De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Mr.Bean shorts en Fawlty Towers op Blu-ray?

    Zullen deze ooit op Blu-ray verschijnen?

    En zal dan met name de beeldkwaliteit nog verbeterd kunnen worden?

  2. #2

    Standaard

    Ze zijn allebei op video geschoten (op de buitenscenes van Fawlty Towers na), dus de kans dat ze ooit op Blu-ray verschijnen is echt bijzonder klein, en weinig zinvol.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  3. #3

    Standaard

    Misschien dat ze nog eens als "Blu-ray Long Play" verschijnen, maar echte HD releases lijken me uitgesloten. Dat geldt trouwens voor 99,99% van alle tv-programma's van voor 2000. Het bronmateriaal is in de regel gewoon niet HD-waardig.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Misschien dat ze nog eens als "Blu-ray Long Play" verschijnen, maar echte HD releases lijken me uitgesloten. Dat geldt trouwens voor 99,99% van alle tv-programma's van voor 2000. Het bronmateriaal is in de regel gewoon niet HD-waardig.
    Ik denk dat dat percentage iets te hoog ligt. Er zijn veel producties die op 16mm of 35mm zijn gefilmd. Of die allemaal op Blu-ray uitkomen, is de vraag. De populairdere series, als Seinfeld en Twin Peaks zie ik echt nog wel verschijnen.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •