De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The biggest blu-ray blunders, and why they have to stop

    Vond dit interessante artikel op de Highdefdigest site:

    Link

    Misschien een idee om de link door te sturen naar DFW en E1

  2. #2

    Standaard

    Schitterend artikel!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Een paar van die klachten kloppen totaal niet. Het omruilen van discs van Paramount is slecht? Wees blij dat ze er iets aan doen, en nog gratis ook. Verder is het natuurlijk jammer dat het verpesten van het beeld door middel van DNR, edge enhancement en nog veel meer technieken er niet bij staat. Dat is wat mij betreft de grootste fout, op het te weinig uitbrengen van klassiekers na, dan.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Een paar van die klachten kloppen totaal niet. Het omruilen van discs van Paramount is slecht? Wees blij dat ze er iets aan doen, en nog gratis ook.
    Toegeven de after service is goed. Al was die verklaring van Gladiator nogal dubieus. Maar daar wordt niet over geklaagd.

    Paramount must have laid off their entire quality-control branch.
    In principe is voorkomen is beter dan genezen. Eigenlijk moet Paramount meteen een goede disc uitbrengen. Gelukkig komt het weinig voor dat foute discs worden verkocht in de winkels. Maar Paramount heeft 2x toe Sapphire Series blu rays uitgebracht die niet voldeden aan de kwaliteit die je zou verwachten. Weliswaar ligt de mastering van Gladiator in handen van Universal. Paramount had b.v. Gladiator voorlopig beter niet moeten uitbrengen.

  5. #5

    Standaard

    Interessant artikel.

  6. #6

    Standaard

    Met de meeste punten ben ik het wel eens. De enige uitzondering betreft het BD-Live punt: dat mag van mij een stille dood sterven. Tot nu toe heb ik er nog geen enkele zinvolle implementatie van gezien.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •