De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard USB-stick met powerpoint op tv afspelen

    Weet iemand of het mogelijk is om met een usb-stick een Powerpoint presentatie op een lcd-tv af te spelen? En zo ja hoe?

  2. #2

    Standaard

    Ja, een laptop of pc aan je lcd aansluiten. Verder zal het niet gaan lukken omdat je dan powerpoint ook daadwerkelijk als programma aanwezig moet hebben op het apparaat waarmee je het afspeelt. En dat kan volgens mij op geen enkele tv.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ja, een laptop of pc aan je lcd aansluiten. Verder zal het niet gaan lukken omdat je dan powerpoint ook daadwerkelijk als programma aanwezig moet hebben op het apparaat waarmee je het afspeelt. En dat kan volgens mij op geen enkele tv.
    Er moet dan iig een viewer op de TV zitten die bestanden opgeslagen met een Powerpoint extensie kan weergeven.
    Dit hoeft niet Powerpoint zelf te zijn en het hoeft zelfs niet van Microsoft te zijn.

    M.a.w. het kan wel als er dus een viewer op de TV zit, maar ik weet niet of die er zijn.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #4

    Standaard

    Heb het onlangs voor een klant getest en dit werkt dus op een Philips tv, het geteste model was een uit de 7-reeks.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Powerray Bekijk bericht
    Heb het onlangs voor een klant getest en dit werkt dus op een Philips tv, het geteste model was een uit de 7-reeks.
    Dan zou het ook op mijn TV kunnen werken, misschien dat ik dat v/h weekend wel eens ga proberen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Powerray Bekijk bericht
    Heb het onlangs voor een klant getest en dit werkt dus op een Philips tv, het geteste model was een uit de 7-reeks.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dan zou het ook op mijn TV kunnen werken, misschien dat ik dat v/h weekend wel eens ga proberen.
    Nou ben benieuwd. Want dit is ook nieuw voor mij...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dan zou het ook op mijn TV kunnen werken, misschien dat ik dat v/h weekend wel eens ga proberen.
    Op mijn TV werkt het niet, in de handleiding staat .pps ook niet als ondersteund bestandsformaat.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •