De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: In Therapie

  1. #1

    Standaard In Therapie

    Ik vond geen thread over deze serie.

    Het lijkt een heel leuk idee, dat handig inspeelt op de auto-psychologie-wave die ons lijkt te overspoelen. Maar dan zie ik de Amerikaanse versie, In Treatment met Gabriel Byrne, en dan blijkt het ineens ontzettend goedkoop direct geript te zijn. Inclusief namen, locaties en complete dialogen. Geen greintje originaliteit. En de Amerikaanse versie is weer een 1-op-1 kopie van het origineel Israëlische. Zie: In Treatment vs. Betipul

    Waarom kunnen we niks meer zelf bedenken, moet alles zo goedkoop mogelijk overgenomen worden?

    Dat wou ik even kwijt.
    Laatst aangepast door 1101 : 29-08-2010 om 11:34
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  2. #2

    Standaard

    Hier heb je wel een punt, persoonlijk vind ik psychologie wel interessant. Wanneer je de gedachten gaat uitlezen en behandelen van verknipte persoonlijkheden uit een tbs kliniek. Als kijker krijg je dan mogelijk inzicht over het hoe, waarom en voorkomen van ernstige delicten?
    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=3795
    Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla.

  3. #3

    Standaard

    Maar bedenk maar eens wat nieuws tegenwoordig. Eigenlijk is alles al gedaan...........het valt echt niet mee om nog wat nieuws te bedenken.

  4. #4

    Standaard

    Is ook lastig in een postmoderne tijd, maar letterlijk kopiëren van zo'n beetje alles...? Hoe makkelijk is dat...
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •