De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: Tx sr806

  1. #1

    Standaard Tx sr806

    Hallo iedereen,

    Ik zag nergens een voorstelronde, vandaar dat ik mijn verhaal maar gewoon plaats!

    Ik ben bezig, met mijn eigen super bioscoopje te maken

    Ik heb op het oog de:

    Teufel System 5 THX Select 2

    icm

    Onkyo TX-SR806

    Nu weet ik alleen niet of dit allemaal zomaar bij elkaar aansluit, ook omdat de teufel 2 subwoofers heeft.

    Hebben jullie hier enig idee over?
    De reden waarom ik zelf hier niet achter kom, is omdat ik alles via internet uitzoek, reviews etc etc.

    Groet!

  2. #2

    Standaard

    Leuk setje twee subwoofers normaal geen probleem bijna iedere receiver heeft twee subwoofer aansluiting
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    Leuk setje twee subwoofers normaal geen probleem bijna iedere receiver heeft twee subwoofer aansluiting
    De 806 en meerdere modellen uit dat modeljaar niet, 2 sub aansluitingen is pas van het laatste jaar wat meer algemeen maar nog niet zondermeer normaal.

    Een splitter kan het ook oplossen:

    Have fun and enjoy your collection

  4. #4
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  5. #5

    Standaard

    Ja, je hebt ze in allerlei prijsklassen:



    Prijs ca:1,75



    Prijs ca:3,50

    Ook kan eerder genoemde splitter ook gebruikt worden met tulpverlengkabeltje met een lengte naar wens, eigenlijk kun je het zo gek niet bedenken of er is wel een oplossing voor
    Have fun and enjoy your collection

  6. #6

    Standaard

    oke,
    nice tnx!
    Toch heb ik nog bericht gepost in Home Theater Algemeen om nog meer reacties te krijgen en het maximale uit m`n budget te halen.

    Gr

  7. #7

    Standaard

    Deze rubriek is eigenlijk bedoeld om je HT te laten zien aan anderen.

    Ik zou je daarom aan willen raden om de vragen over de te kopen toestellen en luidsprekers te stellen in de andere rubrieken en deze te gebruiken als showroom.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 04-09-2010 om 13:50
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •