Pagina 1 van 12 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 297 worden weergegeven.

Discussie: Flodder op bluray?

  1. #1

    Standaard Flodder op bluray?

    gaan deze films ooit komen op bluray weet iemand dat??

  2. #2

    Standaard

    Met alle respect, ik moest lachen toen ik deze titel las.
    Ik ben bang dat dit nooit gaat gebeuren.

  3. #3

    Standaard

    Ik betwijfel ook of deze films ooit op blu-ray zullen verschijnen. Dat verwacht ik van de meeste backcatalog-titels van Nederlandse bodem.

  4. #4

    Standaard

    Laat ze eerst titels als Turks Fruit en Soldaat van Oranje eens goed opknappen.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  5. #5

    Standaard

    En natuurlijk Max Havelaar of de koffieveilingen der Nederlandsche handelsmaatschappij
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #6

    Standaard

    Van veel oudere Nederlandse films bestaan nog niet eens goeie DVD-releases.

  7. #7

    Standaard

    Precies. Daarom verwacht ik ook niet dat ze ooit op blu-ray zullen worden uitgebracht. Er moet zoveel gerestaureerd worden en dat kost geld (wat er waarschijnlijk niet is).

  8. #8

    Standaard

    Zeg nooit nooit. De commercie is niet te beroerd om overal geld uit te slaan en inferieure kwaliteit op een Blu-ray te kwakken. Kijk alleen maar eens naar de Blu-rays van "I, Claudius", "Pompei" en "Quo Vadis" bijvoorbeeld....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  9. #9

    Standaard

    Zoiets zou inderdaad kunnen gebeuren.

  10. #10
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Flodder gaat nooit meer gebeuren. Dick Maas/Laurens Geels films & rechten da's geen goede combinatie.

  11. #11

    Standaard

    Hmmm... Zat te denken dat ze wel eens haast kunnen maken met de Special Edition van Soldaat van Oranje. Deze was volgens mij al voor 2000 aangekondigd, maar nooit gekomen. Kunnen ze dat nu mooi goed maken met een prachtig verzorgde Blu Ray.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Flodder gaat nooit meer gebeuren. Dick Maas/Laurens Geels films & rechten da's geen goede combinatie.
    Tja, Do Not Disturb is niet eens in Nederland op DVD uit, dus ik verwacht niet veel. Maar Amsterdamed in HD zou wel leuk zijn

  13. #13

    Standaard

    Wat Soldaat van Oranje, Turks Fruit en de andere Verhoevenfilms betreft, die zie ik nog wel in het buitenland verschijnen. Voor de rest zie ik het somber in, ook al zou ik films als Flodder, Amsterdamned en zeker Karakter dolgraag op Blu-ray zien
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  14. #14

    Standaard

    ik zeg LEK! En dan ben ik zelfs al blij met een non-HD surround geluidstrack...alles beter dan dat drama geval wat nu op dvd staat....

  15. #15

    Standaard "Flodder Trilogy" op bluray

    Nu Dick Maas weer zo in de belangstelling staat met zijn "Sint" film,
    heb ik eigenlijk de brandende vraag: "Wordt het niet langzaam eens
    tijd om de 3 Flodder films goed geremasterd met veel extra's uit te
    brengen in een bluray-box?
    Het mogen dan voor veel mensen misschien bagger-films zijn, maar
    als je ziet wat er allemaal uitgebracht wordt.....
    Wie weet hoe Dick Maas te banaderen is? Wellicht kan ie zelf meer
    licht op de zaak werken over een eventuele release.

  16. #16

    Standaard

    Dick Maas heeft zelf niks te vertellen over of en hoe zijn films worden uitgebracht en ik verwacht niet dat Nederlandse distributeurs geld en tijd willen steken in het maken van een blu-ray van deze films.

    Zie ook dit topic:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=77809

  17. #17

    Standaard

    Aangezien er nog geen enkele Nederlandse catalogustitel op Blu-ray is uitgebracht, vrees ik dat je lang kan wachten. Overigens vraag ik me ook af hoeveel tijd en geld een maatschappij er in zou steken, en dus wat de kwaliteit van de films zelf zouden zijn.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Aangezien er nog geen enkele Nederlandse catalogustitel op Blu-ray is uitgebracht, vrees ik dat je lang kan wachten.
    Is niet waar natuurlijk, iets beter je huiswerk doen

    Vet Hard en Phileine zegt Sorry, zie hier
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Is niet waar natuurlijk, iets beter je huiswerk doen

    Vet Hard en Phileine zegt Sorry, zie hier
    Zo zo, wel 2 hele titels . Wat is de kwaliteit daarvan eigenlijk, en bevatten ze extra's?
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Zo zo, wel 2 hele titels . Wat is de kwaliteit daarvan eigenlijk, en bevatten ze extra's?
    A-film, waarschijnlijk geen extra's.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Zo zo, wel 2 hele titels . Wat is de kwaliteit daarvan eigenlijk, en bevatten ze extra's?
    Vet Hard is op DVD-Home besproken
    http://www.dvd-home.nl/index.php?opt...-gas&Itemid=61

    De topic over Dick Maas is duidelijk wat je kan verwachten.

  22. #22

    Standaard Flodder trilogie eindelijk op blu-ray in Duitsland!

    Dit is toch wel te gek nieuws.

    28.06.2015 - 00:02 Uhr

    Die Flodder-Trilogie im September auch auf Blu-ray

    Teil 2 auch in der Extended Version dabei

    Im Februar diesen Jahres erschienen alle drei Teile der beliebten holländischen Flodder-Familie von Studiocanal als Trilogie-Set auf DVD. Wie wir damals berichteten, konnte der zweite Teil, Eine Familie zum Knutschen in Manhattan, erstmals auch in der Extended Version veröffentlicht werden und war somit etwa 20 Minuten länger. Eine neue Freigabe erhielt der Film auch und wurde von 16 auf 12 Jahren heruntergestuft. Er besitzt somit jetzt die gleiche Freigabe wie der dritte Teil, Flodder Forever.
    Am 3. September 2015 wird Studiocanal die Trilogie nun auch auf Blu-ray auswerten. Und auch hier wird Teil 2 in der längeren Extended Version an Bord sein. Da Eine Familie zum Knutschen nach wie vor ab 16 Jahren ist, hat die gesamte Box diese Freigabe. Verpackt werden die drei Blu-rays in einer Amaray.
    Bron: http://www.schnittberichte.com/news.php?ID=9168
    27 euro op Amazon. http://www.amazon.de/gp/product/B00Y...SIN=B00YZGXJFI
    Release 3 September

  23. #23
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Het is gek. Maar de rechten in Duitsland liggen anders. Ik hoop dat het beeld voor Flodder nu beter is dan Amsterdamned. Amsterdamned had erg veel filmscanner noise.
    En Amsterdamned is nog steeds niet te bestellen bij Amazon.de. Al maanden niet.

  24. #24

    Standaard

    Toch met NL audio op z'n minst hoop ik?

    En NL subs zouden ook wel leuk zijn vooral voor deel 2 dan...

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Het is gek. Maar de rechten in Duitsland liggen anders. Ik hoop dat het beeld voor Flodder nu beter is dan Amsterdamned. Amsterdamned had erg veel filmscanner noise.
    En Amsterdamned is nog steeds niet te bestellen bij Amazon.de. Al maanden niet.
    In Januari is er al een nieuwe dvd transfer uitgekomen van de drie films, die ziet er erg goed uit en zelfs Dick was daar over tevreden bleek uit recente tweets, dus ik heb vertrouwen in deze bluray transfer. Trailer van die transfer:


    Amsterdamned viel inderdaad zwaar tegen, hopelijk komt het niet zo ver.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Toch met NL audio op z'n minst hoop ik?

    En NL subs zouden ook wel leuk zijn vooral voor deel 2 dan...
    NL Audio zit er sowieso op, zie ook de dvd die in januari uitkwam. Ik hoop inderdaad ook op NL subs bij 2.

Pagina 1 van 12 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •