De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard CI+ en Opnemen op afstand bij UPC

    Nog dit jaar wil UPC beginnen met de uitrol van opnemen op afstand en CI+. Exacte data zijn nog niet gegeven, maar wel dat het allemaal dit jaar nog moet plaatsvinden. Dit keer binnenkort met een deadline dus.

    Ook over de nieuwe mediaboxen wordt een tipje van sluier opgelicht. Maar dat is pas voor het komende jaar. Nederland krijgt daarmee de primeur bij UPC.

    Zie ook het artikel achter de link.

    http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=37148.0
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  2. #2

    Standaard

    Is er inmidels wellicht meer bekent over die CI+ ?
    Zou er dolgraag 1 hebben, maar ik heb nog nergens geen spoor kunnen bekennen...

  3. #3

    Standaard

    Mijn vader had een mail gehad van UPC waarin gemeld werd dat de CI+ verkrijgbaar was, zelf niets ontvangen...
    Ik ga wel even bellen van de week, kom maar op met dat ding.

  4. #4

    Standaard

    zo te zien staat de CI+ inderdaad op de site en is dus te bestellen.
    nu nog eens kijken hoe dat zit als je als zon ellendig apparaat hebt staan om die om te ruilen...

    -edit- meteen maar even gebeld, het ding kost 4 euro extra
    Het is dus geen omruil voor de huidige mediabox, maar alleen als extra bij te bestellen, dat is dan weer jammer, maar goed.
    Laatst aangepast door Ed Lewis : 06-05-2011 om 19:47

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht

    -edit- meteen maar even gebeld, het ding kost 4 euro extra
    Het is dus geen omruil voor de huidige mediabox, maar alleen als extra bij te bestellen, dat is dan weer jammer, maar goed.
    Is niet per definitie zo, hangt er vanaf of je een voordeelpakket hebt of niet.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #6

    Standaard

    Oh, kijk, dat hebben ze mij niet zo verteld...
    Ik heb in ieder geval het alles in 1 pakket en daarbij moest je het er apart/extra bij nemen.

  7. #7

    Standaard

    Klopt, ik wilde dit ook maar UPC meld erbij dat je dit als soort 2e mediabox bij moet nemen.
    Want het was nog te nieuw.
    Erg vreemd, want op hun site staat voordelen, je hoefd geen 2e mediabox te hebben.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Klopt, ik wilde dit ook maar UPC meld erbij dat je dit als soort 2e mediabox bij moet nemen.
    Want het was nog te nieuw.
    Erg vreemd, want op hun site staat voordelen, je hoefd geen 2e mediabox te hebben.
    Je geeft jezelf al een antwoord in dit stuk: Jij moet het er bij nemen en kan het niet als vervanging van je mediabox(1e) nemen, dat kan pas na de contractsperiode.
    Die Cam er bij geldt dan als een 2e mediabox...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •