung.com/nl/consumer/t...=specification

    en als ik die zo bekijk, dan heeft die "TV" enkel een digitale geluidsuitgang. Je kan proberen om met een scartbreakout te kijken of je uit de scartaansluiting nog een analoog audiosignaaltje kunt krijgen, ik durf daar geen garantie op te geven....., maar die niet waagt die niet wint.

    voorbeeld scartbreakout:

    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 15-08-2010 om 13:31 Reden: woordje vergeten
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •