Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 34 van 34 worden weergegeven.

Discussie: mede8er med500X

  1. #26

    Standaard

    Ha!! Zie je wel dat ik niet gek ben!!

    http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=103383.25
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcellow Bekijk bericht
    Ha!! Zie je wel dat ik niet gek ben!!

    http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=103383.25
    lol dat ben ik ook
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  3. #28

    Standaard

    Weet er iemand hoe ik mijn harde schijf in mijn mede8er kan benaderen vanaf mijn pc boven?
    Alles staat in netwerk
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    Weet er iemand hoe ik mijn harde schijf in mijn mede8er kan benaderen vanaf mijn pc boven?
    Alles staat in netwerk

    Beetje laat, maar heb je die nas aan staan?

    OVerigens is er een update vandaag uitgekomen.


    En nu nog een vraag van mij

    ZIjn er mensen die ervaring hebben met meerdere mede8ers in huis of eventueel in combinatie met andere van dat soort?

    Ik wil er namelijk mischien nog 2 bijkopen zodat ik op meerdere plekken mn series kan kijken zonder met een schijf te moeten lopen.

  5. #30

    Standaard

    Ik heb die niet eens meer
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  6. #31

    Standaard

    @chev: dan kan je ook die med400x nemen. Kan geen harddisk in, maar heeft verder alle functies van de med500x. Top apparaat. Ik gebruik ze in de woonkamer, slaapkamer en in de camper. Bij mij staan de movies op een synology nas met raid 5 (zijn stukken sneller met uploaden dan de interne nas functionaliteit van de mede8er).

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surfer2003 Bekijk bericht
    @chev: dan kan je ook die med400x nemen. Kan geen harddisk in, maar heeft verder alle functies van de med500x. Top apparaat. Ik gebruik ze in de woonkamer, slaapkamer en in de camper. Bij mij staan de movies op een synology nas met raid 5 (zijn stukken sneller met uploaden dan de interne nas functionaliteit van de mede8er).

    Ah das fijn, dan ga ik die denk ik wel halen.
    Maar kan je dan ook alle bestanden goed bekijken via het 400 toestel wat een wired netwerk heeft met de 500 waar al veel op staat?

    Dan kan ik altijd daarna nog een keer iets van enkele tb in mn netwerk hangen, zodat het overzetten van bestanden wat sneller gaat.

  8. #33

    Standaard

    lezen is geen probleem. Netwerkaansluiting is 100Mb/s = 12 MB/s. Zolang het dvd materiaal is gaat het allemaal goed. Ga je naar blu ray rips dan kan je het beter lokaal zetten.

  9. #34

    Standaard

    bij ibood is er nu 1 in de aanbieding.
    Heb er zelf 2 en ben er wel tevreden over , ook al kijk ik er alleen maar series uit de us op.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •