Pagina 8 van 12 EersteEerste ... 456789101112 LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 297 worden weergegeven.

Discussie: Flodder op bluray?

  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redearth Bekijk bericht
    Hij heeft nu wel veel contact met DFW omdat Prooi er door wordt gedistribueerd. Maar goed wellicht maakt dat het geheel juist lastiger.
    Wel raar dat je dan je nieuwe film juist laat distribueren door DFW, als je weet dat het een maatschappij is die enorme bagger vaak aflevert. Dat beloofd nog wat straks bij de Blu-ray release van Prooi (welke de 1e film uit Nederland is die Dolby Atmos geluid bevat). Ik ben benieuwd wat dat zal opleveren . Maar goed, dat is hier off topic. Maar inderdaad wel jammer dat we niet goede releases krijgen die de films eer aan doen. Jammer dat het buitenland beter omgaat met materiaal uit ons landje .

  2. #177

    Standaard

    Ik denk dat de deal voor Prooi al even stond. We (incl. Dick Maas) weten pas sinds augustus dat DFW deze blu rays zou gaan doen.

  3. #178

    Standaard flodder 2is

    Is ondertiteld bij de engels gesproken stukken.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Workaholic Bekijk bericht
    Ik heb Flodder 1, deze heeft geen ondertitels, geen trailer, niet eens een menu.
    Weet iemand of bij Flodder 2 de Engelstalige stukken zijn ondertiteld zoals het hoort (je weet maar nooit) ?
    En heet Huub Stapel in de opening credits nog steeds Hubb Stapel, zoals bij de Duitse uitgave ?

  4. #179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redearth Bekijk bericht
    Ik denk dat de deal voor Prooi al even stond. We (incl. Dick Maas) weten pas sinds augustus dat DFW deze blu rays zou gaan doen.
    Ja ok, maar volgens mij staat al veeeel langer vast wat voor maatschappij het is, en wat voor kwaliteit ze afleveren . Dan is het raar dat je juist voor deze maatschappij/distributeur kiest.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 07-10-2016 om 14:05

  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ja ok, maar volgens mij staat al veeeel langer vast wat voor maatschappij het is, en wat voor kwaliteit ze afleveren . Dan is het raar dat je juist voor deze maatschappij/distributeur kiest.
    Zeker, maar ik weet niet of hij veel keuze had, soms is het roeien met de riemen de je hebt, zeker als het gaat om films in Nederland.

  6. #181

    Standaard

    Eerste reactie van DFW via de e-mail: "Er wordt aan gewerkt heb ik begrepen; er zijn al meer berichten ontvangen..."

  7. #182

    Standaard

    iemand m ook via bol besteld?? zoja kreeg je er wel een track en trace code bij?? bij mij staat er wordt bezorgt als brievenbuspakketje... maar hij is nog steeds niet binnen

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door videlleke Bekijk bericht
    iemand m ook via bol besteld?? zoja kreeg je er wel een track en trace code bij?? bij mij staat er wordt bezorgt als brievenbuspakketje... maar hij is nog steeds niet binnen
    Ik heb ook de box besteld bij Bol, en geen track & trace code. Bij mij stond er ook vermeld dat hij in de brievenbus werd bezorgd, leek en lijkt me erg lastig gezien het formaat. Nog niks bezorgd hier.

  9. #184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door videlleke Bekijk bericht
    iemand m ook via bol besteld?? zoja kreeg je er wel een track en trace code bij?? bij mij staat er wordt bezorgt als brievenbuspakketje... maar hij is nog steeds niet binnen
    Ik heb hem via bol besteld, tracktrace code gehad en de pakketdienst kwam hem netjes afleveren, het past niet in de brievenbus dus dat is waarschijnlijk een foutje
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    Ik heb hem via bol besteld, tracktrace code gehad en de pakketdienst kwam hem netjes afleveren, het past niet in de brievenbus dus dat is waarschijnlijk een foutje
    Weer een stap dichterbij om bij je te bezorgen
    Beste Raymond ................,

    We hebben onderstaand(e) artikel(en) uit je bestelling verwerkt en meegegeven aan de bezorgdienst. We zijn dus weer een stap dichterbij om je bestelling bij je te bezorgen.

    De bestelling wordt verzonden met PostNL en bezorgd in de brievenbus.


    Bestelnummer: 8834075070 Je hebt ervoor gekozen om na ontvangst van je artikel(en) te betalen met acceptgiro. De acceptgiro kun je inleveren bij je bank, maar je kunt ook eenvoudig en veilig betalen met iDEAL of Bancontact. Klik op onderstaande knop of betaal vanuit je factuuroverzicht in je account.


    Besteld bij Bol.com
    Titel Aantal Prijs Totaal
    Dick Maas Collectie (Blu-ray) 1 39.99 39.99

    Bestelbedrag 39.99
    Subtotaal 39.99
    Totaalbedrag 39.99


    Hier dus geen Track&Trace, erg raar dat jij er wel een hebt. Soms echt een zooi bij Bol.

  11. #186

    Standaard

    Ik heb vanmorgen vroeg al een recensie geschreven over Flodder 1. Maar de boeven willen het niet publiceren. Terwijl een positieve recensie van Amsterdamned er wel op staat. Schurken zijn het. Als het even kan bestel ik niet bij bol.com
    Laatst aangepast door Redearth : 07-10-2016 om 15:07

  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Weer een stap dichterbij om bij je te bezorgen
    Beste Raymond ................,

    We hebben onderstaand(e) artikel(en) uit je bestelling verwerkt en meegegeven aan de bezorgdienst. We zijn dus weer een stap dichterbij om je bestelling bij je te bezorgen.

    De bestelling wordt verzonden met PostNL en bezorgd in de brievenbus.


    Bestelnummer: 8834075070 Je hebt ervoor gekozen om na ontvangst van je artikel(en) te betalen met acceptgiro. De acceptgiro kun je inleveren bij je bank, maar je kunt ook eenvoudig en veilig betalen met iDEAL of Bancontact. Klik op onderstaande knop of betaal vanuit je factuuroverzicht in je account.


    Besteld bij Bol.com
    Titel Aantal Prijs Totaal
    Dick Maas Collectie (Blu-ray) 1 39.99 39.99

    Bestelbedrag 39.99
    Subtotaal 39.99
    Totaalbedrag 39.99


    Hier dus geen Track&Trace, erg raar dat jij er wel een hebt. Soms echt een zooi bij Bol.

    Dat is erg raar inderdaad........het is zeker een zooitje af en toe daar, ik heb de laatste weken al een paar keer een verkeerde bestelling gehad of dat mn bestelling ineens geannuleerd werd en als retour ontvangen opstond........dat heb ik nog nooit gehad dus ik weet niet wat ze allemaal aan het doen zijn daar

    even over de Box, ik heb nog geen schijf bekeken maar de presentatie vind ik wel ok.......blij dat ze het originele artwork gebruikt hebben, alleen de covers van de Flodder films vind ik een beetje kaal, daar hadden ze ook de volledige originele artwork voor moeten gebruiken vind ik...........en dan de coverfouten, dat is gewoon heel slordig.....en dan ook een briefje erin met excuses voor het ongemak en de verbeteringen.....wow, maar verder was mijn eerste indruk positief, vanavond maar eens beginnen met kijken want ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  13. #188
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Heeft de Nederlandse Blu-ray van Amsterdamned ook die verschrikkelijke scanner noise/over sharping? Het beeld is spuuglelijk op de Duitse Blu-ray en inderdaad cut versie.

    Een voorbeeldje, zie het raamwerk.

    https://caps-a-holic.com/c.php?go=1&...=52473&i=0&l=0


    Dan heeft DFW gewoon de Duitse master gebruikt.

    Als dit niet het geval is en DFW die cut versie fixt, komt hij er misschien in. De Lift klinkt interessant. Screenshots zijn zeer welkom.

  14. #189

    Standaard

    De Duitse Amsterdamned bluray heeft een replcament programma gehad waardoor je zonder kosten de uncut versie thuisgestuurd kreeg. Zie topic elders hier op het forum. De versie die je nu bestelt is uncut.

  15. #190
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogierb78 Bekijk bericht
    De Duitse Amsterdamned bluray heeft een replcament programma gehad waardoor je zonder kosten de uncut versie thuisgestuurd kreeg. Zie topic elders hier op het forum.
    Dat weet ik. Maar ondertussen liggen de cut versies nog steeds in de winkel. En Amazon heeft zelf al maanden geen voorraad meer.

  16. #191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik heb ook de box besteld bij Bol, en geen track & trace code. Bij mij stond er ook vermeld dat hij in de brievenbus werd bezorgd, leek en lijkt me erg lastig gezien het formaat. Nog niks bezorgd hier.

    hier ook nog niets binnen , via de bol app en billy kreeg ik een track en trace code maar daar stond bij dat het pakket nog niet eens was ontvangen door postnl...
    Laatst aangepast door videlleke : 07-10-2016 om 15:46

  17. #192

    Standaard

    Hij wordt hier net afgeleverd door de pakketpost #Joepie

  18. #193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Dat weet ik. Maar ondertussen liggen de cut versies nog steeds in de winkel. En Amazon heeft zelf al maanden geen voorraad meer.
    Heb je daar een bron van? Sowieso zou je em alsnog kunnen omruilen lijkt me.

  19. #194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Dat weet ik. Maar ondertussen liggen de cut versies nog steeds in de winkel. En Amazon heeft zelf al maanden geen voorraad meer.
    Heb je daar een bron van? Sowieso zou je em alsnog kunnen omruilen lijkt me. Bij Amazon kan je em trouwens wel tweedehans kopen.

  20. #195
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogierb78 Bekijk bericht
    Heb je daar een bron van? Sowieso zou je em alsnog kunnen omruilen lijkt me. Bij Amazon kan je em trouwens wel tweedehans kopen.
    Kwam laatst nog een bericht tegen op een forum. Verbaasd me niets.

    Dutch Film Works heeft trouwens HD trailers online gezet.

    https://www.youtube.com/user/DutchfilmworksVOD/videos

    DFW gebruikt gewoon de Duitse Masters voor alle films. Amsterdamned is nog steeds verkracht, geen wonder dat het de cut versie bevat.

  21. #196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Kwam laatst nog een bericht tegen op een forum. Verbaasd me niets.
    Waarom verbaast je dat niks? En de bron vind ik wel erg dun en niet echt geloofwaardig.

    Amsterdamned is nog steeds verkracht, geen wonder dat het de cut versie bevat.
    Er bestaat ook een Duitse uncut versie die dezelfde (slechte) kwaliteit heeft, dus waarom is het geen wonder dat DFW dan kiest voor de cut versie? Misschien is het een vergissing geweest, of wist men niet van het bestaan van twee versies. Erg dom natuurlijk, maar er zijn zoveel redenen mogelijk waarom dit is gebeurd.

  22. #197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogierb78 Bekijk bericht
    Waarom verbaast je dat niks? En de bron vind ik wel erg dun en niet echt geloofwaardig.



    Er bestaat ook een Duitse uncut versie die dezelfde (slechte) kwaliteit heeft, dus waarom is het geen wonder dat DFW dan kiest voor de cut versie? Misschien is het een vergissing geweest, of wist men niet van het bestaan van twee versies. Erg dom natuurlijk, maar er zijn zoveel redenen mogelijk waarom dit is gebeurd.
    Klacht indienen bij DFW (massaal) kan mogelijk tot een oplossing leiden. Zojuist maar een mail naar ze gestuurd naar aanleiding van mijn Amsterdamned aankoop.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  23. #198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Klacht indienen bij DFW (massaal) kan mogelijk tot een oplossing leiden. Zojuist maar een mail naar ze gestuurd naar aanleiding van mijn Amsterdamned aankoop.
    Zeker heeft dat zin, zo is in Duitsland ook de omruilactie bewerkstelligd bij Studio Canal.

  24. #199

    Standaard

    Welk mailadres sturen jullie naartoe? info@dfw.nl heb ik nog nooit antwoord op gekregen in het verleden...

  25. #200
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogierb78 Bekijk bericht
    Waarom verbaast je dat niks? En de bron vind ik wel erg dun en niet echt geloofwaardig.



    Er bestaat ook een Duitse uncut versie die dezelfde (slechte) kwaliteit heeft, dus waarom is het geen wonder dat DFW dan kiest voor de cut versie? Misschien is het een vergissing geweest, of wist men niet van het bestaan van twee versies. Erg dom natuurlijk, maar er zijn zoveel redenen mogelijk waarom dit is gebeurd.
    Aangezien DFW Duitse masters gebruikt, is het niet zo raar dat er opeens een geknipte versie is. Dat bedoelde ik er mee te zeggen. Er was behoorlijk wat te doen, toen bleek dat de Duitse Blu-ray de geknipte versie was. Studio Canal Duitsland moet gewoon beter weten.

    Studio Canal Duitsland, ben ik ook niet zo'n fan van, helaas. Hun klantenservice ook waardeloos per e-mail.

Pagina 8 van 12 EersteEerste ... 456789101112 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •