De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Huma 5000 /5050c

  1. #1

    Standaard Huma 5000 /5050c

    De beeldkwaliteit van de Humax 5050 met harde schijf is zichtbaar beter dan de Humax 5000 zonder deze handige functie !

    Betere software in de 5050 ? Of is die met harde schijf later op de markt gekomen ,wat het verschil kan uitmaken
    Laatst aangepast door Harrie van Geleuken : 08-09-2010 om 14:52 Reden: Huma moet Humax zijn...

  2. #2

    Standaard

    1st: In de titel staat Huma ipv Humax, weet niet of dat nog aangepast kan worden? Handig voor de mensen die zoeken...

    De 5050c is later op de markt gekomen, maar ik was altijd in de veronderstelling dat de specs verder gelijk waren (op de recorder na dus). Heb dit nooit vergeleken.

    Binnenkort komen de opvolgers van zowel de 5000c als de 5050c.
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrjobse Bekijk bericht
    1st: In de titel staat Huma ipv Humax, weet niet of dat nog aangepast kan worden? Handig voor de mensen die zoeken...

    De 5050c is later op de markt gekomen, maar ik was altijd in de veronderstelling dat de specs verder gelijk waren (op de recorder na dus). Heb dit nooit vergeleken.

    Binnenkort komen de opvolgers van zowel de 5000c als de 5050c.
    Goed gezien....X -je vergeten !

  4. #4

    Standaard

    Vandaag een grotere harde schijf (1TB) in mijn Humax 5050 geplaatst. Wist niet dat het zo eenvoudig was.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •