De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sin City, Kill Bill v1+2, Se7en en meer als Limited Edition metalcase Blu Ray (27/10)

    Ik kwam deze titels tegen bij Wehkamp. Incl. afbeelding van de cover. Op de cover staat duidelijk dat het om een Limited edition gaat. Iemand meer info over deze versies?

    De volgende zaken houd ik voor mogelijk;
    - Steelbooks van de huidige uitgaven (hebben ze eerder gedaan)

    en/of

    - DVD copy erbij

    Edit: Zie dat er meer titels in de planning staat. Waaronder My Bloody Valentine.
    Laatst aangepast door *TIMMIE* : 24-08-2010 om 20:45
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  2. #2

    Standaard

    Nou als het Sin City betreft graag dan alle extras en extended cut erin! Want RCV loopt mij teveel te klote met grote uitgaves op bluray.

  3. #3

    Standaard

    Het gaat dus om een "metalcase". Dit staat bij Bol.com vermeld. Voorbeeld:



    Voor de liefhebber dus een flin krijtje met metalcases.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  4. #4

    Standaard

    Ja ok maar niks over extra's. Dat was dus de vraag.

  5. #5

    Standaard

    Helaas. Daar kan ik je geen bevestiging over geven. Ik vermoed dat het exact dezelfde versie is. Alleen dan in een extra metalen omhulsel.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Helaas. Daar kan ik je geen bevestiging over geven. Ik vermoed dat het exact dezelfde versie is. Alleen dan in een extra metalen omhulsel.
    Aha, dus net als die andere nep "Limited Edition" metalcases van dvd's die E1 heeft uitgebracht....

  7. #7

    Standaard

    Ik verwacht dat de uitgaves inhoudelijk indentiek zijn aan de uitgaves die al zijn uitgebracht. De verpakking is nu echter een metalcase. Waarschijnlijk worden deze uitgaves Limited Edition genoemd, omdat de titels tijdelijk verkrijgbaar zijn in deze verpakking.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik verwacht dat de uitgaves inhoudelijk indentiek zijn aan de uitgaves die al zijn uitgebracht. De verpakking is nu echter een metalcase. Waarschijnlijk worden deze uitgaves Limited Edition genoemd, omdat de titels tijdelijk verkrijgbaar zijn in deze verpakking.
    Correct!

    Is weer de Hollandse marketing zooi van "oude wijn in nieuwe zakken".
    Welke blijkbaar nag altijd perfect werkt, want er wordt weer lekker ingetrapt

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •