De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Digitaal

  1. #1

    Standaard Digitaal

    Wat denken jullie, zal het de toekomst zijn dat films alleen nog maar digitaal te kopen zijn? of zal er altijd wel zoiets als een blu ray of dvd blijven?

    weet iemand misschien hoe die sites als veamer etc. lopen? begint die markt te groeien of is online films kopen meer een soort van een flop?

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Nee geen idee, het aanbod hier in nederland is zeer mager, niet te vergelijken met de USA.

    Persoonlijk hoop ik echter dat er altijd een markt blijft voor het fysiek medium

  4. #4

    Standaard

    Fysieke dragers zullen ooit wel verdwijnen, maar voorlopig leven er nog veel te veel mensen die graag fysiek iets willen bezitten en niet zijn opgegroeid in het internet tijdperk.
    De prijs kan wel een doorslag gaan geven, maar nu is VOD nog veel te duur.
    Dan heb je nog de verzamelaars en dan de verzamelaars van speciale boxsets, dat kan alleen maar fysiek.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    Met 'digitaal' wordt in dit geval 'betaalde downloads' of 'streaming video' bedoeld neem ik aan? DVD en Blu-ray zijn namelijk ook digitale media.

    Ik weet nog niet of fysieke media echt zullen verdwijnen. Met downloads of streams maak je jezelf wel een stuk afhankelijker van rechtenhouders en van de techniek. Ik hou wel van de tastbaarheid van een schijfje dat je in de kast kunt zetten en dat je bijv. ook makkelijk kunt verhandelen of weggeven.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •