De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Trek: Insurrection [DVD]

    Star Trek: Insurrection [DVD]



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    1 van de dvd's die ik het meest heb gekeken, erg jammer van de ontbrekende extra's, maar de film zelf maakt dit voor mij weer helemaal goed. Voor de s.f. fan is dit een absolute verplichte aanschaf.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    1 van de dvd's die ik het meest heb gekeken, erg jammer van de ontbrekende extra's, maar de film zelf maakt dit voor mij weer helemaal goed. Voor de s.f. fan is dit een absolute verplichte aanschaf.
    Heb de S.E. en vind dit ook niet zo'n slechte film. Op IMDB.com wordt deze film echter vreselijk de grond in geboord.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  4. #4

    Standaard

    Star Trek IX: Insurrection (1998) / Jonathan Frakes
    Na het sterke First Contact het minder originele en leuke Insurrection. Wederom geregisseerd door Jonathan Frakes. Dit deel heeft met Murray Abraham (Scarface, Amadeus) als slechterik een bekende naam naast de bekende leden van de serie. Het verhaal draait om het voor Trekkies bekende "Eerste Richtlijn' die simplistisch inhoudt dat de "Federatie" de wereld van bewoners van andere planeten die niet zijn aangesloten bij de "Federatie" niet mag beïnvloeden. Dit is in de serie zelf al vaker gedaan en soms een stuk beter en interessanter. Toch blijft dit gegeven leerzaam voor een grootmacht uit onze eigen tijd zoals de USA. Het verhaal blijft grotendeels wel redelijk boeien, maar echt hoogstaand is het niet. Duidelijk een klasse minder dan "First Contact", maar voor de "Trekkies" nog altijd interessant genoeg.

    6.3

  5. #5

    Standaard

    Dit is imo de minste van de Next Generation verfilmingen. Ik zal niet zeggen dat ik me niet geamuseerd heb met deze film, maar het voelt aan alle kanten aan als een verlengde aflevering van de tv-serie. Meer nog dan First contact is het verhaal wat "clean" en misschien zelfs niet echt spannend. De film heeft wel wat leuke/interessante momenten (Picard's rebellie en de pseudo-antropologische thematiek) maar als geheel vond ik hem maar matig.

  6. #6

    Standaard

    Ook opnieuw bekeken dus, en geen verandering in mijn eerste commentaar.
    Op naar de laatste uit deze reeks.

    Commentaar 2008:
    Ik vond het scenario van deze film weer iets beter dan bij de vorige.
    Ook meer actie in deze prent en veel special effects.
    Het is ook de eerst film uit de reeks die ik heb gezien die een DTS sound heeft en dat komt de film alleen maar ten goede.
    Kijk uit naar de volgende al, de laatste uit 'The Next Generations'-serie.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •